A 6 legjobb zsírégető finomság

A hőségre való tekintettel

Másra sem vágysz a kánikulában, mint egy gombóc fagyira? Válassz inkább könnyű, hűsítő finomságaink közül!

Nyereményjáték

Nyerj 20 000 forint értékű családi belépőt a Sobri Jóska Élményparkba! (x)

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 2 db játék

Ez is érdekelhet

Furcsa igényeik vannak a fesztiválokon fellépő sztároknak - Ezeket kérték a VOLT fellépői! (x)

Jól jönne egy nagyobb mobilcsomag? Komoly havidíj- és készülékvásárlási kedvezmények a Telekomtól! (x)

Fesztivál az ezerarcú városban, ahová családostul is bátran mehetsz – Szuper programok várnak! (x)

Teljesen más oldalát mutatta meg Hosszú Katinka - Ilyennek látta a fotós munka közben (x)

Mit és mennyit kell inni nyáron, hogy éber és fitt maradj? Nem csak a cukormentesség a fontos! (x)

beauty and style

5 gyakorlat, ami lefaragja a külső combokra rakódott makacs zsírt »

Apró, cuki és megvédhet a bőrráktól: itthon is hozzájuthatsz »

Megőrül a néniért az internet, és te is imádni fogod a sminkjét »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A nyári meleg olyannyira megviseli tűréshatárodat és ellenálló-képességedet, hogy úgy érzed, kizárólag egy hatalmas adag rumos-meggyes csokifagyi jelenthet megoldást problémáidra?

Felejtsd el gyorsan az édes-krémes kalóriabombát, és válassz valamit frissítő és ízletes, ugyanakkor diétás finomságaink közül. Ha a következő hűsítőkkel dobod fel a forró napokat, illetve diétádat, a súlyodra biztosan nem, legfeljebb a torkodra kell majd vigyáznod!

1. Szörbet

A szörbetnek köszönhetően akkor sem kell lemondanod a fagylaltról, ha épp diétázol, és csak nehezen tudnád beilleszteni étrendedbe a krémes állaggal járó plusz kalóriákat.

A vizes alapú fagylalt jóval kevesebb kalóriát tartalmaz, mint tejjel készült társa - egy 60 milliliteres gombóc csupán 100 kcal -, ugyanakkor elkészítéséhez sem kell konyhatündérnek lenned.

Viszont nagyon fontos, hogy a hozzávalók közül hagyd ki az alkoholt, illetve cukor helyett is kis adag mézet, barna cukrot vagy édesítőszert használj.

A gyümölcsökkel azonban nem kell szűkmarkúan bánnod: tegyél bele minél több vitamindús nyári finomságot, vagy készítsd olyan klasszikus fogyókúrás csodaszerekből, mint a citrom, a narancs, a grépfrút vagy a lime.

Kattints ide, és válogass a legfinomabb szörbet-receptek között!

2. Jeges tea

A tea élénkítő hatásáról és megnyugtató rituáléjáról nyáron sem kell lemondanod: ahogy a forró capuccinót is felváltja a jeges kávé, úgy cseréld le te is kedvenc forró italodat a jégkockás hűsítőre.

Ha nincs a közelben Antonio - „fa caldo” -, készíts magadnak házilag jeges teát, méghozzá a legfinomabb gyümölcsös teakeverékek segítségével, vagy épp olyan hatásos zsírégető teafüvek felhasználásával, mint a zöld tea. Néhány jégkocka, egy kevés menta, egy csepp citrom, és már kész is a hűsítő nedű, ami nemcsak energiával tölt fel, de hangulatodra is jó hatással lesz, továbbá ellát értékes vitaminokkal és antioxidánsokkal is.

3. Jéghideg gyümölcsleves

A levesek lényeges szerepet töltenek be a diétában, hiszen annak ellenére, hogy igen kevés kalóriát tartalmaznak, könnyen és gyorsan eltelítenek. Akár a menüt kezded levessel, akár uzsonnára kanalazol belőle egy keveset, pillanatok alatt érezni fogod jótékony hatását, és a későbbiekben sem érzed majd szükségét a nassolásnak. A levesek mindemellett nem terhelik meg emésztésed, méregtelenítenek, és az anyagcsere-működést is serkentik. Nyáron persze kevesen kívánják a forró levest, így szerepét ilyenkor a hidegen tálalt, gyümölcsös-zöldséges változatok veszik át, melyek sokkal inkább megőrzik gazdag alapanyagaik vitamin- és ásványianyag-tartalmát. Bármilyen levest is választasz, a lényeg, hogy ne spórolj a hatalmas gyümölcsdarabokkal.

Ha szeretnél megismerni néhány igazán ízletes és hűsítő leveskülönlegességet, kattints ide!

4. Fagyasztott gyümölcs

Sokan a mai napig emlékeznek arra a pillanatra, ami a fagyasztott gyümölcsökkel folytatott gyönyörű barátságuk kezdetét jelentette: amikoris nassolnivaló után kutatva, végső kétségbeesésükben a hűtőszekrény legmélyebb zugában találtak rá arra a kis csomag jéghideg meggyre.

Amellett, hogy felfrissítenek a melegben, a jégbehűtött lédús finomságok ugyanúgy bővelkednek vitaminokban, antioxidánsokban és ásványi anyagokban, mint a fákon vagy bokrokon található társaik. Ha már előre gondolni szeretnél a legforróbb napokra, még most fagyassz le egy nagyobb adag vegyes bogyósgyümölcsöt, amit később - félig felolvasztva - bátran elfogyaszthatsz, hogy kellőképp lehűtsd magad.

5. Pálcikás joghurt

A zsírszegény joghurtoknak számos előnyös tulajdonságuk ismert a fogyókúra szempontjából is: fogyasztásuk javítja az emésztést, serkenti az anyagcserét, feltölti a szervezet kalciumraktárait, az értékes probiotikumok segítségével pedig helyreállítja az egészséges bélflórát. Ha azonban nem tartod elég különlegesnek az egyszerűen csak hűvösre hűtött joghurtokat, válaszd ki kedvencedet, szúrj egy nagyobb fapálcikát a közepébe, tedd néhány órára a fagyasztóba, majd eszegesd egészséges jégkrém gyanánt. A legjobb, ha nagyobb gyümölcsdarabokat is szórsz bele.

6. Limonádé mentával

A kellemesen fanyar hűsítő magában hordozza mindazokat a jótékony tulajdonságokat, melyekkel a citrom büszkélkedhet: nagyon gazdag C-vitaminban, serkenti az emésztést, gyorsítja az anyagcserét, méregtelenítő, vértisztító, valamint beindítja egyes zsírégetésért felelős hormonok termelődését is.

A sűrűbb gyümölcslevekkel ellentétben pedig nagyobb mennyiséget is meg lehet belőle inni egyszerre, így nem fenyeget majd annak veszélye, hogy a meleg miatt felborul szervezeted vízháztartása. Elkészítéséhez friss citromot használj, cukor helyett pedig egy csepp mézet, egy kiskanál barnacukrot, vagy édesítőszert.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Blog.hu ajánló