Egy hónap alatt 8 kiló fogyás dr. Johnson géndiétájával
Minden másnap azt ehetsz, amit szeretnél, a fogyást ugyanis a karcsúság-gén indítja be.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Zsírégető séta otthon: napi 12 perc mozgással már látható lesz a változás »

Csodás őszi esküvői dekorok erdei bogyókkal - Ez is lehet romantikus »

4 tipikus vásárlási hiba, amitől tele a szekrény, még sincs mit felvenned »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Dr. Johnson diétája ezreknek segített abban, hogy elérjék az áhított karcsúságot, népszerűségének titka pedig minden bizonnyal abban rejlik, hogy képes volt kiküszöbölni azokat a buktatókat, amelyeken a legtöbb diétázó elvérzik.

A géndiéta nem kíván hosszú távú lemondást a fogyókúrázótól, étrendje nem unalmas, és a genetika erejét is segítségül hívja a zsírégetéshez, így a kilók gyorsabban és kevesebb erőfeszítéssel olvadnak le rólad.

Egyszer fent, egyszer lent

Dr. Johnson maga úgy definiálja, hogy diétáját az úgynevezett Up and Down napok határozzák meg. Ez azt jelenti, hogy minden Up napon tetszés szerint fogyaszthatsz, amit csak szeretnél, azonban minden második - azaz Down - napon korlátoznod kell a kalóriabevitelt.

Ez a módszer egyrészt gondoskodik arról, hogy a diéta változatosabb és könnyebben tartható legyen - hiszen mindig csak egy napot kell kibírnod a fogyókúrás étrenden -, másrészt dr. Johnson szerint ezzel a módszerrel aktiválható a karcsúságért felelős SIRT1 nevű gén is.

Ez a gén megtalálható minden emberben és emlős állatban, és tulajdonképpen a túlélésről gondoskodik azáltal, hogy amikor a szervezeted kevesebb táplálékhoz - és emiatt kevesebb energiához - jut, akkor elégeti a zsírraktárakat és felszabadítja a tartalék energiát.

Dr. Johnson szerint, ha csak minden másnap koplalsz, szervezeted nem szenved hiányt a különféle vitaminokból és ásványi anyagokból, mégis aktivizálódik az ellustult gén, és magától beindul a súlyvesztés. Ha az Up napok során sem eszel nyakló nélkül, és visszafogottan válogatsz az egyszerű szénhidrátok és káros zsírok között, egy hónap alatt nyolc kilótól is megszabadulhatsz.

Mintaétrend

1. nap: Up

Reggeli: egy bögre zabkása, egy marék bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt barna rizs.
Uzsonna: két kocka étcsoki.
Vacsora: 15 dkg grillezett hal, egy közepes méretű krumpli fóliában sütve.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos, vese- és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap: Down

Reggeli: egy bögre zöldségsaláta néhány csepp olívaolajjal, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két korpás keksz.
Ebéd: egy bögre sóskafőzelék.
Uzsonna: egy zellerszár.
Vacsora: egy bögre cikóriasaláta.

3. nap: Up

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, két főtt tojás, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt zöldborsó.
Uzsonna: egy müzliszelet.
Vacsora: egy bögre tejberizs.

4. nap: Down

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós vékonyan megvajazva, egy paradicsom.
Tízórai: egy répa.
Ebéd: egy bögre spenótfőzelék.
Uzsonna: egy marék áfonya.
Vacsora: egy bögre céklasaláta.

5. nap: Up

Reggeli: egy közepes méretű, teljes kiőrlésű muffin, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 10 dkg sajt.
Ebéd: 15 dkg grillezett marhahús, egy közepes méretű steakburgonya.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

6. nap: Down

Reggeli: egy kis poharas joghurt, egy marék napraforgó.
Tízórai: egy szelet puffasztott rizs.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy bögre uborkasaláta.

Te hány napig vagy képes koplalni?

Blog.hu ajánló