Adj le 5 kilót 1 hónap alatt dr. Oz módszerével

Felejtsd el a jojót!

Néhány kisebb-nagyobb változtatással végre sikerülhet megszabadulnod a plusz kilóktól.

Nyereményjáték

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj luxuskozmetikumokat egy pár Hollóházi Porcelán fülbevalóval!

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

Az iskolakezdési stressz jelei a gyereknél - Így segíthetsz neki csökkenteni a feszültséget

Arany cipő, ezüst szoknya - 3 tipp, hogyan viseld a metálfényű ruhadarabokat

Neked mennyit ér 2 élet? Jótékonysági licit indult Erika és Jázmin megsegítésére!

beauty and style

Így őrizd meg a nyári barnaságot még nagyon sokáig: bevált tippek »

5 szemrevaló lakkcipő, amivel öröm lesz elkezdeni az őszt »

A smink, amit a tűzijáték ihletett: készítsd el az esti ünnepségre »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Dr. Oz diétája idehaza is egyre népszerűbb, a tengerentúlon azonban már több tízezres rajongótábora van a televíziós dokinak.

Dr. Oz

Dr. Oznak nemcsak saját televíziós show-ja és rádiós műsora van, de fogyókúrás témában írt könyve és honlapja is vezeti a sikerlistákat. Módszerével egy hónap alatt könnyedén megszabadulhatsz öt kiló súlyfeleslegtől.

Dr. Oz diétája: egyszerű szabályok, végleges fogyás

Dr. Oz tisztában van vele, hogy tartós és kiegyensúlyozott fogyást csak úgy érhetsz el, ha apró lépésekben haladsz a célod felé, és nemcsak az étrendedet, de életed más területeit is a siker szolgálatába állítod.

Az első és legfontosabb dolog, amit meg kell tenned, hogy száműzöd az étrendedből az öt legveszélyesebb táplálékot: a kristálycukrot, a szirupokat, a fehér lisztet, a telítetlen zsírokat és a transzzsírokat.

A transzzsírok folyékony olajból, egy hidrogenizációnak nevezett eljárás során előállított szilárd zsírok. Természetes körülmények között kis mennyiségben megtalálhatóak a vörös húsban, a vajban és a tejben, a legtöbb transzzsír azonban mesterséges eljárás során kerül az ételekbe.

Napi száz kalória mínusz

Fontos, hogy változatosan étkezz, egyél sok zöldséget, gyümölcsöt és gabonafélét - dr. Oz diétája nem a táplálékmegvonáson, hanem az okos étkezéseken alapul. Ha mindezek mellett száz kalóriával csökkented a megszokott napi menüdet, már sokat tettél a kiegyensúlyozott fogyásért.

Erős fűszerek bűnözés helyett

A népszerű orvos az olyan krízishelyzetekre is kínál megoldást, amikor úgy érzed, nem tudsz ellenállni a kísértésnek, hogy valami hizlalót egyél - bizonyos fűszerekkel, például a fahéjjal vagy a csípős paprikával csillapíthatod az édesség vagy gyorséttermi ételek iránti vágyódásodat, ráadásul ezek még az emésztésedet is serkentik.

Olajos magvak a diéta szolgálatában

Ha fáradtnak vagy levertnek érzed magad, egyél egy marék sózatlan mogyorót vagy diót, esetleg mandulát. Ezek a magok tele vannak fontos ásványi anyagokkal és vitaminokkal, pillanatok alatt csillapítják az éhségedet, és mértékkel fogyasztva a diétádat sem veszélyeztetik.

Kisebb tányér

Az ételeidet mindig a megszokottnál eggyel kisebb méretű tányéron tálald - ezzel nemcsak elejét veheted a túlevésnek, de mivel az étel többnek látszik, az agyad többnek is fogja érzékelni azt, és kevesebbel is jól laksz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet zsírszegény sajt, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két őszibarack.
Ebéd: egy bögre spenótfőzelék egy főtt tojással.
Uzsonna: egy élőflórás kefir.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

Mit vacsorázz?

Kattints az alábbi videóra, ha szeretnéd tudni, hogy milyen táplálékokat ehetsz a nap utolsó étkezése során.

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása egy csipet fahéjjal, bogyós gyümölccsel, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt zöldség.
Uzsonna: egy marék sózatlan mogyoró.
Vacsora: egy adag mozzarellás paradicsomsaláta.

3. nap

Reggeli: rántotta három tojásból és egy kis fej vöröshagymából, egy retek, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék aszalt szilva.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre citromos zöldsalátával.
Uzsonna: egy szelet görögdinnye.
Vacsora: egy tonhalas szendvics teljes kiőrlésű kenyérből.

Blog.hu ajánló