Lapos has villámgyorsan: 3 hatásos hasizomgyakorlat a személyi edzőtől
Próbáld ki a Czanik Balázs által ajánlott hasizomgyakorlatokat!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Extra turmix 4 összetevőből: kisepri a méreganyagokat »

Így készülhet rólad gyönyörű fotó, a karácsonyi fények között »

5 tornagyakorlat, amitől visszakerül a feneked a helyére »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hízás szempontjából alapvetően kétféle alaktípus létezik: a körte és az alma. Előbbi elsősorban fenékre és combra hízik, míg utóbbi főleg hasra és derékra szedi fel a plusz kilókat.

Az alma alak esetében sajnos nagyobb az egészségügyi kockázat, ugyanis a hasi hízás növeli a cukorbetegség, valamint a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát. Erről a veszélyről többet is megtudhatsz korábbi cikkünkből!

Lapos has edzéssel

Fogyás szempontjából elsősorban a kardió edzéstípus ajánlott, azon belül is az intervallum-edzés. Nevét onnan kapta, hogy a mozgás tervszerűen váltakozó szakaszokra osztódik: terhelési és aktív pihenőidők váltják egymást. A pihenőidő alatt sem kell leállnod, csupán lassítanod a tempón. Az intervallum-edzésről többen is megtudhatsz korábbi cikkünkből.

Emellett természetesen hasizomgyakorlatokat is érdemes beiktatnod a siker érdekében, ugyanakkor nem szabad megfeledkezned a törzsedzésről sem. Az erős törzs ugyanis lényeges a jó megjelenéshez és a derékfájás megelőzéséhez.

Hatékony hasizomgyakorlat a személyi edzőtől

Kattints az alábbi videóra, nézd meg, és végezd rendszeresen a Czanik Balázs személyi edző által ajánlott hasizomgyakorlatokat!

Ügyelj a táplálkozásra!

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a lapos has elérése elsősorban a táplálkozáson múlik, illetve csak másodsorban az edzésen. Ha kockás - vagy legalábbis lapos - hasra vágysz, itt az ideje, hogy kicsit megreformáld az étrendedet. Először is lényeges, hogy ne fogyassz egyszerre túl nagy mennyiségű ételt, naponta ötször étkezz kis adagokban.

Lényeges, hogy napi legalább két liter folyadékot fogyassz - ez segít abban, hogy ne lassuljon le az anyagcseréd! Felejtsd el a finomított szénhidrátban gazdag táplálékokat, például a fehér kenyeret és a cukros üdítőket, helyettük fogyassz rostban gazdag, kevéssé feldolgozott ételeket - sok szezonális zöldséget, gyümölcsöt. Korábbi cikkünkből megtudhatod, hogy milyen táplálékok jelentenek veszélyt a derekad körfogatára nézve.

Blog.hu ajánló