Ezt edd naponta 6-szor, ha legalább 10 kiló felesleged van - Folyamatos súlyvesztés
Vége az éhezésnek, mégis fogyni fogsz, ha követed ezt a módszert.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

Mivel foglalkozzon a gyerek iskola után? Mutatunk pár hasznos kikapcsolódást a kicsiknek

beauty and style

Táskák az utcáról: milyen darabok illenek a kabáthoz? »

16 trendi darab a boltokból, aminek láttán te is sárgát akarsz viselni ősszel »

Kétszer hatékonyabb vele az edzés: ezért jó, ha fitneszlabdával tornázol! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Most mutatunk neked egy fogyókúrát, ami számodra is forradalmasíthatja az alakformálást, ugyanis ez a módszer kifejezetten a zsírszövetet célozza, anélkül, hogy az izomzatod megsínylené a dolgot.

Hiszen ha szép alakot szeretnél, akkor az izmaidra nagyon kell vigyázni, mert ha egy rosszul végzett diétát követsz, vagyis csak értelmetlenül kiéhezteted magad, akkor a szervezeted nemcsak a feleslegből, de az izomszövetekből is kénytelen kinyerni tápanyagokat, aminek az eredménye egy összeesett, petyhüdt fizikum lesz. Ami a mérlegen ugyan kevesebbet fog mutatni, de a tükörben már nem fog jól festeni.

Mi a megoldás a feszes és karcsú alakhoz?

Az éhezést felejtsd el, hiszen ezt csak ideig-óráig fogod kibírni, előbb-utóbb nekiesel egy nagy adag ételnek, ami félő, hogy ráadásul pont este fog bekövetkezni. Ehelyett mindennap szigorúan hat alkalommal egyél. Soknak hangzik? Nem lesz az, ha betartod a következő fontos elvet: minőségi ételeket fogyassz meghatározott mennyiségben.

Ne aggódj, éhes nem leszel, de a szervezeted hozzászokik ahhoz, hogy nem kell raktárkészleteket felhalmoznia, hiszen rendszeresen megkapja az optimális működéshez szükséges energiát.

Ahhoz pedig teljes értékű étrendre van szükség, amely tartalmaz szénhidrátot - persze nem mindegy, hogy milyet -, fehérjét és zsiradékot is. A mennyiségre azonban nagy figyelmet kell fordítani, meghatározásához pedig a saját súlyodat kell figyelembe venned. Ennek fényében a napi táplálkozásod a következőket kell, hogy tartalmazza.

Szénhidrát

Naponta 1-1,5 gramm/testsúlyod kilogrammban. Vagyis ha 70 kiló vagy, akkor körülbelül 70 gramm szénhidrátot kell naponta fogyasztanod. A fehér lisztet azonban el kell felejtened, itt csakis értékes tápanyagok jöhetnek szóba, mint például a bulgur, a barna rizs, a zabpehely, az édesburgonya, a köles, melyeket az első négy étkezés alkalmával kell elfogyasztanod. Ha a pékárukról nem tudsz lemondani, akkor a teljes kiőrlésű változatokat keresd.

Fehérje

Naponta 2-2,5 gramm/testsúlyod kilogrammban. Itt 70 kilós testsúly esetén 140 gramm fehérjéről beszélünk, amit sovány húsok, sovány tejtermékek, tojásfehérje, tengeri halak, fehérjeporok, szója, rizsfehérje, növényi fehérjék - a hüvelyesek kiváló fehérjeforrások - formájában tudsz magadhoz venni.

Zsiradék

Az esszenciális zsiradékok, mint például a halolaj, a tökmagolaj vagy a lenmagolaj rengeteg olyan tápanyagot tartalmaznak - az egyik legfontosabb az omega-3 -, amelyek segítik a szervezetedben a bejuttatott élelmiszerek megfelelő hasznosítását. Ha az ételeid elkészítéséhez ezeket használod - sütéshez, illetve a salátád dresszingjének elkészítéséhez -, már gondoskodtál is a napi szükséges mennyiségről.

Nyersen mérd!

A mennyiségeket mindig nyersen mérd ki, ne a megfőtt, megsütött állapotukban, mert azokat így dolgozták ki a szakértők. Természetesen zöldségekből nincs mennyiségi korlát, a napi két utolsó étkezéshez bátran fogyaszthatsz a sült hús, vagy a túró, esetleg a növényi fehérjék mellé nagy adag salátát, csak a dressingre kell odafigyelned, hogy ne tartalmazzon túl sok zsiradékot.

Blog.hu ajánló