Kőkemény, de hatásos diéta: egy hét alatt 3 kilót levisz
Zöldségdiétánkkal pár nap alatt megszabadulhatsz a fölös kilóktól, és vitaminokkal turbózhatod fel a tested.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

beauty and style

Ilyen csizmafazonokkal viseld idén a bokavillantó farmert »

3 frufrufazon vágás nélkül: próbáld ki mindet, mielőtt fodrászhoz mész! »

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A tápcsatorna lelassult mozgása miatt a nehezen emészthető élelmiszerek bomlásnak indulnak, és a megrekedt méreganyagok zsírpárnákba ágyazódnak. Így amellett, hogy mérleg egyre többet mutat, a vitaminok sem tudnak felszívódni.

Zöldségdiétánk segítségével beindíthatod szervezeted öngyógyító folyamatait, és egy hét alatt akár két-három kilótól is megszabadulhatsz.

Szabadulj meg a salakanyagoktól zöldségdiétával!

Emésztésed rövid időn belül lendületet kap, ha első lépésként megszabadulsz a lerakódott salakanyagoktól. A lédús, rostokban bővelkedő zöldségekben nem csalódsz majd, az oldható és oldhatatlan rostfajták - a pektin és a cellulóz - ugyanis egyaránt megtalálhatóak bennük.

A pektin nyugtatja a bélfalat, segít, hogy az elfogyasztott ételből kevesebb zsír szívódjon fel, a cellulóz pedig bőséges folyadékbevitel hatására megduzzad, így kitölti a gyomrot és a bélcsatornát.

Segíts az emésztőrendszerednek

Az állati zsírokban, cukorban és finomlisztben bővelkedő étrend hatására a gyomorfalon és a bélben makacs bevonat keletkezhet, és a vitaminok felszívódásáért felelős bélbolyhok is károsodhatnak. Ezért diétád során kerüld az erősen feldolgozott élelmiszereket, a tartósítószerekkel teli táplálékokat.

Az enzimekben dús leveles zöldségek és csírák segítenek lebontani a tápanyagokat, és fokozzák a zsírégetést. Bélflórád újjáépítéséhez válaszd a savanyú káposztát, a céklát és a retket.

A sárgarépa, a karalábé és a hüvelyesek elvégzik a takarítómunkát, a magasabb víztartalmú uborka és paradicsom szerves savtartalma gondoskodik az emésztőrendszer gyorsabb mozgásáról.

Így kövesd a diétát!

  • A zöldségek úgy őrzik meg leginkább értékes tápanyagtartalmukat, ha nyersen fogyasztod őket. A hőkezelést igénylő fajtáknál is válaszd a párolást vagy a wokban sütést.
  • Ha nem jellemző rád, hogy túl sok rostban gazdag zöldséget fogyassz, a diéta előtt fokozatosan emeld a zöldségadagodat. Ellenkező esetben puffadással, illetve hasmenéssel számolhatsz.
  • A diéta ideje alatt kerüld a sót, a cukrot, és csak hidegen sajtolt növényi olajat használj salátáid ízesítéséhez.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két szelet rozskenyér, 10 dkg zsírszegény túró, 10 dkg fekete retek.
Tízórai: egy bögre karalábé-sárgarépa saláta, egy marék napraforgómag.
Ebéd: egy bögre joghurtos brokkolikrémleves, két közepes, héjában sült burgonya, egy evőkanál olívaolaj, egy marék pirított szezámmag.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: 15 dkg tengeri hal, egy bögre párolt paraj.

2. nap

Reggeli: egy bögre joghurtos uborkasaláta, két szelet kukoricás extrudált kenyér, két kávéskanál zsírszegény margarin.
Tízórai: egy bögre alma-sárgarépa turmix két evőkanál zabpehellyel.
Ebéd: egy bögre paradicsomleves, 10 dkg csirkemell, egy bögre párolt káposzta.
Uzsonna: egy grépfrút, öt szem dió.
Vacsora: egy bögre kölessel rakott zöldbab, három evőkanál joghurt, egy marék búzacsíra.

3. nap

Reggeli: egy bögre sárgarépa-uborka lé, két szelet rozskenyér, két szelet sovány sajt, egy paradicsom.
Tízórai: egy bögre cékla-alma saláta citromlével.
Ebéd: egy bögre barna rizs, egy bögre párolt zöldborsó petrezselyemmel, egy marék szezámmag.
Uzsonna: két szelet sütőtök.
Vacsora: egy bögre durumtészta, három evőkanál paradicsomszósz, egy bögre vegyes zöldséglé.

4. nap

Reggeli: egy tökmagos zsemle, két kávéskanál zsírszegény margarin, 10 dkg savanyú káposzta.
Tízórai: egy bögre sárgarépa-uborka lé, egy marék mandula.
Ebéd: egy bögre vegyes zöldségleves, két közepes burgonya 10 dkg sovány túróval.
Uzsonna: egy bögre natúr pattogatott kukorica, egy alma.
Vacsora: egy bögre kelkáposzta-főzelék teljes kiőrlésű liszttel sűrítve, egy szelet rozskenyér.

5. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre reszelt sárgarépa, két evőkanál darált dió.
Tízórai: egy narancs, három korpás keksz.
Ebéd: 10 dkg pulykamell, egy bögre csemegekukorica, egy bögre paradicsomlé.
Uzsonna: egy bögre reszelt karalábé, egy szelet rizskenyér.
Vacsora: egy bögre párolt kelbimbó, két evőkanál reszelt sajt.

6. nap

Reggeli: egy bögre sárgarépa-cékla lé, egy korpás kifli, egy bögre joghurtos kukoricasaláta.
Tízórai: egy bögre savanyú káposzta, egy marék napraforgómag.
Ebéd: 10 dkg csirkemell, egy bögre párolt cukkini, 10 dkg cékla.
Uzsonna: két mandarin.
Vacsora: egy közepes burgonya, egy bögre sóskafőzelék.

Fontos!
A diétát egy hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj kétdecis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

7. nap

Reggeli: egy bögre zsírszegény joghurt, három evőkanál kukoricapehely, egy marék aszalt alma.
Tízórai: egy bögre cékla-zeller saláta, egy kávéskanál olívaolaj.
Ebéd: egy bögre főtt sárgaborsó, fél bögre barna rizs, egy marék búzacsíra.
Uzsonna: egy bögre paradicsomlé, két zabpelyhes keksz.
Vacsora: egy bögre rakott karfiol egy főtt tojással.

Blog.hu ajánló