Serkenti a nyirokkeringést, feszesít és fogyaszt - Így fogsz hetente kétszer edzeni

Sokszor csak egy kis noszogatás hiányzik.

lusta-tevezik

Nyereményjáték

Nyerd meg Sákovics Diana Hol rontom el? című pszichológiai könyvének dedikált példányát!

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A Szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című történelmi könyvet!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Egy hotel, ahol kárpótolnak ha esik az eső a nyaralásod ideje alatt. - Csak eddig tart az akció (x)

Külföldre készülsz nyáron? Ennél egyszerűbben nem utazol Budapestről - Olvasd el, melyik úti célokra érvényes (x)

Lakást hónapokig, hitelt csak napokig keresnek, pedig életre szóló döntés (x)

Mi mulasztja el hatékonyan a hasmenést? - Ezek a leggyakoribb módszerek (x)

Így jutott munkanélküliségtől a menő vállalkozásig két fiatal: csak 3 dolog kellett hozzá - Így csinálták (x)

beauty and style

Mi lesz az esküvői ruha alatt? 8 szexi fehérnemű a nagy napra - Nemcsak hófehérben »

Hordható, nőiesen modern ruhák a magyar márkától - Tavaszra és nyárra »

Krémes szemhéjfesték házilag: csak 2 dolog kell hozzá »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fogyni szeretnél akár csak egy-két kilót is, a hatékonysághoz valamennyi mozgásra mindenképpen szükséged lesz - legalábbis jobban jár vele az ember, mint azzal, ha koplalna.

Miért? A rendszeres mozgás felpörgeti a vér- és nyirokkeringést, ezzel méregteleníti és feszesíti a kötőszöveteket. Ezzel formálod és zsírtalanítod a testedet. Cikkünkben összeszedtünk négy dolgot, amivel egy kicsit könnyebb lehet rávenni magad az edzésre.

Ami nélkül nem fog menni

Az a motiváció. Mindegy, hogy azért szeretnél mozogni, mert fogynál, vagy azért, mert szeretnél egészségesebben élni. A lényeg, hogy legyen előtted egy ok, egy cél, amibe tudsz kapaszkodni. Persze ez sokszor még nem elég ahhoz, hogy az ember el is tudja kezdeni, és rendszeresen eddzen. Érdemes konkrétumokat meghatározni, akár centiben, akár kilóban, mert így mérhető lesz az eredmény, ami tovább fenntartja majd a motivációt.

Találd meg, mit szeretsz!

Nem árt, ha kipróbálsz többféle mozgásformát is. Ha például nem köt le eléggé a futás, de szeretsz táncolni, próbáld ki a zumbát vagy a cardio hip-hopot. A YouTube-on is remek kis videókat lehet találni, ráadásul ezek nagyon változatos és intenzív koreográfiákat mutatnak. 

Ha van biciklid, hetente néhányszor tekerj legalább egy fél órát, de ha mozgás közben inkább megnyugodni szeretnél, próbálkozz a jógával, ami aközben, hogy kikapcsol, jól meg is dolgoztat és élénkít. Ha csak egy bizonyos területről szeretnél fogyni, koncentrálj arra, és dolgoztasd meg csak a hasi vagy fenékizmaidat.

okosora-edzes-mozgas

Ha nehezen fér bele az idődbe

A legtöbben rohanó életet élnek, és zsúfolt a napirendjük - főleg, ha valakinek gyereke van. Ezért nem meglepő, hogy sokan heti egy-két alkalmat is nehezen ütemeznek be a mozgásra. Segíthet, ha megpróbálsz kicsit előre tervezni, és először nem órákban gondolkodsz. Sok olyan mozgás van, ami fél óra alatt is megizzaszt. Nyugodtan jelezd otthon, hogy edzeni mész, és szükséged van az én-időre.

Adj magadnak egy-két hetet arra is, hogy kitapasztald, reggel vagy napközben alkalmasabb vagy esik-e jobban a mozgás. Ha reggel inkább aludnál helyette, válassz egy délutáni vagy kora esti időpontot. Ha azonban nem sajnálod, hogy munka előtt egy órával korábban kell kelned, és még jól is esik, felélénkít a reggeli edzés, tartsd meg ezt az időpontot! Lehet, hogy kihívás lesz, de megéri.

Ha csak egy kis noszogatás hiányzik

Ha megkérsz valakit, hogy néha lökdössön kicsit a mozgás felé, az sem rossz megoldás, ám ha más szájából hallja az ember, hogy menjen edzeni, az rosszuleshet, ami elveszi a kedvet az edzéstől. Ha csak egy kis unszolás kell, lehet, hogy jobban jársz, ha beszerzel egy okosórát vagy aktivitásmérő órát.

Ezek a kis okoseszközök sokat segítenek azzal, hogy mérik és elemzik az edzési adataidat: kalóriaveszteség, lépésszám, pulzusszám, sebesség, megtett távolság. Olyat is találhatsz, amelyik minden mozdulatodat figyeli, és figyelmeztet, ha túl régóta ülsz egy helyben. Ez azért is jó, mert mutatja, ha edzés nélkül is elég sokat vagy intenzíven mozogtál. Így figyelmeztetnek és motiválnak az aktivitásmérő órák arra, hogy elérd kitűzött céljaidat, és így lesznek igazi kis támogató társaid a mozgásban.

Akciós aktivitásmérő órák akár 27% kedvezménnyel!

Nézz szét a FeminaShop aktivitásmérő órái között, mert májusban a készlet erejéig akciósan már 26 900 forinttól is hozzájuthatsz!

Promóció