Elege lett a jojózásból, ezért kitalálta a módszert, amivel 50 kilót fogyott - Nem is fogja visszahízni
Minden hétfőn tiszta lappal kezdett újra és újra.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Mitől alakulhat ki a mellrák, és hogyan előzhető meg? A szakértő tanácsai (x)

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

beauty and style

Magas sarkú cipő pamutzoknival: egyre többen hordják így »

Gyors smink, amire hétfő reggel is lesz időd: eltünteti a hétvége nyomait »

Kiszáradt a kezed? Egy házi pakolás, ami segít, mielőtt kisebesedne »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Rebecca Grafton 113 kilóról kezdte a fogyást. A fiatal nő éppen egy jamaicai utazásra készült, amikor úgy érezte, képtelen lenne valaha is ránézni a nyaralási fotókra, ugyanis azokon nem látna semmi mást, csak azt, hogy milyen túlsúlyos. 

A közelgő utazás célt és motivációt adott neki. Nemcsak az étrendjén változtatott, de mozogni is kezdett, hogy a nyaralásra élete legjobb formáját érje el. 

Rebecca fogyástörténete

Egy kampányszerű diéta nem lett volna elég. A fiatal nőnek már elege volt a jojózásból. Nem akart még egyszer 10-15 kilót leadni, csak hogy hamar vissza is hízza, éppen ezért a teljes életmódváltás mellett döntött a gyors eredményt ígérő, sanyargató diéták helyett. Az ismert étrendek helyett azonban egy saját, a személyiségéhez jól illő módszert talált ki.

#TransformationTuesday The girl on the left never believed that her body could look like the girl on the right. I weighed 246 pounds and was 100 pounds overweight. All I knew was that I was tired of the love handles, tired of the belly rolls, tired of not being able to find clothes that would fit me in a regular store. I was tired of my lifestyle and unhappy with my body so I decided it was time to change. I put those workout clothes on, took that grumpy before selfie, and then made myself get on the treadmill at my house for an hour. I couldn't run the whole time, it was hard and it was sweaty and I hated it but I made myself do it and KEPT making myself do it. I made myself do some kind of exercise everyday and cleaned up my eating and slowly but surely the weight started to come off. Eventually those workouts and food I hated become my norm and I actually started to enjoy them. Progress came slow but the longer I stayed committed and refused to give up the more drastic changes I saw and two years later I was down 100 pounds and am now maintaining as the girl on the right, quite a major change from where I started. I was grumpy and unhappy in that before picture but I was also STRONG and determined. I made a goal and decided it was time to stick to it FOR REAL and I'm so glad that I did 💕 ... If you need help sticking to your own weight loss goals, I would love for you to join my DietBet that just started yesterday! It's the perfect motivation to help you stay on track for your goals: you just have to bet $35 that you can lose 4% of your starting weight in 4 weeks and if you do you win your bet back PLUS split a portion of the pot with the other winners. You also get access to an amazing group of players (there are almost 500 in my game right now!) including myself who are all there to help motivate and support you too 💗 You can join my game by clicking the link in my profile or leave your email below and I'll send you an invite to the game! It's open worldwide! ... #weightloss #weightlossinspiration #weightlossinspo #weightlosstransformation #weightlosstransformation #weightlossbeforeandafter #weightlossgoals #weightlossjourney #fitspo #100poundsdown

Rebecca Grafton (@mygirlishwhims) által megosztott bejegyzés,

Rebecca elhatározta, hogy minden hétfőn tiszta lappal kezd. Ezt az jelentette, hogy ezen a napon nagyon alaposan odafigyelt arra, hogy mit evett, és igyekezett minden alkalommal a hét folyamán egy kicsivel tovább kitartani. A szabályokat azonban a hétvégére hagyta egy kicsit fellazulni. Sokszor előfordult, hogy ilyenkor túlette magát, de ez nem jelentette azt, hogy a következő hétfőn ne folytatta volna onnan, ahol abbahagyta.

#ManCrushMonday Yes, this is a picture of meal prep and if you swipe ➡️ a recipe for banana cashew butter overnight oats, but it's also my #mancrushmonday 😂 cause it's all for Bae cause he has been gone since last Wednesday and I MISS HIM 😭 Obviously I show my love through food because he comes home super late tonight so I've prepped a bunch of his meals for the next few days 🤗 Deets: Top is just BBQ chicken thighs with broccoli and mashed sweet potatoes (got in bulk from @cleaneats2day) which I put into these super handy meal prep containers (less than $12 on amazon, affiliate link is in my profile) Bottom is my first attempt at making crab cakes 😬🦀 I prepped them tonight so I can just cook them quick tomorrow night after the gym so we can have a nice dinner together 👫🍽 Swipe for the overnight oats ingredients! This really is for Bae cause I typically hate oatmeal 😝 but I actually tasted this and thought was pretty good! The star is @goodsonpecans pecan butter, that stuff is amazing 🤤 I mixed two tbs of pecan butter, 1/2t vanilla extract, 1/2 cup oats, 1/3 cup almond milk, 15g @womensbest vanilla protein powder, one container of banana cream @lightandfit Greek yogurt and 1/2 banana mashed into a bowl and then poured into a mason jar to store overnight. Total serving (it's big!) is 414 calories 55c/9f/31p. Congrats on winning your handball tournament Bae 😘😘😘 but hurry back home now please and thank you 🙏🏻 #foodismylovelanguage #bae #mealprep #overnightoats #crabcakes #goodsonpecans #cleaneatsmealprep #womensbest #mygirlishwhimsfood #mealprepmonday

Rebecca Grafton (@mygirlishwhims) által megosztott bejegyzés,

A hétfők segítettek neki, hogy megismerjen számos egészséges ételt, így egyre többször a hét más napjain is ezeket választotta az egészségtelen, hizlaló táplálékok helyett. Amikor pedig megtanulta maga elkészíteni az ételeket, még tovább csökkent a kalóriabevitele. Az ízesítésként használt sajtot és rengeteg tejszínt fűszerek váltották fel, a készételeket pedig friss alapanyagok. Nemcsak az ételeket minősége, de az adagok is sokat változtak.

A cikk az ajánló után folytatódik

Egy napi menü

Rebecca napi étkezése azóta, hogy fokozatosan rászokott az egészségesebb ételekre, körülbelül így néz ki.

  • Reggeli: omlett tojásfehérjéből és zöldségekből, például spenótból és brokkoliból. Egy kis zsírszegény sajt még általában belefér, míg a szénhidrátokat teljes kiőrlésű termékek fedezik.
  • Ebéd: jókora adag saláta csirkecsíkokkal, ízletes salsákkal vagy görög joghurttal leöntve.
  • Vacsora: ez a legváltozatosabb étkezés mind közül. Legtöbbször sovány protein, például csirke kerül az asztalra zöldségkörettel, de a kecskesajt almával, a fokhagymás brokkoli hallal, a tacóként elkészített tilápia és a citromos görög joghurt sem ritka.
  • Nassolnivaló: proteinszelet, görög joghurt, szárított hús vagy friss gyümölcs.

Az étrendje megváltoztatása mellett a rendszeres mozgás is része volt a változásnak.

Edzések

Rebecca először a futópadon küzdött, aztán fokozatosan rákapott a világhírű edző, Jillian Michaels videóira is, melyeket minden péntek reggel beiktatott munka előtt. A fiatal nő szerint egyáltalán nem volt könnyű megszokni a rendszeres edzéseket, ám mostanra eljutott oda, hogy a rutinja részeként, nem pedig borzasztó teherként tekint a mozgásra.

Noha korábban egy percet sem tudott futni folyamatosan, Rebecca mára két maratont is lefutott. Ahogy olvadtak róla a kilók, úgy lett egyre bátrabb, és kezdett el olyan sportokat keresni, amiket élvezni is tud. Kipróbált több zumbaórát is például, és úgy döntött, hogy nem foglalkozik mások megrovó pillantásaival és megjegyzéseivel.  

Most törekszik rá, hogy szinte mindennap mozogjon legalább egy keveset. A keményebb edzések helyett heti kétszer fut. Ilyenkor egyszer körülbelül 15 kilométert tesz meg, amit már pihenő nélkül is képes teljesíteni. A másik alkalommal ennél kevesebbet teljesít. Jelenleg minden pénteken barre-órára jár, valamint ezek kívül heti három alkalommal kardió típusú mozgásokat és kondigépekkel végzett erősítő edzést kombinál. Ha nincs ideje edzőterembe menni, otthon tornázik, DVD-ket nézve.

#transformationtuesday I can show you 100 transformation photos, share a dozen healthy recipes, post a multitude of sweaty selfies and encourage you to go workout but eventually it comes down to YOU. You have to make the choice to change your life. You have to develop the willpower to turn down the extra treats, you have to create the consistency of working out multiple times each week when life gets busy, YOU have to find the motivation to stay strong and committed week after week even when change is slow. It takes work and it takes time but the lifestyle, body, and change to your overall health and outlook on life at the end is so worth it 💕 I had already lost 30 pounds on that picture on the left 😬 I had been so heavy for so long and knew I needed to lose the weight but eventually it came down to me deciding that enough was enough. It was time to change for ME: I was strong enough, I could stay motivated and committed and put in the work until I found success. Two years later I was down 100 pounds and healthier and happier than ever 😊 YOU have to put in the work and YOU have to be your own motivation at the end of the day, but you don't have to do it alone. There is an amazing community out there to help support you including myself and the players of my dietbets! My next game starts this coming Monday August 14th and I would love to help support you along your journey. All you have to do is bet $35 that you can lose 4% of your starting weight in four weeks, and if you do you win your bet back PLUS split a portion of the pot with the other winners. Force yourself into being motivated by putting some money on the line 😉🤑 and join a great community of players ready to stay committed to their journeys and support each other along the way 💓💓💓 Click the link in my bio to join or leave your email below and I'll send you an invite to the game! It's open worldwide! #weightlossjourney #weightlosstransformation #weightloss #weightlossmotivation #weightlossinspiration #weightlossbeforeandafter #100poundsdown #igweightloss #fitfam #fitspo

Rebecca Grafton (@mygirlishwhims) által megosztott bejegyzés,

Rebecca szerint a sikeres diétának kiemelkedően fontos része, hogy motivált tudj maradni egész végig. Legyenek kisebb és nagyobb céljaid is, amik folyamatosan a szemed előtt lebegnek. Nem kell azonban túlbonyolítani magát a fogyókúrát. Nincsen titkos recept vagy csodatévő módszer. Nem éhezni kell, hanem egészséges ételeket enni és mozogni egy kicsit. 

Több mint 130 kilótól szabadult

Ismerj meg egy másik módszert és egy másik inspiráló történetet is! Megmutatjuk, hogyan alakult át Jacqueline élete, miközben több mint 130 kilót sikerült neki leadni.

A képek forrása: instagram.com / mygirlishwhims.

Blog.hu ajánló