5 bevált zsírapasztó trükk
Így fogyhatsz le gyorsan, könnyedén
Ha rövid idő alatt, de örökre szeretnél megszabadulni súlytöbbletedtől, kövesd tippjeinket!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Így fesd ki a szemed, ha lelógó szemhéjad van - Nem tűnsz többé morcosnak »

A 79 éves Jane Fonda retus nélkül mutatta meg magát - Most is gyönyörű »

Képeken a H&M Erdem kollekciója! Csodás dizájner darabok »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra lényege nem az, hogy keserves éhezés árán szabadulj meg nagy nehezen a fölösleges kilóktól. A különféle anyagcsere-pörgető és zsírégető diétákkal könnyen, gyorsan és jóllakottan is lehet karcsúsodni, azonban bármilyen kúrát válassz is, ha kívánt testsúlyodat sokáig szeretnéd megőrizni, néhány alapszabályt mindenképpen be kell tartanod.

Rostok

A zöldségfélék nemcsak azért alapvető kellékei a diétának, mert kalóriában szegények, vitaminokban és ásványi anyagokban viszont gazdagok, hanem azért is, mert rosttartalmuk révén segítenek legyőzni a diéta egyik legveszélyesebb démonát, a hirtelen rád törő falásrohamokat.

A rostok nem számítanak a könnyen emészthető tápanyagok közé, azonban éppen ezért remek ballasztanyagnak számítanak, vagyis eltelítenek, és csökkentik az éhségérzetet. Mivel pedig a bélrendszer rosttartalmuk miatt nem dolgozza fel pillanatok alatt a zöldségeket, ezek az ételek remekül tisztítják az emésztőrendszert, ami később gyorsabb anyagcserét tesz lehetővé. Arra azonban ügyelj, hogy a rostban gazdag élelmiszereket fokozatosan vezesd be étrendedbe, ha ugyanis hirtelen sok nehezen emészthető tápanyagot fogyasztasz, az könnyen gyomorpanaszokhoz vezethet.

Folyadék

A falásrohamok leküzdéséhez azonban nem elegendőek a telítő rostok. Ha nem iszol eleget, szervezeted a folyadékhiányra egy idő után nem szomjúsággal, hanem éhségérzettel fog válaszolni. A bőséges folyadékfogyasztás tehát nem az egyébként is jelentkező éhség leküzdéséhez kell, hanem azért, hogy szervezeted anyagcseréje megfelelően működhessen. Az sem mindegy azonban, hogy mit iszol, az édesített és cukros italok ugyanis ahelyett, hogy hidratálnák sejtjeidet, folyadékot vonnak ki belőlük. A legjobb ital tehát nem csak a fogyókúra idején, de minden körülmények között a megbízható forrásból származó ásványvíz, amiből naponta két litert kell innod ahhoz, hogy szervezeted alapvető folyamatai megfelelően működhessenek.

Kalória helyett

A bőséges folyadékfogyasztás mellett próbáld meg étrendedet is lédús ételekkel gazdagítani. A fogyókúra egyik legfontosabb alapszabálya, hogy a testsúlyodhoz képest mért ajánlott napi kalóriamennyiséghez képest 500 kalóriával kevesebbet fogyassz. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a diéta során le kell mondanod a laktató ételekről, és ezentúl minden nap éhesen fogsz felállni az asztaltól: ha fehérjében és zsírban gazdag ételek helyett lédús fogásokat fogyasztasz, úgy lakhatsz jól, hogy közben nem léped át a fogyáshoz szükséges kalóriafogyasztást. Sütés helyett próbáld ki a párolást: így nemcsak a fölösleges zsírmennyiséget iktathatod ki, de az ételek sokkal több alapvető vitamint és ásványi anyagot tartalmaznak, ha így készíted el őket.

Amit kerülj!

A sikeres fogyókúrához elengedhetetlen, hogy természetes, megbízható forrásból származó élelmiszereket fogyassz, és kerüld a feldolgozott, tartósított és gyorséttermi ételeket. Ezek a hozzájuk adott mesterséges adalékanyagok révén nagymértékben lelassíthatják anyagcserédet, ami már önmagában is képes gátolni a fogyást, magas zsírtartalmuknak köszönhetően viszont egyenesen a hízás útjára léphetsz. Ha teheted, főzz inkább otthon. Nem kell minden nap munka után a tűzhely elé állnod szorgoskodni: ha van egy szabad hétvégéd, készíts el többféle ételt, amit azután egyszeri adagokban a mélyhűtőben tárolhatsz.

Mozgás

Ha mindezt megteszed, akkor biztos lehetsz abban, hogy a fogyás be fog indulni, de ahhoz, hogy igazán gyors és hatékony legyen a diétád, nem szabad megfeledkezned a mozgásról sem. Iktass be napirendedbe legalább hetente háromszor egy 45 perces edzésprogramot, vagy végezz valamilyen egyszerű mozgásformát: menj el futni, biciklizz vagy táncolj.

A sport nem csak testedet, de elmédet is felfrissíti, és pár hét múlva már nem a riasztó kilók, hanem a könnyed kikapcsolódás fog ösztönözni.

OLVASD EL EZT IS!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Blog.hu ajánló