Éjszaka telik a zsírraktár, ha ezt vacsorázod! Képeken 4 igazán veszélyes falat
Többségük egészséges, mégis hizlal, ha vacsorára eszed.

Dia

	Bár az olajos magvak értékes többszörösen telítetlen zsírsavakat tartalmaznak, kalóriatartalmuk cseppet sem alacsony. Tízóraira, esetleg uzsonnára még bátran fogyaszthatod őket, azonban vacsorára már kifejezetten hizlaló csemegének számítanak. Korábbi cikkünkből megtudhatod, hogy melyik mennyi kalóriát tartalmaz.

Bár az olajos magvak értékes többszörösen telítetlen zsírsavakat tartalmaznak, kalóriatartalmuk cseppet sem alacsony. Tízóraira, esetleg uzsonnára még bátran fogyaszthatod őket, azonban vacsorára már kifejezetten hizlaló csemegének számítanak. Korábbi cikkünkből megtudhatod, hogy melyik mennyi kalóriát tartalmaz.

Dia

	Az aszalt gyümölcsökkel hasonló a helyzet, mint az olajos magvakkal. Alapvetően egészségesek, vitamindúsak, és ajánlott nassolnivalónak számítanak csokoládé, illetve cukorkák helyett, azonban nem vacsorára. Lefekvés előtt fogyasztva inkább csak cukorbombát jelentenek, amelyek kalóriatartalmát elraktározza a szervezet.

Az aszalt gyümölcsökkel hasonló a helyzet, mint az olajos magvakkal. Alapvetően egészségesek, vitamindúsak, és ajánlott nassolnivalónak számítanak csokoládé, illetve cukorkák helyett, azonban nem vacsorára. Lefekvés előtt fogyasztva inkább csak cukorbombát jelentenek, amelyek kalóriatartalmát elraktározza a szervezet.

Dia

	Müzlit, illetve kukoricapelyhet legtöbben reggelire fogyasztanak, ám sokan vacsorára is megkívánják. Ezek a sokszor cukorban és színezékben gazdag ropogtatnivalók valójában sem este, sem reggel nem ajánlhatóak. Hirtelen emelik meg a vércukorszintet, és a felesleg zsírsejtek formájában raktározódik el.

Müzlit, illetve kukoricapelyhet legtöbben reggelire fogyasztanak, ám sokan vacsorára is megkívánják. Ezek a sokszor cukorban és színezékben gazdag ropogtatnivalók valójában sem este, sem reggel nem ajánlhatóak. Hirtelen emelik meg a vércukorszintet, és a felesleg zsírsejtek formájában raktározódik el.

Dia

	Vacsorára jó választás egy nagy adag saláta, de nem majonézzel nyakon öntve. Szinte mindegy, hogy tésztasalátáról vagy zöldsalátáról van szó, pár kanál majonézzel bármelyikből hizlaló vacsora varázsolható. Tudj meg többet a majonéz hihetetlenül magas kalóriatartalmáról!

Vacsorára jó választás egy nagy adag saláta, de nem majonézzel nyakon öntve. Szinte mindegy, hogy tésztasalátáról vagy zöldsalátáról van szó, pár kanál majonézzel bármelyikből hizlaló vacsora varázsolható. Tudj meg többet a majonéz hihetetlenül magas kalóriatartalmáról!

Blog.hu ajánló
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: