Zsírfaló, éhségmentes banándiéta
2 hét alatt 5 kiló
Kiváló erőnlét mellett szabadulhatsz meg a plusz kilóktól, ha beveted az éhségcsökkentő banánt.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Ez a szezon legnőiesebb lábbelije: így viseld a bársonycsizmát »

Csak napi 10 perc, és nem fulladsz ki: lassú jógagyakorlatokkal is lehet fogyni »

Csodásan ragyogó bőr ráncok és száraz foltok nélkül: narancsos arcpakolás házilag »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Eddig gondosan elkerülted a banánt diétád során, mivel hizlaló, tiltólistás finomságnak gondoltad? Ha kipróbálod kéthetes banándiétánkat, meggyőződhetsz az ellenkezőjéről. A banán magas tápanyagtartalma erőt ad az aktív mindennapokhoz, és nem ad esélyt a többletzsír elraktározásának. Messzire űzi az éhséget, miközben értékes vitaminokkal és ásványi anyagokkal látja el szervezetedet.

Természetes anyagcsere-szabályozó

Ha banánnal indítod a napot, elkerülheted a fogyókúrák csapdáit: a túlevést, a nassolást, az éhségrohamokat. Ez a diéta alapötlete, mely a japán Sumiko Watanebe-tól származik, aki gyógyszerészként kísérletezett a módszerrel.

A banán zsírfaló titka az úgynevezett ellenálló keményítő, mely az emésztés során csökkenti a többi szénhidrát felszívódásának mértékét. Emellett akár 30%-kal is fokozódik általa a zsírégetés.

Az érett banán szabályozza emésztésed, kémiai ingert nyújt a belek megfelelő mozgásához, keményítő- és rosttartalma emellett lassabban emésztődik, mint a legtöbb gyümölcsé, így hosszú időre jóllakottságot biztosít. Elejét veszi az édességvágynak, a gyümölcscukorból pedig energiát nyersz a sportoláshoz is.

A banán bőségesen tartalmaz enzimeket, melyek kiegyensúlyozzák anyagcserédet, és a bevitt kalóriák raktározása helyett erőnlétedet növelik meg. A fogyókúrához nélkülözhetetlen kitartást segíti továbbá a gyümölcs szerotonintartalma, mely boldogsághormonként nyugtatja idegrendszered.

Tápanyagok a karcsúságért

A banán önmagában felér egy többfogásos menüvel. Összetett szénhidrát, értékes növényi fehérje, vitaminok és nyomelemek gazdag forrása. Kiemelkedően magas B6-vitamin-tartalma segít izmot építeni, a benne található C-vitamin pedig hatékony zsírégető. A felesleges folyadéktól a kálium szabadít meg, mely természetes vízhajtóként járul hozzá a fogyáshoz. A leadott kilók miatt ráadásul nem kell megereszkedett bőrtől tartanod, az A-, C- és E-vitaminok ugyanis gondoskodnak sejtjeid fiatalon tartásáról.

Hormonális ingadozások miatt fellépő ingerlékenység, fokozott nassolási vágy - a magnézium és a kalcium ezeket a jelenségeket is enyhíti. Nem utolsósorban a gyümölcs értékes aminosav-összetétele is hozzájárul a kalóriák elégetéséhez - mindennek köszönhetően a banán segítségével úgy olvadnak majd le a kilók, hogy észre sem veszed, hogy épp fogyókúrázol.

Hogyan kövesd a diétát?

  • A reggelt mindig banánnal indítsd, legalább egy bögre szoba-hőmérsékletű víz kíséretében.
  • A kúra alatt ásványvízzel és gyógyteákkal gondoskodj a bőséges folyadékfogyasztásról.
  • Hozzáadott cukrot ne használj az ételkészítéshez, és a sófogyasztás is minimális legyen.
  • A vacsorát a kora esti órákra időzítsd, és kerüld az olajban sült ételeket.
Fontos!
A diétát két hétig tarthatod. A diéta ideje alatt fogyassz el mindennap 2-2,5 liter szénsavmentes vizet. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, fél bögre narancslé három evőkanál müzlivel.
Tízórai: egy alma, három zabpelyhes keksz.
Ebéd: fél bögre barnarizs, egy bögre párolt zöldbab, egy banán.
Uzsonna: 3 dl banán-kivi turmix.
Vacsora: egy banán, 10 dkg zsírszegény túró egy kávéskanál mézzel, fél bögre főtt zabpehely.

2. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, egy szelet rozskenyér, két szelet sovány sajt.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: 10 dkg csirkemell, két közepes, főtt burgonya, két paradicsom.
Uzsonna: két bögre banán-alma saláta citromlével.
Vacsora: egy bögre főtt durumtészta, egy evőkanál reszelt sajt, egy banán.

3. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, fél bögre zsírszegény joghurt, három evőkanál zabpehely.
Tízórai: egy banán, egy narancs.
Ebéd: 10 dkg grillezett hal, fél bögre főtt hajdina, fél bögre párolt zöldbab.
Uzsonna: fél banán, egy grépfrút.
Vacsora: fél bögre barnarizs, egy bögre párolt padlizsán, fél banán.

4. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, egy szelet lenmagos kenyér, két szelet sovány sonka, egy zöldpaprika.
Tízórai: 3 dl banán-narancs turmix.
Ebéd: gyümölcsrizs egy bögre fahéjas barnarizsből, egy banánnal és egy almával.
Uzsonna: egy fürt szőlő, fél marék dió.
Vacsora: egy bögre főtt köles egy evőkanál szezámmaggal, egy banán.

5. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, egy bögre zabkása egy marék aszalt almával.
Tízórai: egy alma, három korpás keksz.
Ebéd: gyümölcsleves, két közepes burgonya egy evőkanál reszelt sajttal, egy banán.
Uzsonna: fél bögre zsírszegény joghurt egy evőkanál zabkorpával.
Vacsora: 10 dkg pulykamell, másfél bögre zöldsaláta zöldpaprikával, egy banán.

6. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, egy szelet rozskenyér, 5 dkg sovány túró, egy paradicsom.
Tízórai: másfél bögre alma-narancs saláta.
Ebéd: 10 dkg csirkemell, egy tányér párolt alma, egy banán.
Uzsonna: fél banán, három korpás keksz.
Vacsora: egy banán és egy alma felaprítva, mézes-joghurtos öntettel.

7. nap

Reggeli: egy banán, egy bögre ásványvíz, fél bögre zsírszegény tej, egy szelet rozskenyér.
Tízórai: egy körte, fél banán.
Ebéd: 10 dkg csirkemell, egy közepes főtt burgonya, fél tányér almaszósz.
Uzsonna: 3 dl narancs-banán turmix.
Vacsora: 10 dkg zsírszegény túró, egy cső csemegekukorica, fél banán.

OLVASD EL EZT IS!

bevasarlas
  • méregtelenítés
  • salaktalanító diéta

2 hét, 4 kiló

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Blog.hu ajánló