Az 6 legjobb izomépítő étel, amit edzés után és reggel is ehetsz
Több bennük a fehérje, mint a csirkemellben
Izomépítő ételek tele fehérjével.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

Mivel foglalkozzon a gyerek iskola után? Mutatunk pár hasznos kikapcsolódást a kicsiknek

beauty and style

Kétszer hatékonyabb vele az edzés: ezért jó, ha fitneszlabdával tornázol! »

Inspiráló képeken a legjobb őszi szettek edzőcipővel »

Házi fátyolmaszk rizspapírból: simább, ragyogóbb bőr, pillanatok alatt »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fehérjék nélkülözhetetlenek az emberi test számára, különösen, ha izomépítésről, azaz növekedésről van szó. Az, hogy mennyi proteinre van szükséged naponta, vitás kérdés a kutatók körében, ám az ajánlott mennyiség valahol 46 gramm környékén van a 19-70 év közötti nők számára, míg ugyanebben a korban a férfiak szervezete kicsivel többet, 56 grammot igényel. Mutatjuk, milyen izomépítő ételekkel fedezheted hatékonyan a szükségletedet, melyek ideálisak reggelire vagy vacsorára, ha komolyan csinálod az edzést!

Kőkemény hasformáló gyakorlatok

Ezeket próbáld ki, ha komolyan hajtasz a kockahasra! Szálkásítanak és erősítenek egyszerre, így látványos lesz az eredmény.

Blog.hu ajánló