Haslapító, emésztéskönnyítő túródiéta
5 kiló 2 hét alatt
A túró segítségével változatosabb lehet a fogyókúrád: próbáld ki!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Így viseld a szezon legdivatosabb mintáit: a kockás csíkossal sem tabu többé »

Extra turmix 4 összetevőből: kisepri a méreganyagokat »

Így készülhet rólad gyönyörű fotó, a karácsonyi fények között »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Érdemes a fogyókúrás étkezésedet a túróra alapozni, hiszen egy könnyen variálható étel, melyet nem csupán magában fogyaszthatsz, hanem más élelmiszerekkel keverve is.

A túró azért is lehet jó választás, mert nagyszerű fehérjeforrás, melynek révén nemcsak fogyhatsz, hanem - mozgás mellett - az izmaid épülnek, így szép, tónusos alakot érhetsz el.

Haslapító kúra túróval

A lapos has eléréséhez az étrended megváltoztatása jelentheti a kulcsot. A túró amellett, hogy segít az izomzat formálásában, könnyen emészthető táplálék a szervezet számára.

Ráadásul még laktató is, így egy kisebb adag után is a jóllakottság érzetével tölthet el. További előnyös tulajdonsága, hogy fokozza az anyagcserét, ami elősegítheti a kilók leadását.

Mit fogyaszthatsz?

Ami a legfontosabb, hogy kerüld a finomított szénhidrátokat, így a kristálycukrot vagy a fehér lisztből készült termékeket. Ugyanígy a telített zsírsavakat, valamint az alkoholt is. Naponta igyál meg körülbelül két-három liter folyadékot, a túróból pedig inkább a zsírszegény változatot válaszd.

A következő mintaétrend egy ajánlás arra nézve, hogy miként építheted be a túrót az étrendedbe a fogyókúra során.

Mintaétrend

Ha megéheznél két étkezés között, nyugodtan fogyassz valamilyen friss zöldséget, gyümölcsöt, korpás kekszet. Az alábbi mintaétrend nincs kőbe vésve, pusztán útmutatóként szolgál.

1. nap

Reggeli: egy paradicsom túróval töltve.
Tízórai: egy pohár zsírszegény joghurt, hozzá zabkeksz.
Ebéd: 15 dkg túró, egy bögre zöldségleves.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre párolt zöldség, mellé barna rizs.

2. nap

Reggeli: egy bögre túrókrém, egy szelet barna kenyér.
Tízórai: egy pohár áfonyalé.
Ebéd: 15 dkg grillezett halfilé, natúr tejfölös mártás túróval.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy főtt tojás, 10 dkg túró.

3. nap

Reggeli: egy paradicsom, két sonkaszelet, öt evőkanál túrókrém.
Tízórai: két puffasztott búzaszelet.
Ebéd: rakott cukkini egy pohár túróval kevert tejföllel.
Uzsonna: egy sárgarépa.
Vacsora: egy paprika túróval töltve, egy bögre zsírszegény joghurt.

4. nap

Reggeli: egy kis tálka zabkása, egy marék bogyós gyümölcs.
Tízórai: egy pohár 100%-os narancslé, korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg csirkemell párolt zöldbabbal.
Uzsonna: két barack.
Vacsora: egy bögre zöldsaláta 10 dkg túróval.

5. nap

Reggeli: két retek, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet sonka.
Tízórai: egy körte.
Ebéd: egy bögre durumtészta egy kevés tejföllel és túróval.
Uzsonna: két szál zeller.
Vacsora: egy nagyobb padlizsán túróval töltve.

6. nap

Reggeli: három evőkanál túrókrém, két paradicsom.
Tízórai: egy pohár élőflórás natúr joghurt.
Ebéd: 15 dkg tengeri halfilé, egy bögre görög saláta.
Uzsonna: egy marék bogyós gyümölcs.
Vacsora: egy bögre zöld tea, 10 dkg túró.

7. nap

Reggeli: egy pohár tej, két szelet zsírszegény sajt, fél bögre túrókrém.
Tízórai: egy müzliszelet.
Ebéd: egy tányér gyümölcsleves, 15 dkg párolt brokkoli.
Uzsonna: egy bögre uborkasaláta.
Vacsora: egy bögre reszelt alma, 10 dkg túró.

Blog.hu ajánló