Forradalmi éhségcsökkentő diéta

7 nap, 3 kiló

Nem bírod a kínzó éhséget, de fogyni szeretnél? Diétánkat neked találták ki! Vágj bele, és add le a kilókat!

Nyereményjáték

Nyerj Magyarország természeti csodái című könyvet, és ismerd meg hazánk legértékesebb kincseit!

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

2 perc alatt lett éles a látása Katának, ma már nem is tudja, milyen volt szemüvegesnek lenni (x)

Észbontó programsorozat igen neves hazai és külföldi előadókkal, amiből 300 előadás és koncert ingyenes! (x)

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

beauty and style

Körömlakkot kent a papírra: gyönyörű rajzok lettek belőle »

Szürke színű ruhákkal ünnepelte 70. születésnapját a divatház »

Salma Hayek elfelejtett öregedni – Iszonyat jól néz ki az új fotókon »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúrás időszakot nem kell feltétlenül az önsanyargatással azonosítanod, hiszen léteznek olyan módszerek, melyek segítségével elkerülheted a diéta okozta kellemetlenségeket, többek között az állandó éhségérzetet.

A fogyókúrázók többsége beleesik abba a hibába, hogy igyekszik minél kevesebbszer minél kisebb adagokat fogyasztani, pedig ezzel semmilyen eredményre nem számíthat. Anyagcseréd hatékony működéséhez szükséged van a rendszeres táplálkozásra és a megfelelő minőségű tápanyagokra. Nem kell megvonnod magadtól az ételek ízeinek élvezetét, csupán ügyelned kell a bevitt táplálék kalória-, víz- és rosttartalmára. Ismerkedj meg a Volumetrics-diéta alapelveivel, hogy teli hassal és elégedetten diétázhass!

Hogyan működik a Volumetrics-diéta?

Dr. Barbara Rolls, a Pennsylvaniai Egyetem élelmezéstudományi szakembere és Robert A. Barnett táplálkozási szakíró tollából született meg a térfogatdiéta ötlete, mely forradalmasította a diétázásról alkotott korábbi elképzeléseket.

A Volumetrics módszerének megalkotásához túlsúlyos emberek bevonásával végeztek kutatásokat, melyek azt az eredményt mutatták, hogy azok a diétázók, akik nagy adagokban fogyasztottak rostban gazdag, magas folyadéktartalommal bíró zöldségféléket, sokkal jobb eredményekkel büszkélkedhettek, mint azok, akik kis mennyiségű táplálékot tartalmazó, fehérjedús étrendet követtek. A kísérletek alapján a szakemberek rájöttek, hogy a fogyókúrázók sikerességéhez az is hozzájárul, hogy a nagyobb mennyiségű étel elégedetté teszi őket, így kiiktatható a diétát kísérő, illetve azt veszélyeztető állandó feszültség és farkaséhség.

A diétát alkotó élelmiszereket az energia-, illetve kalóriatartalmuk alapján válogatták össze, amit nagyban befolyásol az ételek rost-, zsír-, fehérje- és víztartalma. A térfogatdiéta elve szerint olyan ételeket kell beiktatnod étrendedbe, melyekből alacsony kalóriatartalmuk révén nagyobb adagokat fogyaszthatsz, így könnyen eltelítenek, tehát hamar és hosszú időre megszűnik éhségérzeted. A Volumetrics-diéta ételei mérsékelt energiatartalmuk ellenére tápanyagokban gazdagok, így tested minden szükségletét kielégítik, sőt, a zöldségek magas vitamintartalma révén immunrendszeredet is megerősítheted.

Hogyan kövesd a diétát?

A Volumetrics-diéta ideje alatt helyezd előtérbe étrendedben a különféle salátákat, az alacsony energiaértékű zöldségeket és gyümölcsöket. Bátran fogyaszthatsz sovány tejtermékeket, erőleves-alapú leveseket, zsírszegény fehér húsokat, sajtokat és túrót. Felejtsd azonban el a szénsavas, cukros üdítőitalokat, ezek helyett igyál szénsavmentes ásványvizet, illetve gyógyteákat, naponta körülbelül két liter mennyiségben. Ha követed az étrendet, mellette pedig a mozgásról sem feledkezel meg, az első héten akár két-három kilót is leadhatsz.

Fontos!
A diétát hosszútávon is folytathatod, mérsékelten emelve a mennyiségeket. Az adagok kiméréséhez használj két decis csészét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két bögre gyümölcs, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: 15 dkg babos-sajtos burrito fél csésze salsaszósszal.
Uzsonna: 10 dkg vegyes gyümölcs.
Vacsora: egy teljes kiőrlésű pita mozzarellával és paradicsomszósszal, két evőkanál zsírmentes öntettel.

2. nap

Reggeli: egy bögre zsírszegény vaníliás joghurt, két szelet korpás pirítós, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy bögre gyümölcs.
Ebéd: egy pulykás szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, két bögre zöldségleves.
Uzsonna: egy bögre szőlő.
Vacsora: 10 dkg pácolt lazac, 10 dkg saláta két evőkanál zsírszegény öntettel, egy korpás zsemlével.

3. nap

Reggeli: egy bögre mazsolás tejbedara, egy alma, egy bögre sovány tej.
Tízórai: fél bögre erőleves, négy zsírmentes keksz.
Ebéd: két bögre rántás nélküli spenótfőzelék, 15 dkg tofuvagdalt.
Uzsonna: egy bögre gyümölcs.
Vacsora: fél bögre korpás tészta, másfél bögre vegyes zöldség, egy evőkanál parmezán.

4. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű péksütemény egy evőkanál mogyoróvajjal, egy bögre sovány tejjel.
Tízórai: egy bögre kalóriaszegény őszibarackbefőtt, fél bögre zsírszegény túró.
Ebéd: egy csirkés szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, 15 dkg párolt zöldség.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: 15 dkg csirkehús 10 dkg borsóval, fél bögre barnarizzsel.

5. nap

Reggeli: másfél bögre rizspehely, fél bögre aszalt sárgabarack, egy csésze sovány tej.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: egy sonkás szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, salátalevelekkel, egy szelet sajt, 15 dkg zöldség.
Uzsonna: egy bögre zsírmentes csokoládépuding.
Vacsora: 10 dkg csirkehús, egy bögre vadrizs, egy bögre brokkoli, egy evőkanál cheddar sajt.

6. nap

Reggeli: tojásrántotta két tojásból, két szelet korpás pirítós, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy bögre gyümölcs.
Ebéd: egy bögre erőleves, egy korpás bagett.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény gyümölcsjoghurt.
Vacsora: 20 dkg cézársaláta két evőkanál zsírmentes öntettel.

7. nap

Reggeli: egy bögre korpás gabonapehely, egy bögre áfonya, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: egy sonkás szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, 15 dkg zöldsaláta, két evőkanál zsírmentes öntet.
Uzsonna: fél bögre gyümölcs.
Vacsora: 10 dkg csirkehús, fél bögre vadrizs, 15 dkg kapros uborkasaláta.

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

sajt
  • ásványi anyag
  • fogyasztó praktikák

5 alig ismert, filléres zsírégető csodaszer

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Blog.hu ajánló