Duplázd meg a napi mozgásadagodat sport nélkül! 3 egyszerű dologgal
Préselj bele egy kevés plusz mozgást a napodba!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Hajnövesztő praktikák, ha meguntad a rövid frizurádat »

Susan Sarandon valóban így néz ki: 71 évesen is észbontóan dögös! »

Egy átlagos nő feküdt le a kamerák elé, de valaki más kelt fel »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fontos számodra az egészséged, illetve a karcsú alak, nem érdemes kifogásokat keresni, muszáj lesz belezsúfolni a napirendedbe heti legalább három-négy alkalommal egy-egy óra sportot.

Ám ezen kívül van még néhány olyan módszer, mely segít, hogy kicsivel többet mozogj napközben.

Távolabbi parkoló, buszmegálló

Akár tömegközlekedéssel, akár autóval jársz dolgozni, érdemes egy kicsit sétálnod, mielőtt beérsz a munkahelyedre.

A legegyszerűbb, ha egy-két megállóval előbb szállsz le a buszról, illetve távolabb parkolsz a kocsival. Korábbi cikkünkre kattintva megtudhatod, hogy hozzávetőlegesen mennyi kalóriát is éget el a szervezeted, míg beérsz a munkahelyre - attól függően, milyen közlekedési eszközt választasz.

Kisebb pohár

Bizonyára tisztában vagy vele, hogy naponta legalább két liter folyadékot kell fogyasztanod az egészséges anyagcsere érdekében. Amennyiben ülőmunkát végzel, nem szerencsés fél literes pohárból vagy ásványvizes palackból innod az íróasztalnál. Ha szeretnél egy kicsivel többet mozogni munkaidőben, válassz két-három decis poharat, melyet sűrűbben kell utántöltened.

Korábbi cikkünkből azt is megtudhatod, a hátfájáson és a zsírszövet-gyarapodáson túl mi történik a testedben, ha nem kelsz fel legalább óránként az íróasztalodtól.

Minimális mozgásadag

Kattints az alábbi videóra, ha kíváncsi vagy, a szakértő szerint mennyi a minimálisan ajánlott heti mozgásmennyiség.

Kávé - sétálva

A délután csúcspontja a szokásos csésze kávéd, melyet a konyhában munkatársakkal diskurálva vagy az íróasztalnál zenét hallgatva fogyasztasz el? Pedig akár össze is egyeztethetnéd az uzsonnát egy rövid sétával.

Tegyél néhány kört az udvaron kávét szürcsölve, nyújtóztasd meg elgémberedett tagjaid, és közben szellőztesd ki a fejed. A kávé egyébként önmagában is segíti a fogyókúrát - feltéve, hogy nem sok cukorral, sok tejjel verzióban iszod. Korábbi cikkünkből többet is megtudhatsz róla.

Blog.hu ajánló