Ez az egyszerű gyakorlat garantálja a feszes popsit! Csak egyetlen szék kell hozzá
Végezd a következő gyakorlatot naponta a formás fenékért!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

Nagy a feneke, de így tökéletes: milliók rajonganak a 26 éves lányért »

Karcsúbb derékfazon varrás nélkül: így viseld nőiesen a bő inget »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha a fenekeddel vagy elégedetlen, van egy jó hírünk: ez az egyik legkönnyebben formálható testrész. Az alábbi képeken Anna Renderer személyi edző mutat be egy egyszerű, ám annál hatékonyabb gyakorlatot.

A popsugar.com oldalon ismertetett gyakorlathoz mindössze egy alacsonyabb székre, zsámolyra, esetleg egy szilárd dohányzóasztalra lesz szükséged.

Popsiformáló otthoni gyakorlat

A helyes magasságot abból kiindulva találhatod meg, hogy ha felteszed a lábad, a combodnak és a lábszáradnak derékszöget kell bezárnia.

Helyezkedj el összezárt lábakkal a szék előtt, majd lépj fel a jobb lábaddal, úgy, hogy a jobb sarkadat leszorítod - ezzel biztosítod a stabilitást.

Emelkedj fel a székre, a jobb lábad legyen nyújtva a szék tetején, a bal lábaddal pedig léphetsz egyszerűen a jobb mellé. De még hatékonyabb, ha - a jobb oldali képen látható módon - a szék tetején a vízszintes síkig emeled a bal combodat.

Ezután lépj vissza a talajra először a bal, majd a jobb lábaddal. Csinálj 15 ismétlést, majd végezd el a gyakorlatot a másik oldalra is. Ha ezzel megvagy, az egészből végezz három sorozatot.

Egy kis nehezítés

Előfordulhat, hogy túlságosan könnyűnek érzed a gyakorlatot, és beleférne még egy kis nehezítés. Ebben az esetben fogj egy-egy súlyzót a kezedbe. Ha nincs otthon, megteszi két félliteres - vagy akár literes - vízzel megtöltött palack is. Mindkét kezedbe végy egy-egy üveget és ezzel a plusz súllyal végezd a fent leírt gyakorlatot.

Blog.hu ajánló