Megakasztják az anyagcserét, hizlalnak, és csak éhes leszel tőlük - Egészségesnek hiszed őket
Nem férnek bele a diétás étrendbe.

Dia

	A puffasztott rizsből készült szeletkék diétás ételként híresültek el, hiszen alig van bennük kalória, és csaknem teljesen zsírmentesek. Ennek ellenére a glikémiás indexük magas, így a bennük található szénhidrátok a gyors felszívódásúak közé tartoznak. A puffasztott rizs éppen ezért gyorsan megdobja a vércukorszintet, melynek leesésével azonnal visszatér az éhség.

A puffasztott rizsből készült szeletkék diétás ételként híresültek el, hiszen alig van bennük kalória, és csaknem teljesen zsírmentesek. Ennek ellenére a glikémiás indexük magas, így a bennük található szénhidrátok a gyors felszívódásúak közé tartoznak. A puffasztott rizs éppen ezért gyorsan megdobja a vércukorszintet, melynek leesésével azonnal visszatér az éhség.

Dia

	A müzliszeletek hiába vannak tele gyümölccsel, zabbal és magvakkal, mégsem felelnek meg a diéta követelményeinek. Elkészítésük során a gyártók rengeteg szirupot, mézet és a cukrok más formáit adják a többi alapanyaghoz, így csaknem annyi kalóriát viszel be velük, mint egy kis darab csokival, sőt, ezeket fogyasztva az édeset is jobban kívánod majd.

A müzliszeletek hiába vannak tele gyümölccsel, zabbal és magvakkal, mégsem felelnek meg a diéta követelményeinek. Elkészítésük során a gyártók rengeteg szirupot, mézet és a cukrok más formáit adják a többi alapanyaghoz, így csaknem annyi kalóriát viszel be velük, mint egy kis darab csokival, sőt, ezeket fogyasztva az édeset is jobban kívánod majd.

Dia

	A szárított gyümölcsök nagyon gyakran igen erősen kezeltek különböző tartósító, szárító hatást kifejtő vegyszerekkel. Ezek egy része emészthetetlen a szervezet számára, így lassítják az anyagcserét. Emellett ugyancsak probléma, hogy a szárított gyümölcsök java cukrozott is, így több szempontból sem jelentenek jó választást, ha diétázol.

A szárított gyümölcsök nagyon gyakran igen erősen kezeltek különböző tartósító, szárító hatást kifejtő vegyszerekkel. Ezek egy része emészthetetlen a szervezet számára, így lassítják az anyagcserét. Emellett ugyancsak probléma, hogy a szárított gyümölcsök java cukrozott is, így több szempontból sem jelentenek jó választást, ha diétázol.

Dia

	Sem a light, se a diétás kóla nem igazi megoldás a diéta a során. A cukrokat ugyanis ilyenkor az italban mesterséges édesítőszerek helyettesítik, amelyek durván növelik az éhségérzetet, így sokkal nehezebb lesz megállnod a nassolást. Készíts inkább ízletes, egészséges és fogyókúrás üdítőket házilag percek alatt!

Sem a light, se a diétás kóla nem igazi megoldás a diéta a során. A cukrokat ugyanis ilyenkor az italban mesterséges édesítőszerek helyettesítik, amelyek durván növelik az éhségérzetet, így sokkal nehezebb lesz megállnod a nassolást. Készíts inkább ízletes, egészséges és fogyókúrás üdítőket házilag percek alatt!

Dia

	Az alacsony zsírtartalmú gyümölcsjoghurtokkal nem árt, ha különösen vigyázol. Noha ezeknek a zsírtartalma valóban alacsony, csak kevesen olvassák el a csomagoláson, hogy valójában mennyire sok cukor van bennük. Válaszd inkább a natúr joghurtokat, és adj hozzájuk te magad cukrozatlan, friss gyümölcsöt, így a bolti joghurtokban gyakran felbukkanó, anyagcserét lassító színezékeket is elkerülöd.

Az alacsony zsírtartalmú gyümölcsjoghurtokkal nem árt, ha különösen vigyázol. Noha ezeknek a zsírtartalma valóban alacsony, csak kevesen olvassák el a csomagoláson, hogy valójában mennyire sok cukor van bennük. Válaszd inkább a natúr joghurtokat, és adj hozzájuk te magad cukrozatlan, friss gyümölcsöt, így a bolti joghurtokban gyakran felbukkanó, anyagcserét lassító színezékeket is elkerülöd.

Dia

	Bármennyire is csábító, hogy a gyümölcsadagod egy részét levek formájában fedezd, mégsem javasolt, hogy így dönts. A rostokat nem tartalmazó italok ugyanis nagyon sok cukrot tartalmaznak - még a 100%-os változatok is -, így a rostok hiányában olyan kilengéseket fognak okozni a vércukorszintedben, mint egy zacskó cukorka. Készíts inkább egyszerű, isteni turmixokat!

Bármennyire is csábító, hogy a gyümölcsadagod egy részét levek formájában fedezd, mégsem javasolt, hogy így dönts. A rostokat nem tartalmazó italok ugyanis nagyon sok cukrot tartalmaznak - még a 100%-os változatok is -, így a rostok hiányában olyan kilengéseket fognak okozni a vércukorszintedben, mint egy zacskó cukorka. Készíts inkább egyszerű, isteni turmixokat!

Blog.hu ajánló
Fotó: