Duplázd meg a fogyást negatív kalóriás ételekkel!
Mit és hogyan fogyassz?
Ha éhezés nélkül akarsz fogyni, ideje megismerned a negatív kalóriás táplálékok fogalmát. Íme, a legjobbak!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Ez már megint mi? Félig kész sminket villantanak a lányok az Instagramon »

Egy fazon, ami mindenkinek jól áll: midi szoknyák 9 ezer forint alatt »

Ez a szezon legnőiesebb lábbelije: így viseld a bársonycsizmát »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A negatív kalóriás táplálékok titka abban rejlik, hogy igen csekély az energiatartalmuk, ugyanakkor maga a megemésztésük is energiát von el szervezetedtől, így fogyasztásukkal egész biztos, hogy nem növeled kilóid számát, sőt, ezen ételek gazdag vitamin-, enzim- és ásványianyag-tartalma a súlyvesztés növeléséhez is hozzájárul. A következő gyümölcsök élenjárnak mindebben.

Bogyósgyümölcsök

A bogyósgyümölcsök nagy mennyiségben szállítanak mikrotápanyagokat, és alig tartalmaznak kalóriát. Teleeheted magad velük, ezzel egyidejűleg pedig csökken a testsúlyod. Mindegyik bogyósgyümölcs sok C-vitamint tartalmaz, mely vitamin serkenti a zsírlebontást, és erősíti az immunrendszert. Flavonoidjaik - színezőanyagok - a C-vitamin hatását 20-szorosára növelik.

A növényi hatóanyagok méregtelenítik a testet, kihajtják a fölösleges vizet, erősítik a kötőszöveteket, ezáltal megszüntetik a cellulitiszt. Minél színesebb a bogyó, annál több növényi színezőanyagot tartalmaz, tehát nagyobb a gyógyító ereje. Emellett lehetőleg nyersen fogyaszd őket - önmagukban, gyümölcssalátában vagy például joghurtban -, sütemények formájában nem számíthatsz jelentős hatásra.

Eper

Az eper kiváló zsírégető, mert minden más gyümölcsnél több mangánt szállít. Erre a nyomelemre van szüksége a pajzsmirigynek, hogy karcsúsító anyagcserehormonokat termeljen. Emellett káliummal is karcsúsítja a testet.

Cserzőanyagai - katechin - megölik a baktériumokat, és meggátolják a gyulladást. A folsavban és bőrvédő antociánokban - piros színezőanyagok - gazdag eper igazi szépségelixír, és hatásos afrodiziákum.

Ribizli

A ribizli remek C-vitamin-forrás, nincs még egy ilyen értékes zsírégető bogyósgyümölcs. Másfél órán belül mérhetően fokozza a sejtanyagcserét, a benne lévő kálium vízhajtó, a pantoténsav ápolja a bőrt és a hajat, magnézium- és mangántartalma pedig szintén fokozza a zsírlebontást.

Málna, áfonya és szeder

Más bogyósgyümölcsöket se hagyj ki, mindegyikben van valami plusz: a szeder erősíti a kötőszöveteket, megelőzi a vénás panaszokat és a visszérgyulladást. Az áfonya egy egész patikányi bioaktív anyagot tartalmaz.

Segít megelőzni a rákot, és erősíti az immunrendszert. A málna szintén szépségpirula. A-vitamin-tartalma védi a bőrt, a hajat és a körmöket.

Egzotikus gyümölcsök

Nem szabad megfeledkezni az egzotikus gyümölcsökről sem, melyek számtalan értékes vitamint és ásványi anyagot tartalmaznak. Mivel a létfontosságú anyagok általában vastag héjba vannak csomagolva, jól bírják a hosszú szállítást, ráadásul ezek a gyümölcsök minden olyan enzimet tartalmaznak, mely serkenti a zsírégetést. Ha teheted, egyél meg mindennap egy egzotikus gyümölcsöt, lehetőleg mindig mást.

Ananász

Az exotin nevű édes sav segít megőrizni a gyümölcsben a bromelin enzimet, mely kicsire aprítja a nagy fehérjemolekulákat, hogy könnyebben hozzáférhessenek a sejtek. A fehérje pedig köztudottan hatékony zsírégető.

Az ananász ezenkívül káliumot, magnéziumot, vasat, jódot és cinket is szállít - tehát minden olyan ásványi anyagot, mely pozitívan hat a zsíranyagcserére. Kizárólag nyersen és önmagában fogyaszd, ne tegyél rá tejszínhabot, és edd meg a még kissé kemény középső részét is, ugyanis az értékes enzimek egy része itt található.

Mangó

Nincs még egy olyan gyümölcs, ami annyi sejtvédő béta-karotint tartalmaz, mint a mangó. Ez az egzotikum három antioxidánssal, A-, E- és C-vitaminnal védi a sejteket. B-vitamin-tartalmával nyugtatja az idegeket, pantoténsav-tartalma segít elolvasztani a zsírt, B6-vitaminjai pedig részt vesznek a fehérje-anyagcserében, tehát fokozzák az izomépítést. Káliumtartalma vízhajtó, mangántartalma zsírtalanít. Gyümölcshúsa továbbá javítja az emésztést. A gyümölcsöt az ananászhoz hasonlóan, nyersen és önmagában fogyaszd.

Papaya

Ez a gyümölcs is sok vitamint és ásványi anyagot szállít, de ami még fontosabb, az enzimek királynője. Enzimjei az anyagcserére valódi zsírégetőként hatnak, ugyanis felhasogatják a fehérjéket, és gondoskodnak róla, hogy azok eljussanak rendeltetési helyükre, a sejtekbe, majd ott felpezsdítsék a zsírlebontást. Szintén önmagában fogyaszd.

Citrusfélék

A citrusfélék a leghatékonyabb zsírégetők az összes gyümölcs közül. Nem csupán zsírfaló C-vitamint szállítanak, de rengeteg flavonoidot is. Ezek a növényi anyagok pedig sokszorosára erősítik a C-vitamin hatását.

Ez a tökéletes kombináció nemcsak az immunrendszeredet erősíti, hanem arról is gondoskodik, hogy a szervezet jobban fel tudja venni a táplálékokból a fehérjét, a vasat és a kalciumot, melyek mindegyike elengedhetetlen a zsírégetéshez.

A legtöbb flavonoid a fehér héjban rejtőzik, ezért ne hámozd meg túl alaposan a gyümölcsöket. Minden étkezés előtt igyál meg egy pohár narancs- vagy grépfrútlevet. A halat vagy húsokat mindig csepegtesd meg citromlével, emellett facsard ki naponta két citrom levét két liter ásványvízbe.
 

Cikkünk Marion Grillparzer Zsírégetés című könyve alapján készült.

A zsírégető diétával nem egészen két hét alatt öt kiló súlyfeleslegtől szabadulhatsz meg. Ha a megfelelő táplálékokat fogyasztod, elolvadnak kilóid anélkül, hogy éheznél, és ezzel egyidejűleg még jókedved is lesz. Fontos a táplálékok ésszerű kombinációja, anyagcserédet helyre kell állítani, illetve olyan élelmiszereket fogyasztani, melyek serkentik a zsírégetést. Ha tudod, miért tünteti el a kilókat a C-vitamin vagy a fehérje és társaik, és mely zsírok maguk is zsírégetők, nyert ügyed van.

Kiadja a Holló és Társa.
A könyv ára 1790 forint.
A könyvet itt rendelheted meg. »

OLVASD EL EZT IS!

elvezd es fogyj
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Forradalmi módszer a tartós fogyásért

kaposztas
  • káposzta
  • villámdiéták

6 nap, 3 kiló

Blog.hu ajánló