Visszafordította az elhízást: csak ezt a 3 egyszerű dolgot tartotta be a fiatal édesanya
Érdemes példát venni a módszeréről.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

A 79 éves Jane Fonda retus nélkül mutatta meg magát - Most is gyönyörű »

Képeken a H&M Erdem kollekciója! Csodás dizájner darabok »

Nem is gondolnád, milyen nőies lehet a fekete rúzs! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Kassidy Riekens lánya születését követően szinte képtelen volt a tükörbe nézni. A fiatal, 117 kilós édesanya úgy érezte, gyermeke nem tud majd felnézni rá, ha nem változtat az életén. 

Az elhatározás addigra érett meg benne, mire a kislány másfél éves lett. A nő ezt követően egyre tudatosabban foglalkozott azzal, hogy egészségesen éljen, még akkor is, ha ez eleinte nem ment egyszerűen.

Kassidy fogyásának története

Az anyuka tudott arról, hogy életmódja rettenetesen egészségtelen. A család szinte csak gyorséttermi ételeken élt, míg Kassidy gyakran ivott alkoholt, és erős dohányos volt. Minden akaraterejét bevetve azonban mára elhagyta ezeket a rossz szokásokat, és visszafordította az elhízást is.

Amikor a szégyen érzése odáig erősödött benne, hogy az ételeket már csak az étterem parkolójában merte megenni, úgy döntött, inkább változtat. A fiatal nő ekkor kezdte el tudatosan kiiktatni az előre elkészített, feldolgozott táplálékokat az étrendjéből, sőt, mozogni is igyekezett minél többet.

Miután leszámolt a kifogásokkal, alaposan utánajárt a fogyókúra és az edzés témáknak. Megtanult főzni néhány egyszerű ételt, kimérte magának mindennap a szükséges vízmennyiséget, míg az ételeket vasárnaponként csomagolta előre, így hetente csak egyszer kellett főznie.

A kilók el is kezdtek olvadni, ám Kassidynél hamarosan egy autoimmun betegséget, reumatoid artritiszt fedeztek fel, mely rengeteg fájdalommal és az ízületek gyulladásával jár. Ahelyett azonban, hogy emiatt feladta volna, a fiatal nő megtanult a betegség ellenére is aktívan élni, még ha ez azt is jelenti, hogy egyes gyakorlatok végzésére néhány nap teljesen képtelen a fájdalom miatt.

A cikk az ajánló után folytatódik

Saját elmondása szerint sokat segített neki, hogy a fejlődését folyamatosan naplózta. Fogyásának történetét az Instagramon is megmutatta, ahol 40 ezer követőre tett szert. A tőlük kapott bátorítás és a régi fotókhoz képest elért előrelépés gyakran lendítették túl a holtponton. Nemcsak itt követte azonban nyomon a változást, de egy magánjellegű naplót is elkezdett vezetni, melybe gondosan, őszintén felírta, mit evett és mennyit edzett.

Losing weight is difficult all around . The dedication, patience, self-motivation, and drive it takes is insane. But on top of all of that, having do do all of that while living every day in pain is 10x harder. I seem to be having some issues lately with my arthritis . My body is literally fighting against me and it's not only physically exhausting, but mentally too. I don't know about some of you, but living every day with excruciating pain is pretty draining. I went to the gym today with the intention of lifting shoulders & abs but yeah.... I couldn't. The point of me telling you all this is not for pity or for people to feel bad for me. The point is to show you guys that you can do anything you put your mind to . Some people are 100% healthy and have the pleasure of being able to go hard , while some others aren't as lucky and really struggle on a daily basis. Whoever you are, where ever you are, and whatever you're going through .... you can do it too.

KASSIDY RIEKENS (@dilla7) által megosztott bejegyzés,

Erőfeszítései eredményeként a nő másfél év alatt súlya felére fogyott. A egészséges életmód témájába pedig olyannyira beleszeretett, hogy ma már személyi edzőnek tanul, hogy másoknak is segíthessen.

135 kiló mínusz

Jacqueline Adanről is érdemes példát venni: nem kevesebb, mint 135 kilótól szabadult meg természetes módszerek segítségével. Elmondjuk, hogyan sikerült neki!

Kassidy étrendje

A fiatal anyuka fogyásának csak egyik része volt az ételek naplózása. A második számára nagyon fontos tényező volt, hogy feladta a diétázást. Ahelyett, hogy egy néhány hetes vagy pár hónapig tartó étrendet keresett volna, Kassidy csak olyan dolgokkal foglalkozott, amelyek hosszú távon is segítik egészsége és karcsúsága megőrzését. Éppen ezért diéta helyett saját étrendet hozott létre néhány egyszerű szabály felállításával.

I did my meal prepping for about 7 days! Sometimes I do 4 , sometimes 7. When you are prepping your food and know you'll be out of town for the weekend , prep accordingly. It's always better to underprep than it is to over prep because you will waste so so so much food! [GUILTY] . Anyway, here are some of the things I will be eating throughout my week. I AM NOT COUNTING MACROS right now. Breakfast: 1 whole egg, 1/2c. Egg whites with English muffin w/ spray butter & SF jelly Post gym: 1 scoop of cookies and cream protein shake Lunch: Stir Fry Veggies , 3oz ground chicken, and 1/2c white rice Snacks: (not all at once, just many different options for me to choose from throughout the day.) Hard boiled eggs, Tuna snack pack, apples w/ crunch PB, vinegar soaked cucumbers & onions, cheese & meat roll up, popcorn, v8, pickles, flavored water or cottage cheese cups w/ fruit. Dinner: Smoked turkey sausage, Asparagus and roasted red potatoes . As I stated before, I am not counting macros BUT I still try to follow portions that I'm familiar with from the past or even just the suggested portion size. This keeps you from over portioning and eating more than you need to! Food prepping may seem overwhelming , even for someone like me who has been doing it forever, but it is SO WORTH IT! Especially in the beginning when your trying to change your ways. You're hungry? You grab your healthy food and go. You don't have much room for mistakes with nutrition when you plan ahead! Any questions, COMMENT BELOW!

KASSIDY RIEKENS (@dilla7) által megosztott bejegyzés,

Ennek részeként megengedte magának, hogy néha csaljon, hiszen enélkül sanyargatást érezte a váltást. Ugyancsak fontos volt számára, hogy kielégítő ételeket készítsen, melyek után nem korog a gyomra, igyon eleget, illetve rendszeresen előkészítse a fogásokat, majd a hét során tartsa magát az előre eltervezett és megfőzött menüsorhoz. Egy napja nagyjából így néz ki általában.

  • Reggeli: zsírmentes, teljes kiőrlésű kenyérféle, két lágy tojás, négy szelet sonka.
  • Edzés után: 100 gramm csirkemell, harmad csésze rizs, ízlés szerint zöldségekkel.
  • Nasi: alma mogyoróvajjal.
  • Vacsora: csirkemell és rizs, ahogy előzőleg.

Noha kissé egyhangúnak tűnhet napi kétszer csirkét enni rizzsel, Kassidy többféle variációban, fűszeresen, kreatívan készíti el az ételt, ráadásul nagy könnyebbségnek tartja, hogy ezt igazán egyszerű megcsinálni.

Kassidy edzésterve

A harmadik kulcsfontosságú része a változásnak a mozgás rendszeresítése volt. A fiatal nő nagyjából a következő módon edz hetente.

  • Hétfő: a láb valamennyi izma.
  • Kedd: bicepsz és tricepsz, valamint 30 perc kardió.
  • Szerda: mellkas és hát, valamint 30 perc kardió.
  • Csütörtök: edzés lábra, ezúttal a comb hátsó részére fókuszáltan.
  • Péntek: váll és has, valamint 30 perc kardió.
  • Szombat: opcionálisan 45 perc kardió.

Az ételnaplózás, a kielégítő táplálkozás és a rendszeres edzés egyike sem igényel nagy befektetést. Egyszerű ételeket főzve, otthoni edzésekkel is bele lehet vágni, ha elég kitartó ezekkel valaki, akkor a látványos eredmény nem marad el.

A képek forrása: instagram.com / dilla7.

Blog.hu ajánló