Heti 4 kiló mínusz a zsírégető Grazing diétával
Napi hétszeri étkezéssel is gyorsan megszabadulhatsz a túlsúlytól, csak arra kell figyelned, hogy az étkezéseid megtervezettek legyenek.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Így készülhet rólad gyönyörű fotó, a karácsonyi fények között »

5 tornagyakorlat, amitől visszakerül a feneked a helyére »

Egyetlen olcsó kiegészítő, amitől még nőiesebb lesz a ruha »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A Grazing, vagyis legelő diétával tartós és látványos fogyást érhetsz el, ha időt tudsz szakítani a rendszeres és szisztematikus táplálkozásra.

A napi hétszeri étkezés mellett bizonyosan nem kínoz majd az éhség, miközben a könnyen emészthető, zöldségekben és gyümölcsökben gazdag fogások arról is gondoskodnak, hogy a diéta végén könnyebb testtel és lélekkel állhass a mérlegre.

Legelj naponta hétszer!

A diéta neve a sok zöldségfogyasztásra utal, illetve arra, hogy a növényevő állatok gyakran, de keveset esznek. A napi hétszeri étkezés felgyorsítja a szervezet anyagcseréjét, így felgyorsul az étkezés is.

A rendszeres étkezés mellett arra is oda kell figyelned, hogy a naponta bevitt kalóriamennyiség ne haladja meg az 1400-at. Ez azt jelenti, hogy a kiegészítő étkezések alkalmával elsősorban zöldséget és gyümölcsöt egyél, de a mintaétrendet követve könnyen betarthatod ezt a korlátot.

A hideg ebédet és a meleg vacsorát tetszés szerint felcserélheted, uzsonnáznod pedig kétszer is, egyszer délután háromkor, egyszer pedig öt órakor szabad.

A hetedik étkezés a vacsora utáni, lefekvés előtti néhány altató falat, melyek elsősorban azt segítik elő, hogy szervezeted éjszaka is bontsa a zsírt, reggel pedig ne törjön rád farkaséhség.

Ez az utolsó étkezés lehetőség szerint joghurtból, kefirből, esetleg ananászból vagy narancsléből álljon.

Ha a diéta alatt betartod az étkezési utasításokat, megiszol naponta két és fél liter folyadékot és hetente kétszer még mozogsz is, akkor egy hét alatt akár négy kilótól is megszabadulhatsz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy magvas zsemle margarinnal megkenve, köménymaggal és pirospaprikával ízesítve, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 20 dkg alma.
Ebéd: 20 dkg burgonya-retek saláta egy baromfivirslivel.
Uzsonna: egy marék diákcsemege.
Vacsora: 12 dkg húspogácsa póréhagymaágyon, egy kis poharas, citromlével ízesített joghurt.

Fontos!
A diétát hét napig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: 20 dkg túrós retekkrém.
Tízórai: 20 dkg grépfrút.
Ebéd: egy szelet barna kenyér gorgonzolával és körtével.
Uzsonna: egy csésze kapucsínó.
V   acsora: 15 dkg spárgás-zöldborsós csirke.

Fogyasztó rostok

A Grazing diéta sikerének egyik alappillére a rostokban gazdag zöldségek és gyümölcsök fogyasztása. Ha szeretnél többet megtudni arról, hogyan befolyásolják a rostok a fogyást, nézd meg videónkat!

3. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcsös gabonamüzli.
Tízórai: 20 dkg kivi.
Ebéd: 15 dkg konzerv rák egy bögre tarka salátával.
Uzsonna: 2,5 dkg ementáli sajt.
Vacsora: gombás omlett két tojásból, egy szelet ananász.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy paradicsom, egy lágy tojás.
Tízórai: 20 dkg szilva.
Ebéd: 10 dkg tofu egy paradicsommal és egy paprikával, szójamártással.
Uzsonna: két répa.
Vacsora: 30 dkg lengyel karfiol, 1 dl kefir fél narancs levével.

5. nap

Reggeli: 25 dkg túró fél grépfrúttal és egy kivivel.
Tízórai: 30 dkg málna.
Ebéd: két bögre reteksaláta gombával és tojással.
Uzsonna: egy kis poharas gyümölcsjoghurt.
Vacsora: két bögre paradicsomos kelbimbó, egy kis poharas natúr joghurt ananászdarabokkal.

6. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 10 dkg túró kaporral, búzacsírával és uborkadarabokkal ízesítve.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: két bögre paprikás-mozzarellás tésztasaláta.
Uzsonna: három kocka étcsoki.
Vacsora: egy bögre zöld tészta fűszermártással, egy pohár natúr joghurt citromlével ízesítve.

7. nap

Reggeli: egy bögre gabonapelyhes gyümölcssaláta.
Tízórai: 10 dkg csirkemell-felvágott.
Ebéd: két bögre Waldorf-saláta.
Uzsonna: egy magvas zsemle.
Vacsora: egy bögre sáfrányos rizottó, egy szelet ananász.

Cikkünk az Illia Kiadó Nagy fogyikönyve alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

ivole
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

3 kiló mínusz 5 nap alatt az erőteljes Calbom-módszerrel

metropolitan
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Látványos fogyás 3 nap alatt

Blog.hu ajánló