Heti 3 kiló mínusz a zsírfaló Clean Food programmal
Szabadulj meg a felesleges kilóktól a legegészségesebb diétával! A szervezetednek is jót tesz.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Manapság egyre több olyan diéta terjed a fogyókúrázók körében, amely a drasztikus megoldások helyett az egészséges táplálkozásra, az alapanyagok megválogatására épül.

A legújabb őrület a Clean Food diétás módszer, amelynek jelmondata: Egyél tisztán, és fogyj le!

Egészségesen a kilók ellen

Máris javul az ember életminősége, ha reggelente jó közérzettel és lelkesen ébred, és nem érzi szorosnak és kényelmetlennek a ruháit minden étkezést követően. Ezen szempontokat vette figyelembe Max Tomlinson, a Clean Food diéta megalkotója. Úgy gondolta, fontos, hogy az ember nap mint nap az egészséget és az életerőt sugározza, ezért hozta létre a következő fogyókúrás módszert.

A Clean Food diéta lényege az alapanyagok megválogatásában rejlik. Mondhatni, ez egyfajta bio fogyókúrás módszer, hiszen csupa olyan alapanyagból áll össze az étrend, amely vegyszermentes. Max Tomlison kizárólag olyan organikus, idényjellegű alapanyagokat használt fel a mintaétrend kialakításához, amelyeknek a tápértéke igen magas. Mindemellett arra is törekedett, hogy az ételek könnyen és gyorsan elkészíthetők legyenek.

A diéta több részből áll össze. A detox fázisa megtisztítja a szervezetet, beállítja az emésztési folyamatokat és szinten tartja az energiákat. Ebből következően a betegségmegelőző része olyan problémákra kínál megoldást, mint az aknék, az IBS és az ekcéma. És mindezt csak azzal, hogy a táplálkozásod megreformálod.

A diétát mindenképpen érdemes kipróbálni, hiszen nagyon egészséges, a vegyszerektől mentes ételek csodákat művelnek az szervezeteddel, azonban gondold át alaposan, mielőtt belevágsz, mert a pénztárcádat nem fogja kímélni.

Mintaétrend

1.nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, egy kis poharas joghurt.
Tízórai: egy pohár 100%-os narancslé.
Ebéd: grillezett hal párolt zöldségekkel.
Uzsonna: egy mangó.
Vacsora: egy csésze müzli tejjel.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

2.nap

Reggeli: egy kis poharas joghurt müzlivel.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: egy bögre krumplifőzelék.
Uzsonna: egy pohár 100%-os ananászlé.
Vacsora: két szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós.

3.nap

Reggeli: egy bögre zöldsaláta.
Tízórai: egy pohár 100%-os almalé.
Ebéd: párolt pulykamell zöldséges rizzsel.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: egy kis poharas kefir egy szelet teljes kiőrlésű barna kenyérrel.

4.nap

Reggeli: egy kis poharas joghurt gyümölcsdarabokkal.
Tízórai: egy pohár 100%-os narancslé.
Ebéd: egy bögre zöldségleves, rakott karfiol.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

Táplálkozási zavarok

Számos táplálkozási zavar állhat az elhízás hátterében, amelyekre, ha fényt derítesz, elfelejtheted a felesleges kilókat.

5.nap

Reggeli: teljes kiőrlésű lisztből készített péksütemény.
Tízórai: egy kis poharas joghurt mézzel.
Ebéd: zöldséges, sovány csirkehúsos penne.
Uzsonna   : egy pohár 100%-os ananászlé.
Vacsora: egy bögre gyümölcssaláta.

6.nap

Reggeli: két főtt tojás, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: grillezett pulykamell görög salátával.
Uzsonna: egy pohár tej.
Vacsora: egy bögre müzli tejjel.

7.nap

Reggeli: egy bögre zöldsaláta.
Tízórai: egy pohár 100%-os almalé.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt vagy kefir.
Vacsora: 10 dkg párolt csirkemell párolt rizzsel.

Te hajlandó vagy többet fizetni a minőségi ételért?

Blog.hu ajánló