Hatékonyabb, mint a futás ez a 4 egyszerű gyakorlat
Sokkal gyorsabban fogyasztanak
Ha nem szeretsz futni, vagy most túl hideg van hozzá, végezd ezeket!

Dia

	Ugrókötelezés	Ezt a mozgásformát akkor ajánljuk, ha nincs rajtad olyan sok felesleg, csak arról van szó, hogy nincs kedved kimenni futni. Ugrálás közben ugyanis a testsúlyod minden egyes alkalommal ránehezedik az ízületeidre. Egy hatásos gyakorlat ugrókötélhez: páros lábbal ugrálva gyors tempóban tekerj a kötélen 100-at, majd egy rövid pihenő után ismételd meg még két alkalommal.	 

Ugrókötelezés

Ezt a mozgásformát akkor ajánljuk, ha nincs rajtad olyan sok felesleg, csak arról van szó, hogy nincs kedved kimenni futni. Ugrálás közben ugyanis a testsúlyod minden egyes alkalommal ránehezedik az ízületeidre. Egy hatásos gyakorlat ugrókötélhez: páros lábbal ugrálva gyors tempóban tekerj a kötélen 100-at, majd egy rövid pihenő után ismételd meg még két alkalommal.
 

Dia

	Evezés edzőteremben	Egy edzőtermi evezőgépen végzett félórás sportolás annyi kalóriát éget el, mint a futás, azonban itt nemcsak a lábizmaid, hanem a karok és a törzs izmai ugyanúgy munkába lesznek fogva, ami hatásosabb alakformálást eredményez, nem csak kalóriaégetést.

Evezés edzőteremben

Egy edzőtermi evezőgépen végzett félórás sportolás annyi kalóriát éget el, mint a futás, azonban itt nemcsak a lábizmaid, hanem a karok és a törzs izmai ugyanúgy munkába lesznek fogva, ami hatásosabb alakformálást eredményez, nem csak kalóriaégetést.

Dia

	Spinning	Egy szobabiciklin végzett intenzív edzés is sokkal hatásosabb, mint a futás. Ha trénerhez mész, akkor ő végigvezet téged egy sor gyakorlaton, de ha otthon használod a gépet, akkor arra ügyelj, hogy ne csak egy monoton tekerés legyen, hanem iktass be intenzívebb szakaszokat. Ilyenkor vedd feljebb a kerékpár nehézségi fokát, és a nyeregből kiállva tekerj.	 

Spinning

Egy szobabiciklin végzett intenzív edzés is sokkal hatásosabb, mint a futás. Ha trénerhez mész, akkor ő végigvezet téged egy sor gyakorlaton, de ha otthon használod a gépet, akkor arra ügyelj, hogy ne csak egy monoton tekerés legyen, hanem iktass be intenzívebb szakaszokat. Ilyenkor vedd feljebb a kerékpár nehézségi fokát, és a nyeregből kiállva tekerj.
 

Dia

	Kettlebell: swing	A manapság divatos mozgásforma előnye, hogy a nagy intenzitással végzett mozgás súlyzós edzéssel vonódik össze, aminek köszönhetően kétszer annyi kalóriát égetsz el, mint futással. Rengeteg helyen tartanak már kettlebelledzéseket, de ha otthon szeretnéd kipróbálni, akkor ez a gyakorlat mindenképp szerepeljen az edzéstervedben: kis terpeszben, egyenes derékkal süllyesztve vedd fel a magad elé helyezett súlyt két kézzel. A kiinduló helyzetben a karok nyújtva lógnak a tested előtt. A csípődet használva - előre-hátra kell majd mozgatnod - lendítsd előre a súlyt vízszintes tartásig, majd engedd vissza. Végezz belőle legalább háromszor tízes sorozatot.	 

Kettlebell: swing

A manapság divatos mozgásforma előnye, hogy a nagy intenzitással végzett mozgás súlyzós edzéssel vonódik össze, aminek köszönhetően kétszer annyi kalóriát égetsz el, mint futással. Rengeteg helyen tartanak már kettlebelledzéseket, de ha otthon szeretnéd kipróbálni, akkor ez a gyakorlat mindenképp szerepeljen az edzéstervedben: kis terpeszben, egyenes derékkal süllyesztve vedd fel a magad elé helyezett súlyt két kézzel. A kiinduló helyzetben a karok nyújtva lógnak a tested előtt. A csípődet használva - előre-hátra kell majd mozgatnod - lendítsd előre a súlyt vízszintes tartásig, majd engedd vissza. Végezz belőle legalább háromszor tízes sorozatot.
 

Blog.hu ajánló
Fotó: