Emésztésserkentő kanadai diéta
Így adj le 6 kilót!
A túlsúly gyakori oka a lassú emésztés. A sikeres táplálkozáskutató étrendjével újra lendületbe hozhatod.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Csodásan ragyogó bőr ráncok és száraz foltok nélkül: narancsos arcpakolás házilag »

Gwen Stefani arca nemcsak a retustól olyan művi: szörnyű, mit tett magával a 48 éves énekesnő »

Egy nő a fejére műttette az Insta-filtert: mégsem lett sokkal szebb, mint volt »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A megfelelően működő emésztőrendszer biztosítja, hogy az elfogyasztott táplálékokból nyert kalóriák gyorsan felhasználható energiává alakuljanak.

Az enzimek által alkotóelemeire bontott élelmiszer zsírégető vitaminokkal és ásványi anyagokkal látja el szervezetedet. A fehérjékből zsírmentes izomtömeg épül, a szénhidrátok pedig fenntartják teljesítőképességedet.

Így nem marad felesleges kalóriamennyiség, mely túlsúly formájában raktározódik. Amint akadályba ütközik az emésztés folyamata, megjelennek a nehezen csökkenthető többletkilók. A kanadai diéta követésével megsokszorozhatod emésztésed sebességét, és az eltűnő hat kiló bizonyítja étrended sikerét.

Ugord át a gátakat!

A kanadai táplálkozáskutató orvosnő, Michelle Schoffro Cook könyvei és életmódtanácsai számtalan túlsúlyos vendégét vezették el a karcsúsághoz. Étrendjavaslatának első lépése, hogy elhárítsd a legfőbb akadályokat emésztőrendszered útjából. A finomliszt és az erősen feldolgozott élelmiszerek nem ösztönzik mozgásra a bélrendszert, nehezen haladnak át az emésztőcsatornán, és eközben egyre vastagabb rétegben tapadnak a bélfalra.

A cukorban és zsiradékban gazdag táplálékok tovább fokozzák az ártalmas hatást. A megrekedt salakanyagokat erjedésre késztetik, és a felszabaduló káros anyagokat szervezeted védekezésképpen zsírsejtekbe ágyazza.

A diéta ideje alatt mindenképpen kerüld ezeket az élelmiszereket, és helyettesítsd teljes kiőrlésű liszttel, növényi olajokkal!

Az édességről sem kell lemondanod, hiszen az aszalt gyümölcsök nem csupán rosttartalmuk által, de a gyümölcscukor bélmozgató erejével is serkentik emésztésedet.

Takarító táplálékok

A finomított élelmiszerek megtapadt részecskéi összeszűkítik a bélcsatorna keresztmetszetét, így nem csoda, ha az élelmiszerek tovahaladása nem lesz zavartalan. Olyan táplálékokat kell választanod a megoldáshoz, melyek megbontják ezt a réteget, és elhárul az akadály az emésztés elől. A leveles zöldségek magas enzimtartalma alkotóelemeire bontja a megrekedt táplálékot.

Főétkezéseid tartalmazzanak nyers salátát, parajt, sóskát! A gyümölcssavak szintén kiváló tisztító hatást rejtenek, gyors eredményt érhetsz el a grépfrút, az áfonya, a cseresznye és a ribizli fogyasztásával.

Fokozhatod a folyamatot, ha reggel, éhgyomorra egy pohár langyos vízbe egy-két teáskanál citromlevet facsarsz, és ezzel kezded a napot. Így eltüntetheted bélrendszered útjából az éjszaka folyamán nem megfelelően megemésztett táplálékmaradványokat. A hidegen sajtolt növényi olajok, mint a len-, a kukoricacsíra- és az olívaolaj, vékony bevonatot képeznek a bélfalon, és megkönnyítik a táplálék haladását.

Edzésterv az emésztésnek

A megfelelően kiválasztott táplálékok abban is segítenek, hogy emésztőrendszered visszanyerje rugalmasságát és mozgékonyságát. A finom rostokat tartalmazó alma, a sárgadinnye, a sárgarépa és a cékla megnyugtatja a görcsösen összehúzódott bélrendszert.

Az oldhatatlan rostfajta, a cellulóz növeli a táplálékok térfogatát, így felgyorsítja a haladásukat. Emésztése csak erőteljes bélmozgások által lehetséges, így újra megtanítod a gyomorfalat és a bélcsatornát a megfelelő működésre. Ezt a célt a káposztafélék, a hüvelyesek és a hántolatlan gabonafélék segítségével érheted el.

Az élőflórás tejtermékek és a savanyú káposzta biztosítja a bélflóra épségét a jótékony baktériumfajták szaporodásának ösztönzésével. Ezáltal hatékonyabban felszívódnak a tápanyagok, és megakadályozod a hiányállapotok miatt gyakori súlytöbbletet.

Célzott sport a gyors sikerért

A kanadai diétát kiválóan kiegészíti a hasfal erősítésével végzett emésztésserkentő edzés. Videónk egyedülállóan hatékony gyakorlataival te is meggyőződhetsz erről.

(%videobox(id: 58598)%)

Hogyan kövesd a diétát?

  • Az étkezést a magas rosttartalmú táplálékok fogyasztásával kezdd, így megalapozod a tökéletes emésztést.
  • A cukormentes gyümölcslevek készítésénél a gyümölcsprés helyett válaszd a facsarást vagy a turmixgépet, mert így megőrizheted az értékes rostokat.
  • A nehezen emészthető vörös húsok helyett a hüvelyesekkel társított gabonafélék gondoskodnak a megfelelő fehérjebevitelről.
  • A gyümölcsökhöz, savanyított tejtermékekhez kevert zabkorpa vagy lenmag fokozza az emésztés sebességét, és hosszan tartó teltségérzést biztosít.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre grépfrútlé, egy bögre reszelt alma sárgarépával, egy evőkanál zabpehely.
Tízórai: egy bögre áfonya, egy marék napraforgómag.
Ebéd: fél bögre főtt lencse, fél bögre köles, egy bögre vegyes zöldsaláta.
Uzsonna: egy müzliszelet, egy alma.
Vacsora: 15 dkg tengeri hal, egy bögre párolt zöldborsó, 10 dkg citromos paradicsomsaláta.

2. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, 15 dkg ribizli, egy evőkanál szezámmag.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: egy bögre joghurtos gyümölcsleves, egy bögre fahéjas barnarizs, egy marék mazsola.
Uzsonna: egy bögre sárgarépalé, három korpás keksz.
Vacsora: 15 dkg párolt kelkáposzta zöldfűszeres hajdinával töltve, egy evőkanál olívaolaj.

3. nap

Reggeli: egy bögre zsírszegény joghurt, három evőkanál rozspehely, három aszalt szilva.
Tízórai: egy bögre natúr pattogatott kukorica, két paradicsom.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, egy bögre parajszósz, egy közepes burgonya.
Uzsonna: egy főtt tojásfehérje, egy alma.
Vacsora: egy bögre bableves teljes kiőrlésű liszttel, egy szelet rozskenyér.

4. nap

Reggeli: egy bögre árpakása, egy kávéskanál méz, 15 dkg cseresznye.
Tízórai: két puffasztott rizskenyér, egy bögre reszelt sárgarépa citromlével.
Ebéd: két karalábé szójakockával töltve, három evőkanál petrezselymes joghurtöntet.
Uzsonna: egy bögre mogyorós kölesgolyó, 15 dkg eper.
Vacsora: két teflonban sült tojásfehérje, egy bögre párolt zöldbab, egy evőkanál lenolaj.

Fontos!
A diétát négy-hat kiló testsúlycsökkenésig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

5. nap

Reggeli: két szelet lenmagos kenyér, három evőkanál zöldségpástétom, három retek.
Tízórai: egy alma, öt szem dió.
Ebéd: egy bögre vegyes zöldségleves, egy bögre durumtészta, három evőkanál bazsalikomos paradicsomszósz.
Uzsonna: három aszalt sárgabarack.
Vacsora: egy bögre barnarizzsel rakott karfiol, egy bögre zöldsaláta.

6. nap

Reggeli: egy bögre eperturmix rizstejjel, két evőkanál lenmagpehely, egy marék mandula.
Tízórai: egy bögre vegyes zöldséglé, két extrudált kukoricakenyér.
Ebéd: egy bögre rakott káposzta 10 dkg darált pulykamellel.
Uzsonna: egy bögre ribizli.
Vacsora: egy bögre joghurtos tökfőzelék, 10 dkg szójafasírozott.

7. nap

Reggeli: egy bögre vaníliás köleskása, 15 dkg cseresznye.
Tízórai: egy bögre narancsturmix két evőkanál zabpehellyel.
Ebéd: egy bögre citromos babsaláta, egy szelet tökmagos kenyér.
Uzsonna: egy fürt szőlő, egy marék tönkölybúzás keksz.
Vacsora: egy bögre párolt brokkoli, két közepes, héjában sült burgonya, egy evőkanál kukoricacsíra-olaj.

OLVASD EL EZT IS!

ananasz enzim
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Add le végleg túlsúlyodat!

Blog.hu ajánló