Ha több mint 10 kiló van rajtad: kiegyensúlyozott fogyás, laktató étrend a vércukordiétával
A nagymértékű túlsúly mögött általában anyagcseregondok állnak.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Csodásan ragyogó bőr ráncok és száraz foltok nélkül: narancsos arcpakolás házilag »

Gwen Stefani arca nemcsak a retustól olyan művi: szörnyű, mit tett magával a 48 éves énekesnő »

Egy nő a fejére műttette az Insta-filtert: mégsem lett sokkal szebb, mint volt »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A krónikus elhízás mögött többnyire már nem pusztán a mozgáshiány és a túl sok kalória áll, hanem valamilyen összetettebb probléma.

Az inzulintermeléssel és a cukrok lebontásával kapcsolatos gondok az egyik leggyakoribb anyagcserezavarnak számítanak - ezeket igyekszik kiküszöbölni a vércukordiéta.

Laktat, mégis fogyaszt

A vércukordiéta étrendje nemcsak azért segíti a fogyást, mert alacsony glikémiás indexű ételei nem terhelik meg a szervezet inzulintermelését, hanem azért is, mert a folyamatosan egyensúlyban tartott vércukorszint mellett nem törnek rád falásrohamok, így a diéta alatti nassolásnak is könnyebben állsz majd ellen.

Mivel nem viszel be egyszerre túlzottan nagy mennyiségben szénhidrátokat, a tested képes lesz lebontani és hasznosítani őket, nem pedig a zsírraktárokat gyarapítja velük.

Semmiképpen se hagyd ki a vacsorát, különben az éjszaka folyamán túlságosan leesik majd a cukrod, de két órával lefekvés előtt már ne egyél.

Kiemelt szerep jut a reggelinek is, amikor fel kell töltened a raktáraidat, hogy beindítsd az anyagcserédet: felejtsd el a cukrozott müzliket és a péksüteményeket, egyél friss zöldségeket és gyümölcsöket, vagy teljes kiőrlésű péktermékeket.

Ha a diéta alatt mégis megéheznél, fogyassz zöldségeket, amelyek kíméletesen emelik meg a vércukorszintedet.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy csipet fahéjjal, egy marék bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre citromos zöldsaláta.
Uzsonna: két répa.
Vacsora: egy bögre paradicsomsaláta.

2. nap

Reggeli: egy kis poharas joghurt, három evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, egy narancs.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell diós almasalátával.
Uzsonna: egy mangó.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 5 dkg túró.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, magas vérnyomásúak, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, uborka, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két kivi.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy fél grépfrút.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta.

4. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac, egy bögre párolt brokkoli fokhagymával ízesítve.
Uzsonna: két szelet teljes kiőrlésű keksz.
Vacsora: turmix egy pohár tejből és egy marék bogyós gyümölcsből.

5. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy marék aszalt kókusz, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett pulykamell, fél bögre áfonyaszósz.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre wokban sült zöldség.

Blog.hu ajánló