Kezdd el ma a fogyókúrát, ha akarod, hogy sikerüljön
Miért?
A fogyó Holddal csökkenő gravitációs vonzás segít, hogy könnyebben menjen a fogyókúra.

Nyereményjáték

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerd meg a szerelemsegítő, ezüst szívcsakra nyakláncot, mely segít megtalálni, amire vágysz! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tényleg jobbak a természetes, bio termékek a testnek? Kiderítettük! (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Jobbá tehetik szeretteid életét ezek a személyes ajándékok: mutatjuk, kinek mi jön jól (x)

beauty and style

Ezt mindenki rosszul csinálja hajmosáskor: te hova viszed fel a sampont? »

Gyors frizurák sapka alá, nemcsak hosszú hajból - Videós útmutató »

Így viseld a kockás inget télen: 5 nőies outfit hideg napokra »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokak által ismertek a hétfőtől fogyókúra vagy a szülinapom után belevágok a diétába kezdetű mondatok. Az már jóval kevesebbszer hangzik el, hogy ma kezdem az életmódváltást.

Pedig érdemes éppen ma, augusztus 22-én nekifognod a fogyókúrának, mivel tegnap volt telihold. A fogyó hold ugyanis támogatja a diéta sikerét.

Röviden a holdfázisokról

A holdhónap hossza eltér a naptáritól: egy holdhónap 29,5 nap, melyen belül négy holdfázis különíthető el. Az első fázis - más néven első negyed - az újholddal kezdődik, ekkor indul növekedésnek a Hold, a második negyed során pedig tovább hízik, egészen a teliholdig.

A harmadik fázissal kezdődik a Hold fogyása, aztán a negyedikben tovább keskenyedik, mígnem bekövetkezik az újhold, amikor az égitest nem látszik az éjszakai égbolton. Mindez a Nap által megvilágított Hold Föld körüli keringésének eredménye - mivel mindig más-más megvilágításban látszik.

Így hat a Hold a testre

Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a Hold ár-apály jelenséget idéz elő a természetes vizeknél. Ez az úgynevezett gravitációs vonzásnak köszönhető, amely telihold idején a legintenzívebb, és az újholdhoz közeledbe fokozatos csökkenést mutat.

Nem nehéz belátni, hogy mivel az emberi szervezet 70-80%-ban vízből áll, a holdfázisok - a természetes vizekhez hasonlóan - ránk is hatással vannak. Az első és második negyedben biológiai folyamataid úgymond kívülről befelé irányulnak, vagyis szervezeted sűrűsödik, könnyebben szaporodnak a plusz kilók.

Telihold után fogyókúra

A harmadik és negyedik holdfázisban azonban épp ellenkezőleg: a biológiai folyamatok belülről kifelé irányulnak. Ha tehát telihold után kezded a fogyókúrát, nagyobb esélyed lesz arra, hogy megszabadulj pár fölös kilótól, könnyebben megy majd a súlyvesztés.

Salaktalaníts!

A harmadik és negyedik negyedben könnyebben megy a salaktalanítás. Kattints az alábbi videóra, és tudd meg, milyen ételek segítik a folyamatot.

Még mit tegyél a sikeres fogyás érdekében?

A teliholdat követő két hét során javul szervezeted energiafelhasználása, megindulnak a természetes tisztulási folyamatok, a test méregtelenítése. Étvágyad csökken, kevésbé kívánod a zsírosabb és cukorban gazdag, hizlaló táplálékokat. Természetesen annak érdekében, hogy valóban megszabadulj pár plusz kilótól, érdemes jobban odafigyelned az étrendedre is.

Fogyassz több cukormentes folyadékot: elsősorban szénsavmentes ásványvizet és emésztést javító teákat - például borsmenta- vagy pitypangteát. Egyél kevesebb finomított szénhidrátot, illetve zsírban gazdag ételt. Helyettük fogyassz rostban gazdag idénygyümölcsöket, zöldségeket. Végezetül pedig ne feledkezz meg a legalább heti háromszor végzett testmozgásról se!

Blog.hu ajánló