Heti 2-3 kiló mínusz hasról és csípőről: a távol-keleti diéta
Ha te is szeretnél olyan nádszálkarcsú lenni, mint a távol-keleti nők, akkor fogyj az ő módszerükkel!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

Karcsúbb derékfazon varrás nélkül: így viseld nőiesen a bő inget »

6 könnyen kezelhető frizura, aminél előny, ha egy kicsit hullámos a hajad »

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A távol-keleti emberek híresek nagyon vékony, mégis csinos alakjukról, amelyet nem másnak, mint a táplálkozásuk fő alkotórészének, a rizsek köszönhetnek. Persze étrendjük többi része is nagyban hozzájárul ahhoz, hogy ilyen jó formában vannak, így érdemes egy-két trükköt ellesni tőlük, ha te is szeretnél nádszálvékony lenni.

A távol-keleti diétával egy hét alatt nagyjából két és fél kilogramm feleslegtől szabadulhatsz meg, mindezt azzal, hogy méregteleníted és salaktalanítod a szervezeted. Ez a fogyókúrás módszer azért különösen ajánlott, mert egyrészt nagyon egészségesek a távol-keleti ételek, másrészt a gyorséttermekből könnyű beszerezni a hozzávalókat. Ráadásul még főznöd sem kell.

A módszer lényege

A módszer a tipikusan felgyorsult városi életmódot élőknek kínál megoldást. Alapját a közkedvelt és könnyen beszerezhető kínai ételek jelentik, azokon belül is elsősorban a rizs. A rizsben minden tápanyag megtalálható, amire az emberi szervezetnek szüksége van. Az emberiség több mint egyharmadának legfontosabb tápláléka. Több mint másfélmilliárd ember étrendjének felét, több mint félmilliárd ember étrendjének pedig a negyedét teszi ki.

A diéta során napi háromszori étkezés a megengedett, amelynek menüjét könnyedén megvásárolhatod az úton-útfélen előforduló távol-keleti - kínai, vietnami, thai - éttermekben. A módszer feltétele, hogy elsősorban tésztaételeket, illetve sovány húsból, zöldségekkel készült fogásokat válassz.

Fontos szempont még a diéta során, hogy naponta legalább két liter folyadékot - elsősorban zöld teát és salaktalanító teákat - el kell fogyasztani. Ugyanakkor kerüld a kávé, a fekete tea és az alkohol fogyasztását.

Mintaétrend

1.nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, 2 dl ízesítés nélküli zöld tea.
Ebéd: sült zöldség szójaszósszal.
Vacsora: fűszeres barna rizs.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2.nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, 2 dl ízesítés nélküli zöld tea.
Ebéd: pekingi káposzta, vagyis szezámolajjal és csipetnyi szecsuáni borssal ízesített saláta fafülgombával.
Vacsora: hántolatlan rizs párolt zöldségekkel.

3.nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, 2 dl ízesítés nélküli zöld tea.
Ebéd: sült rizs curryvel és zöldségekkel.
Vacsora: barna rizs párolt zöldségekkel.

A zöld tea hatása

A zöld tea nemcsak a felesleges kilókat tünteti el, de jótékony egészségmegőrző tulajdonságokkal is rendelkezik!

4.nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, 2 dl ízesítés nélküli zöld tea.
Ebéd: zöld tészta, vagyis spenótos tészta tejszínes-fokhagymás ízesítéssel és pirított mandulaforgáccsal.
Vacsora: az ebéd maradéka.

5.nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, 2 dl ízesítés nélküli zöld tea.
Ebéd: két barát káposzta, vagyis sült kel fehér borssal, fokhagymával ízesítve, szezámolajos, szójás paradicsommártással.
Vacsora: fűszeres, hántolatlan rizs.

6.nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, 2 dl ízesítés nélküli zöld tea.
Ebéd: tojásos rizs fafülgombával és szezámolajjal.
Vacsora: barna rizs párolt zöldségekkel.

7.nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, 2 dl ízesítés nélküli zöld tea.
Ebéd: sült tészta zöldségekkel.
Vacsora: az ebéd maradéka.

Cikkünk Horváth Ildikó Zsuzsanna Nagy Fogyikönyv című műve alapján készült, amely az Illia Kiadó gondozásában jelent meg.

Te szereted a kínai kaját?

Blog.hu ajánló