Így szabadulj meg a hasi zsírpárnától: képeken 8 úszógumigyilkos táplálék
Egyes táplálékokat mintha arra találtak volna ki, hogy segítsenek leolvasztani a felesleget a derekadról.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

Így fertőtlenítsd a sminkecsetet: nem elég, ha meleg vízbe áztatod »

Unikornis a tortán: 2017 fura trendje már az esküvőkre is begyűrűzött »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Míg egyeseknek a comb és a fenék tájéka okoz problémát, addig mások jellemzően a derekuk köré növesztenek zsírpárnákat. Ha az utóbbi típusba tartozol, a mozgás mellett érdemes tudatosan megválasztanod az étrendedet is.

Bizonyos táplálékok - elsősorban zöldségek és gyümölcsök - segítenek leolvasztani az úszógumit erről a területről.

Szabadulj meg a hasi zsírpárnától!

A has köré szerveződő zsírpárnát nemcsak azért érdemes felszámolni, mert esztétikai problémát jelent. Szakértők szerint jóval komolyabb egészségügyi kockázatot jelent, mint a fenékre hízás.

Az úgynevezett rejtett hasi, avagy viscerális zsír létfontosságú szerveket vesz körül a hasüregben. A hasi zsírból egy sor olyan anyag szabadul fel - például gyulladáskeltő hormonok és fehérjék -, melyek hatással lehetnek az artériákra, növelik a szív- és keringési rendellenességek kialakulásának kockázatát.

Emellett a 2-es típusú cukorbetegség kialakulása szempontjából is komoly rizikót jelent. Korábbi cikkünkben bővebben is olvashatsz a témáról.

Képeken nyolc bevált úszógumigyilkos

Nézd meg alábbi képgalériánkat, és ismerj meg nyolc olyan táplálékot, mely segít abban, hogy mielőbb leereszthesd az úszógumidat. Érdemes már most beiktatnod őket az étrendedbe, így a tavaszi hónapokban szűkebb ruhákba bújhatsz.

A sportról se feledkezz meg!

Természetesen nem akarunk hiú reményekkel kecsegtetni, étrended megváltoztatása, néhány magas rosttartalmú táplálék beiktatása önmagában kevés lesz ahhoz, hogy tartós eredményt érj el.

Ha karcsúságodat hosszútávon szeretnéd megőrizni, bele kell, hogy férjen életedbe a rendszeres mozgás is. Akár napi fél óra sport is segíthet, a lényeg a rendszeresség. Korábbi cikkünkben bemutatunk néhány haslapító gyakorlatot.

Te hová hízol?

Blog.hu ajánló