3 szuper anyagcsere-pörgető, zsírégető ételkombináció
Néhány étel önmagában is jelentős emésztésserkentő hatással bír, hát még, ha kombinálod őket!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

Nagy a feneke, de így tökéletes: milliók rajonganak a 26 éves lányért »

Karcsúbb derékfazon varrás nélkül: így viseld nőiesen a bő inget »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A jók között is vannak legjobbak, így a legegészségesebb táplálékok rangsorában is léteznek elsők, melyeket vétek lenne kihagyni étrendedből. Ha kombinálod, és rendszeres fogyasztod a következő vitamindús, emésztésserkentő, anyagcsere-pörgető finomságokat, nemcsak diétád sikerét segíted elő, de egészséged megőrzéséért is jelentős lépéseket teszel.

1. Paradicsom és brokkoli

Az antioxidánsokban gazdag páros mindkét tagja értékes rostforrásnak számít, melynek köszönhetően nemcsak az emésztést, illetve a szervezet salaktalanítását és méregtelenítését segítik elő, de csökkentik a koleszterinszintet, és biztosítják az emésztés egészséges működését.

A különleges ízzel rendelkező brokkoli igen gazdag A- és B-vitaminban, kalciumban, vasban és béta-karotinban, míg a lédús paradicsom kiváló C- és E-vitamin forrás. Amellett, hogy együttes erejükkel megerősítheted immunrendszered, megóvhatod csontjaidat, és méregtelenítheted vérkeringésed, a rákmegelőzésben is számíthatsz rájuk: egy amerikai egyetemi kutatás szerint, ha a kombinációt hetente legalább három alkalommal fogyasztod, akár 30%-kal is csökkentheted a rákos megbetegedések kialakulásának kockázatát. A brokkoli és a paradicsom mindemellett igen kevés kalóriát tartalmaz, így bátran fogyaszthatod - akár nyersen, akár párolva, akár brokkolis, paradicsomszószos mártásként.

2. Szőlő és sajt

Az ősz legfinomabb gyümölcse nagy mennyiségben tartalmaz káliumot, kalciumot, magnéziumot, vasat és cinket, emellett gazdag B- és C-vitaminban, magas rosttartalmának köszönhetően pedig jótékony hatással van az emésztőrendszer működésére, továbbá a méregtelenítés során is hasznát veheted.

A szőlő mindemellett - különösen a lila - erőteljes antioxidáns hatással rendelkezik, így ha rendszeresen fogyasztod, jó eséllyel előzheted meg a szív- és érrendszeri, illetve a rákos megbetegedések kialakulását.

Ha szereted a szőlőt, emellett valódi sajtimádó vagy, a lédús gyümölcsöt kombináld zsírszegény, szilárd vagy krémes sajtokkal, így kalcium-, illetve B-vitamin szükségletedet is fedezheted. A sajt mindemellett kiváló fehérjeforrás, az pedig közismert, hogy minőségi fehérjék nélkül tested a fogyókúra során nem zsírt, csupán izmot veszít. A szőlőből nagyobb mennyiséget is elfogyaszthatsz - egy alkalommal akár két-három fürtöt is -, azonban csak néhány kocka, illetve egy-két evőkanál sajttal kombináld. Ha szereted a különleges ízeket, válassz erőteljes aromával rendelkező sajtot, így biztos lehetsz benne, hogy nem kívánsz majd egyszerre sokat enni belőle.

3. Alma és túró

Az édes és lédús alma nem véletlenül számít világszerte az egyik legközkedveltebb gyümölcsnek. Amellett, hogy magas rosttartalommal rendelkezik, és viszonylag gyorsan eltelít, segít megtisztítani a bélrendszert, biztosítja a gyors anyagcsere-működést, pektintartalma révén pedig csökkenti a koleszterinszintet. A gyümölcs jelentős C-vitamin forrás - így az immunrendszert is megerősíti -, emellett antioxidánsokban is bővelkedik, vagyis segít megkötni a szervezetben garázdálkodó sejtkárosító szabadgyököket. Ha zsírszegény túróval fogyasztod, nemcsak különlegesebbé teheted az ízét, de gondoskodsz arról is, hogy szervezeted magas biológiai értékű fehérjéhez, valamint kalciumhoz és foszforhoz jusson.

Fontos megemlíteni azt is, hogy a túró - többek közt magas tápanyagértéke és viszonylag alacsony kalóriatartalma miatt - kifejezetten javasolt kiegészítője a fogyókúrás, illetve kímélő étrendeknek.

Az almát és a túrót fogyaszthatod külön is - például egy almát kombinálhatsz fél csésze túróval -, de előbbit - egy csipet fahéj társaságában - akár darabokra vágva vagy reszelve is hozzákeverheted a krémes finomsághoz.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Blog.hu ajánló