7 köret krumpli helyett, ami segíti a zsírégetést, és nagyon eltelít
Mutatunk egy sor köretet, ami sokkal egészségesebb, mint a krumpli vagy a tészta.

Dia

	Saláta	Bizony, az első helyre a saláta kerül, ami szintén lehet laktató, ha adsz hozzá sajtot vagy gyümölcsöt is. Utóbbihoz javaslunk néhány szőlőszemet, fügét vagy a hamarosan érő epret.

Saláta

Bizony, az első helyre a saláta kerül, ami szintén lehet laktató, ha adsz hozzá sajtot vagy gyümölcsöt is. Utóbbihoz javaslunk néhány szőlőszemet, fügét vagy a hamarosan érő epret.

Dia

	Grillezett zöldségek	Ha szereted a meleg köretet, akkor a grillezett zöldségek lehetnek az új kedvenceid. Ráadásul roppant egyszerű elkészíteni, csak fel kell őket szeletelni, bedobni egy grilltepsibe, meglocsolni némi olívaolajjal, megszórni tengeri sóval, borssal, és betenni a sütőbe, amíg meg nem pirul. Ezt tovább variálhatod friss saláta hozzákeverésével a tálalásnál.

Grillezett zöldségek

Ha szereted a meleg köretet, akkor a grillezett zöldségek lehetnek az új kedvenceid. Ráadásul roppant egyszerű elkészíteni, csak fel kell őket szeletelni, bedobni egy grilltepsibe, meglocsolni némi olívaolajjal, megszórni tengeri sóval, borssal, és betenni a sütőbe, amíg meg nem pirul. Ezt tovább variálhatod friss saláta hozzákeverésével a tálalásnál.

Dia

	Árpagyöngy	A gabonafélék között is van egy csomó fajta, amely hatása igen jótékony lehet az alakodra. Természetesen ehhez finomítatlan, hántolatlan állapotban kell őket fogyasztanod.	Az árpagyöngy rendkívül jól kiváltja a rizst, és a glikémiás indexe is sokkal alacsonyabb, mint az ázsiai származású gabonának.

Árpagyöngy

A gabonafélék között is van egy csomó fajta, amely hatása igen jótékony lehet az alakodra. Természetesen ehhez finomítatlan, hántolatlan állapotban kell őket fogyasztanod.

Az árpagyöngy rendkívül jól kiváltja a rizst, és a glikémiás indexe is sokkal alacsonyabb, mint az ázsiai származású gabonának.

Dia

	Köles	Régen ez a növény jelentette a fő gabonát hazánkban, de a krumpli és a rizs kiszorította, pedig tápértékben és az egészségre gyakorolt jótékony hatásában megelőzi a később beérkező növényeket. Ismerd meg jobban ezt a kiváló gabonafélét alaposabban!

Köles

Régen ez a növény jelentette a fő gabonát hazánkban, de a krumpli és a rizs kiszorította, pedig tápértékben és az egészségre gyakorolt jótékony hatásában megelőzi a később beérkező növényeket. Ismerd meg jobban ezt a kiváló gabonafélét alaposabban!

Dia

	Vadrizs	Azért a rizzsel sem kell végleg szakítanod, csak ebben az esetben is a hántolatlan, finomítatlan változatát válaszd. A vadrizs teljes értékű fehérjeforrás, így remek köret!

Vadrizs

Azért a rizzsel sem kell végleg szakítanod, csak ebben az esetben is a hántolatlan, finomítatlan változatát válaszd. A vadrizs teljes értékű fehérjeforrás, így remek köret!

Dia

	Hajdina	Szintén ősi élelmiszereink egyike a hajdina, amely a fogyókúrás étrend egyik alapköve lehet a te esetedben is. Roppant olcsó, nagyon laktató, kiváló fehérje-, vitamin- és ásványianyag-forrás!

Hajdina

Szintén ősi élelmiszereink egyike a hajdina, amely a fogyókúrás étrend egyik alapköve lehet a te esetedben is. Roppant olcsó, nagyon laktató, kiváló fehérje-, vitamin- és ásványianyag-forrás!

Dia

	Quinoa	A dél-amerikai gabona olyan ásványi anyagokat tartalmaz, amelyek elengedhetetlenek a megfelelő anyagcsere-folyamatokhoz, köztük a zsírok és a szénhidrátok lebontásához.

Quinoa

A dél-amerikai gabona olyan ásványi anyagokat tartalmaz, amelyek elengedhetetlenek a megfelelő anyagcsere-folyamatokhoz, köztük a zsírok és a szénhidrátok lebontásához.

Blog.hu ajánló
Fotó: