A glikémiás index fogalma nem is olyan régen még csak a cukorbetegek számára csengett ismerősen, mára azonban világossá vált, hogy a fogyókúra éppúgy elképzelhetetlen nélküle, mint az egészséges táplálkozás.

A glikémiás index tulajdonképpen egy szám, amely azt mutatja meg, hogy az adott ételből milyen gyorsan szívódnak fel a szénhidrátok. Minél magasabb ez az érték, annál több inzulintermelést követel az étel megemésztése a testedtől, és annál nagyobb terhet jelent az anyagcserédnek.

A magas glikémiás indexű ételek tehát vércukor-ingadozást, anyagcsere-zavarokat, hirtelen rádtörő éhségérzetet és hízást okoznak, vagyis ezeket mindenképpen száműznöd kell a fogyókúrás menüdből. Ehhez az első lépés, hogy felismerd a veszélyes, zsírtapasztó falatokat.

Ezért küzdesz a pluszkilókkal!

7 kérdéses játék. Eddig játszották: 0

Melyiknek magasabb a GI-je?

/7 találat Következő kérdés

Melyiknek magasabb a GI-je?

/7 találat Következő kérdés

Melyiknek magasabb a GI-je?

/7 találat Következő kérdés

Melyiknek magasabb a GI-je?

/7 találat Következő kérdés

Melyiknek magasabb a GI-je?

/7 találat Következő kérdés

Melyiknek magasabb a GI-je?

/7 találat Következő kérdés

Melyiknek magasabb a GI-je?

/7 találat Következő kérdés
/7 találat

Gratulálunk, a játékot -ra teljesítetted,
egy zseni vagy

Blog.hu ajánló