3 étel, amitől éhesebb leszel, és jönnek rád a kilók
Felejtsd el, ha fogyni akarsz!
Íme, néhány olyan étel, ami nem csillapítja étvágyad.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Csak napi 10 perc, és nem fulladsz ki: lassú jógagyakorlatokkal is lehet fogyni »

Csodásan ragyogó bőr ráncok és száraz foltok nélkül: narancsos arcpakolás házilag »

Gwen Stefani arca nemcsak a retustól olyan művi: szörnyű, mit tett magával a 48 éves énekesnő »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Azzal nyilván tisztában vagy, hogy fehér lisztből készült pékáruk és tésztafélék fogyasztása nem ajánlott a diéta során, mert vércukorszint-ingadozást, hízást okoznak.

Van azonban még néhány olyan táplálék, amelyről nem gondolnád, hogy fogyasztásukkal többet ártasz, mint használsz.

Kukoricapehely, müzli

A zsíros kenyér remek alternatívájának tűnik a müzli, a kukorica-, illetve a különböző reggelizőpelyhek. Érdemes azonban minden esetben alaposan átvizsgálnod a termék csomagolását, ugyanis sok ilyen napindítónak szánt étel tartalmaz hozzáadott cukrot.

Ez azért jelent problémát, mert ébredés után - illetve késő délután - a legalacsonyabb a szervezet inzulinérzékenysége.

Vagyis az ilyenkor fogyasztott finomított szénhidrátok jelentős vércukorszint-emelkedést eredményeznek.

A gyors emelkedés után azonban a vércukorszint ugyanilyen hirtelen vissza is zuhan - amire a szervezet a semmiből rád törő farkaséhséggel reagál. Válaszd a cukrozott müzlik helyett a zabpelyhet, amely magas rosttartalma miatt nemcsak hosszú időre teltségérzetet biztosít, de segíti az anyagcserét is.

Sushi

A sushira legtöbben egészséges táplálékként gondolnak: egyrészt, mert tengeri herkentyűket tartalmaz, másrészt, mert az egészséges étrendjükről híres japánoktól származik, harmadrészt pedig olyan kicsi, hogy sokak szerint méretéből adódóan sem hizlalhat.

Ez utóbbi azonban nem feltétlenül fedi a valóságot. A kaliforniai tekercsnek hívott változatban például körülbelül 30 gramm szénhidrát van, ami nagyjából annyira hizlal, mint három szelet fehér kenyér.

Mert igaz ugyan, hogy a sushiban alga, hal vagy avokádó van, de a legnagyobb részben fehér rizst tartalmaz. Ha tehát sushit vacsorázol, számíthatsz rá, hogy gyorsan kiürül a gyomorból, és még lefekvés előtt újra megéhezel.

Édesítőszerrel készült ételek

Már korábbi cikkünkben is írtunk róla, hogy a light, illetve cukormentes elnevezések csalókák lehetnek. A cukor helyett édesítőszerrel - aszpartámmal, szukralózzal, szacharinnal - készült ételek, italok ugyanis fokozzák az étvágyat. Édes ízükkel mintegy gerjesztik az agysejteket, amelyek úgy érzékelik, mintha energiát vittél volna be a szervezetbe. Fogyasztásuknak köszönhetően a nap során jobban kívánod majd az édességet - hiszen agyad a hiányérzetet igyekszik pótolni.

Blog.hu ajánló