Mennyit híztál az ünnepek alatt? Hozd helyre a károkat a szakértő tanácsaival!
Kremer Kaposi Péter tippjeivel gyorsan visszanyered a súlyod.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Néhány gyöngy, és új fényében ragyog a régi, megunt pulóver »

4 eszköz, amivel mindig tökéletes tusvonalat húzhatsz, ha nincs kéznél sablon »

Így viseld a szezon legdivatosabb mintáit: a kockás csíkossal sem tabu többé »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Karácsony táján még az átlagnál egészségtudatosabb emberekkel is előfordul, hogy felszednek pár plusz kilót.

Ha te is úgy érzed, hogy az új évben kicsit nehezebb begombolni a nadrágodat, az anyagcseréd lelassult, Kremer Kaposi Péter személyi edző praktikus tanácsai segítenek, hogy újra formába hozd magad.

A személyi edző tanácsai ünnepi plusz kilókra

Az ünnepek után érdemes kicsit jobban odafigyelni a táplálkozásra, ilyenkor beiktathatsz egy hosszabb-rövidebb böjtöt is - mondja Kremer Kaposi Péter.

Sok gyümölcs és zöldség

A sok cukros és zsíros étel fogyasztása megterheli az emésztőrendszert, aminek következtében az anyagcsere nehézkessé válik, a közérzeted pedig romlik.

A nagy ünnepi lakomák után érdemes sok-sok friss zöldséget és gyümölcsöt fogyasztani, hogy a nagy vércukorszint-ingadozásokat megszüntesd, és a zsíros ételek által leterhelt epét is hagyd kicsit regenerálódni.

Sok-sok folyadék

Fontos, hogy a húsokat, a cukros, illetve fehér lisztből készült dolgokat elhagyd néhány napra - ezek ugyanis nehezebben emészthetőek, kedveznek a plusz kilók kialakulásának.

A gyümölcsöket és zöldségeket fogyaszthatod nyersen vagy turmixolva. A dobozos gyümölcslevek nem felelnek meg a célnak, inkább kerüld őket, és facsard magad a leveket. Fogyassz sok-sok szénsavmentes ásványvizet, a fehérjeforrásokat pedig korlátozd zsírszegény túróra és sajtokra, valamint hüvelyesekre.

Sokszor, kis adagokban

A light tejtermékekből bevitt zsírmennyiség elegendő ilyenkor a szervezet számára, nincs szükség arra, hogy más forrásokból pótold. Az ünnepek alatt legtöbben napi egy-két hatalmas és több órás étkezést tartanak, emiatt a gyomorsavtúltengés gyakori probléma. Az új évben inkább ragaszkodj a könnyen emészthető táplálékokból összeállított étrendhez, és hidd el, napi öt-hat kis étkezéssel pár nap alatt a kínzó gyomorégés is megszüntethető.

Mozogj!

Amennyiben a mozgást, sportot elhanyagoltad az ünnepek alatt, az új év első edzése legyen közepes intenzitású és egész testre kiterjedő. Jó választás lehet a kocogás, az úszás, a hatha jóga vagy egy könnyebb konditermi edzés.

Blog.hu ajánló