Karcsúsító jógapózok: képeken 6 ászana a gyorsabb emésztésért
A Pavánamukt-ászana vagy a Kandar-ászana segítséget nyújt lassú emésztés ellen.

Dia

	Talán a legismertebb emésztést segítő jógapóz a Pavánamukt-ászana, magyarul szélhajtó póz. Ahogy a neve is mutatja, segít megszabadulni a belekben rekedt levegőtől, ezáltal javítja az anyagcsere-folyamatokat.

Talán a legismertebb emésztést segítő jógapóz a Pavánamukt-ászana, magyarul szélhajtó póz. Ahogy a neve is mutatja, segít megszabadulni a belekben rekedt levegőtől, ezáltal javítja az anyagcsere-folyamatokat.

Dia

	A Kandar-ászana, vagyis jógahíd finoman masszírozza a vastagbelet és a hasi szerveket, javítva ezáltal az emésztési folyamatokat.

A Kandar-ászana, vagyis jógahíd finoman masszírozza a vastagbelet és a hasi szerveket, javítva ezáltal az emésztési folyamatokat.

Dia

	A hegytartás, más néven Szuméru-ászana nemcsak a hátfájást enyhíti, de annak köszönhetően, hogy gyakorlat közben a gravitáció ellentétes irányban hat az emésztőrendszerre, lelassult anyagcsere esetén is segít.

A hegytartás, más néven Szuméru-ászana nemcsak a hátfájást enyhíti, de annak köszönhetően, hogy gyakorlat közben a gravitáció ellentétes irányban hat az emésztőrendszerre, lelassult anyagcsere esetén is segít.

Dia

	A félgerinc-csavaró gyakorlat - Árdha Matszjendr-ászana - erősíti a gerinc idegeit, valamint a hátizmokat, ugyanakkor serkenti az emésztési folyamatokat.

A félgerinc-csavaró gyakorlat - Árdha Matszjendr-ászana - erősíti a gerinc idegeit, valamint a hátizmokat, ugyanakkor serkenti az emésztési folyamatokat.

Dia

	A tevepóz - Usztr-ászana - elsősorban a rossz testtartást, a gerinc hajlékonyságát javítja. Másrészt azonban serkenti a belek működését, és segít az emésztési problémákon is.

A tevepóz - Usztr-ászana - elsősorban a rossz testtartást, a gerinc hajlékonyságát javítja. Másrészt azonban serkenti a belek működését, és segít az emésztési problémákon is.

Dia

	A Padahaszt-ászana, vagy a bicskapóz kedvező hatásai közé sorolható, hogy segíti a gerinc nyújtását, masszírozza a gyomrot és a beleket. Nem kell, hogy a tenyered leérjen a földre, addig dőlj előre, ameddig tudsz.

A Padahaszt-ászana, vagy a bicskapóz kedvező hatásai közé sorolható, hogy segíti a gerinc nyújtását, masszírozza a gyomrot és a beleket. Nem kell, hogy a tenyered leérjen a földre, addig dőlj előre, ameddig tudsz.

Fotó: www.pinterest.com, www.total-yoga.org
Blog.hu ajánló
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: