Tartós fogyás, jojó nélkül
2 hét alatt 4 kiló
Energiára van szükséged, és néhány plusz kilótól is megszabadulnál? Szeretnéd a legjobb formádat hozni karácsonykor? Kövesd diétánkat!

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

Mivel foglalkozzon a gyerek iskola után? Mutatunk pár hasznos kikapcsolódást a kicsiknek

beauty and style

Ha így teszel, alapozó nélkül is ragyogni fog a bőröd! Tippek egy őszinte szépségbloggertől »

Tökéletesíti a bőrt, fent tartja a festéket: sminkalap készítése pár lépésben »

Így csomózd meg a vékony övet, ha túl hosszú! Bájosabbá teszi a ruhát »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár a többség az újévi fogadalmakkal együtt januárra hagyja a komolyabb akaraterőt igénylő diétákat és az életmódváltással járó lépések megtételét, ilyenkor sem árt az átlagosnál egészségesebben táplálkozni, hogy a karácsonyi hajtás közepette is megőrizd energiád és vitalitásod.

Kövesd diétánkat, és amellett, hogy felvértezed szervezetedet a téli betegségekkel és az enerváltsággal szemben, az ünnepekig hátralévő két hétben akár kettő-négy kilót is leadhatsz.

Hogy működik a diéta?

A diéta két hetes időtartama alatt kevés telített zsírsavat viszel be szervezetedbe, azonban annál több egészséges, telítetlen zsírsavat, minőségi fehérjét, rostot és vitaminokat.

Az étrend alapját a zöldségek és gyümölcsök jelentik, pontosabban azok minél színesebb és változatosabb típusai, így feltöltheted szervezetedet antioxidánsokkal, növelve energiaszinted és immunrendszered védekezőképességét. A bennük, illetve a teljes kiőrlésű gabonákban található rostok emellett gondoskodnak a telítettségérzetről, továbbá a salakanyagok eltávolításáról is.

Az étrend továbbá nagy mennyiségben tartalmaz zsírszegény joghurtot, melynek segítségével amellett, hogy serkentheted emésztésed, helyreállítod bélflórád egészséges egyensúlyát is, ami az immunrendszer szempontjából elengedhetetlen. A diéta előnyei közé tartozik továbbá, hogy igen változatos, könnyen lehet, hogy követésével korábbi táplálkozási szokásaidnál jóval élvezetesebb étrendet alakíthatsz ki.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Fogyassz minél többször zöldséget és gyümölcsöt, többek között bogyósgyümölcsöket, melyeket mirelit formában is beépíthetsz étrendedbe.
  • Részesítsd előnyben a sovány húsokat, a halat, valamint a csirke- és pulykahúst.
  • A tejtermékeknek válaszd a natúr, zsírszegény változatát.
  • Fogyassz teljes kiőrlésű tésztákat és péktermékeket, kerüld a finomított, cukrozott, nem természetes élelmiszereket.
  • Tartsd magad a napi ötszöri étkezéshez, így nemcsak, hogy éhezned nem kell, de anyagcserédet is felgyorsíthatod.
  • A diéta ideje alatt fogyassz el mindennap körülbelül két liter folyadékot.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél bögre müzli egy doboz zsírszegény joghurttal, fél bögre bogyósgyümölcs.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett szardínia, fél bögre lóbab, egy bögre rukkolás zöldsaláta.
Uzsonna: egy-két alma.
Vacsora: egy tányér káposztaleves lencsével, egy szelet rozskenyér, fél bögre túró.

2. nap

Reggeli: egy gyümölcsös zabpehelyszelet, 12 dkg natúr joghurt, egy pohár áfonyalé.
Tízórai: egy-két alma.
Ebéd: egy teljes kiőrlésű pita - megtöltve piros húsú paprikával, sárgarépával, fejes salátával, csicseriborsóval -, egy bögre paradicsomsaláta.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: 15 dkg csirkehús, egy gránátalma, egy bögre vegyes zöldség, fél bögre barnarizs.

3. nap

Reggeli: fél bögre müzli egy bögre zsírszegény tejjel, egy marék aszalt gyümölccsel, két evőkanál reszelt almával.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: egy szelet szójás-lenmagos kenyér, egy bögre avokádó-paradicsom-mozzarella saláta.
Uzsonna: egy-két alma.
Vacsora: 15 dkg halhús, fél bögre bab, két bögre vegyes zöldség.

4. nap

Reggeli: két alma felkockázva, egy szelet rozskenyér, egy evőkanál cukrozatlan mogyoróvaj.
Tízórai: egy-két alma.
Ebéd: két bögre nizzai saláta, 12 dkg natúr joghurt egy marék bogyósgyümölccsel, egy evőkanál napraforgómag.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: 15 dkg babos-paradicsomos saláta, egy bögre zöldbab.

5. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű péksütemény, fél bögre tetszőleges gyümölcs, egy bögre friss gyümölcslé.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkehús, fél bögre lóbab, egy bögre rukkolás zöldsaláta.
Uzsonna: egy-két alma.
Vacsora: két tányér bableves hagymával és mentalevelekkel, 10 dkg sült csirkehús, egy bögre vegyes zöldsaláta.

6. nap

Reggeli: fél grépfrút, egy buggyantott tojás, fél bögre grillezett gomba és paradicsom, egy szelet teljes kiőrlésű, pirított kenyér.
Tízórai: egy-két alma.
Ebéd: két bögre gombás-lencsés saláta, egy bögre nyers zöldség, egy szelet teljes kiőrlésű, pirított kenyér, 12 dkg natúr joghurt, egy kivi.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény joghurt.
Vacsora: 15 dkg sült csirkehús paradicsomszósszal, két bögre vegyes zöldség, egy sült alma fahéjjal.

7. nap

Reggeli: egy alma, egy szelet rozskenyér, vékonyan megkenve túróval, egy bögre friss gyümölcslé.
Tízórai: egy doboz zsírszegény joghurt.
Ebéd: két tányér bableves, fél bögre olajbogyó, két szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Uzsonna: egy-két alma.
Vacsora: 15 dkg sült halhús, fél bögre áfonya, fél bögre brokkoli, 12 dkg natúr joghurt.

Fontos!
A diétát két hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

Cikkünk Roger Corder Bordiéta című könyve alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

mezes
  • méregtelenítés
  • diéta a lapos hasért

Lapos has 5 nap alatt

kaposztas
  • káposzta
  • villámdiéták

6 nap, 3 kiló

Blog.hu ajánló