A 4 legfinomabb zsírégető nass
A hideg, téli estéken jóval nehezebb nemet mondani egy-egy hívogató finomságnak. Ha a következő 4 közül választasz, nem is kell!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

Így fertőtlenítsd a sminkecsetet: nem elég, ha meleg vízbe áztatod »

Unikornis a tortán: 2017 fura trendje már az esküvőkre is begyűrűzött »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Közismert tény, hogy a napfényhiányos, sötétebb és hidegebb hónapok nincsenek jó hatással a fogyókúrára. A körülményekhez alkalmazkodva szervezeted is tartalékolásra állítja be magát, nem beszélve a téli depresszió orvoslására szolgáló nassolási kényszerről, melynek köszönhetően sokaknak kell újra - harmadszor-negyedszer is - megvenniük az idei szaloncukoradagot.

A jó hír, hogy nem kell lemondanod az ízletes búfelejtőkről, csupán okosan kell választanod. Ha mértékletes vagy, emellett kalóriaszegény, rostokban és vitaminokban gazdag finomságokkal helyettesíted az édes-krémes kalóriabombákat, nem kell aggódnod alakod miatt, sőt, fel is gyorsíthatod a fogyást. A következő nassolnivalók közül bátran válogathatsz!

1. Pattogatott kukorica

A pattogatott kukorica nemcsak a moziban, de a kanapén is hű társad lehet, ugyanis a közvélekedéssel ellentétben egyáltalán nem hizlal, amennyiben megfelelően készíted el. Fontos, hogy ne egyél meg belőle 10 dkg-nál többet, illetve az is, hogy elkészítéséhez ne használj sót és vajat, tehát fogyaszd teljesen natúr változatban.
Így 200-250 kalóriánál nem viszel be többet szervezetedbe, mindemellett - mivel a pattogatott kukorica már kis mennyiségben is eltelít - hosszú órákra elűzöd az éhséget is.

Így készítsd el!

Vásárolj 10 dkg morzsolt kukoricát, vidd haza, és, ha van kukoricapattogtató géped, akkor abba, ha nincs, akkor szórd egy lefedhető, hőálló edénybe a szemeket, és tedd a mikrosütőbe körülbelül 5-7 percre. Miután kipattogott, öntsd bele egy nagy tálba, és csipegesd bátran!

2. Almaszirom

A bolti csomagokban is kapható szárított almaszeletkék minimális kalóriamennyiséget tartalmaznak, azonban nagyon egészségesek, ugyanis megőrzik az almában található vitaminokat - többek közt a C-vitamint, ami immunerősítő hatása révén kiváló téli nassolnivalóvá teszi az almachipset.

A gyümölcsszirmok mindemellett nagyon finomak, és képesek ugyanazt az élményt kiváltani, mint a ropogós, ám sóban és kalóriában jóval gazdagabb krumpliszirmok.

Így készítsd el!

Válassz négy egészséges almát, mosd meg őket, majd távolítsd el a magházukat, és vágd őket körülbelül fél centi vastag szeletekre. Ezután tedd aszalógépbe, vagy, ha nincs ilyen szerkezeted, akkor bélelj ki egy tepsit sütőpapírral, erre fektesd a gyümölcsdarabokat, és így szárítsd közepes fokozaton, legalább egy órán át. Amikor az almaszirmok szélei kezdenek felpöndörödni, és enyhe barnás színt kaptak, akkor vedd ki, és hintsd meg egy kevés fahéjjal.

3. Vitaminturmix

A természetes alapanyagokból, cukor és mesterséges adalékanyagok hozzáadása nélkül készített rostos, gyümölcsös turmixok melegben és hidegben egyaránt jólesnek, nem utolsósorban pedig emésztésednek, anyagcserédnek is jót tesznek. Ráadásul még immunrendszeredet is megerősítik, ha olyan antioxidáns hatású, vitaminokban gazdag gyümölcsökből készíted el őket, mint C-vitamin-bomba narancs, a grépfrút, a citrom, az alma és a kivi.

Így készítsd el!

Facsard ki egy narancs, egy grépfrút és egy citrom levét. Ezután pépesíts egy almát és egy kivit, majd add hozzá az előbbiekhez. Jól keverd össze az egészet, szűrd le, és fogyaszd azonnal. A mennyiséggel ez esetben nem kell szigorúan bánnod, minél többször fogyasztod a turmixot, anyagcsere-pörgető és immunerősítő hatása annál intenzívebbé válik. Mézzel édesítheted.

4. Sütőtökös süti

A süteményekről sem kell lemondanod csak azért, mert fogyókúrázol. Ha olyan finomságot varázsolsz elő a sütőből, mely a diéták alapvető élelmiszereinek felhasználásával készül, amellett, hogy édességhez jutsz, anyagcserédet és emésztésedet is serkentheted, nem beszélve arról, hogy az értékes vitaminok és ásványi anyagok révén egészségedet is megóvhatod.

A sütőtök kiváló antioxidáns hatással rendelkezik, emellett igen gazdag rostokban, hasonlóan a búzacsírához és a probiotikumokban gazdag, immunerősítő joghurthoz.

Így készítsd el!

Keverj össze 30 dkg reszelt sütőtököt, egy pohár joghurtot, két kefires pohárnyi rozslisztet, egy evőkanál búzacsírát, 5 dkg mazsolát, három evőkanál mézet, egy mokkáskanál őrölt fahéjat és egy mokkáskanál szódabikarbónát. A keveréket öntsd kilisztezett tepsibe, és közepes lángon süsd aranybarnára.

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Blog.hu ajánló