Így adj le 6 kilót!
Kizárólag elfoglalt nőknek!
Ha se időd, se energiád nincs a bonyolult karcsúsító fogásokkal bíbelődni, vágj bele egyszerű, de intenzív diétánkba!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Hajnövesztő praktikák, ha meguntad a rövid frizurádat »

Susan Sarandon valóban így néz ki: 71 évesen is észbontóan dögös! »

Egy átlagos nő feküdt le a kamerák elé, de valaki más kelt fel »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha olyannyira elborítanak a teendők, hogy szabadidőd mindössze néhány lopva elkortyolt kávéból áll, valószínű, hogy diétát is halasztottál már el néhányszor a mindig közbejön valami kezdetű alapigazság miatt.

Amennyiben így van, épp itt az ideje, hogy kipróbálj egy olyan módszert, mely egyszerű és könnyen követhető étrendjével szem előtt tartja sűrű napirended, ugyanakkor biztosítja számodra azokat a létfontosságú tápanyagokat és vitaminokat, melyekre a mindennapi stressz leküzdéséhez, illetve energiaszinted megőrzéséhez nagy szükséged van. Mindemellett, ha követed diétánkat, két hét leforgása alatt akár 6 kilótól is megszabadulhatsz!

Mire van szükséged?

A nyugtalan, feszült, stresszes életmód olyan anyagokat szabadít fel szervezetedben, melyek számos betegség kialakulásáért lehetnek felelősek. Ha nem teszel semmit, hogy egészségedet a legnagyobb hajtás közepette is megőrizd, könnyen lehet, hogy előbb-utóbb olyan problémákkal kell szembenézned, mint a magas vérnyomás, a magas koleszterin- és vércukorszint, a csontritkulás, illetve a szív- és érrendszeri betegségek.

Hogy ezen rizikófaktorokat minimalizálhasd, fontos, hogy minőségi tápanyagokban gazdag étrendet alakíts ki magadnak, és úgy töltődj fel energiával, hogy közben megőrzöd karcsúságod és jó kondíciód, ugyanakkor megerősíted immunrendszered.

A legfontosabb vitaminok és ásványi anyagok

  • Béta-karotin: a sárgarépában, a spenótban, a piros húsú paprikában és a tökben található béta-karotin csökkenti a koleszterinszintet, és fokozza a szervezet ellenálló-képességét.

  • C-vitamin: a C-vitamin javítja az erőnlétet és az anyagcserét, valamint erősíti az immunrendszert, és segít megkötni a sejtkárosító szabadgyököket - a leveles zöldségekből, a brokkoliból, a paradicsomból és a citrusfélékből juthatsz elegendő mennyiséghez.

  • E-vitamin: fogyassz avokádót, olajbogyót, napraforgó- és tökmagot, hogy a sejtépítésben fontos E-vitamin se hiányozzon étrendedből.
  • B-vitamin: a májban, a tojássárgájában és a teljes kiőrlésű gabonákban megtalálható vitamin segít az idegrendszer egészségének megőrzésében, és az anyagcserét is támogatja.
  • Magnézium: a magnéziumban gazdag táplálékok - így a csonthéjasok, a banán és az aszalt sárgabarack - szabályozzák a vércukorszintet, és feltöltenek energiával.
  • Kalcium: a hal, a torma és a sárgarépa magas kalciumtartalmának köszönhetően megakadályozza a felesleges zsírlerakódást.
  • Jód: a jód, melyben a tenger gyümölcsei bővelkednek, a pajzsmirigy-működésre van áldásos hatással - ezáltal pedig az anyagcserére is.
  • Króm: a króm szintén a vércukorszintet mérsékli, ezért a gombát, a húst, a sajtot, a céklát, a szőlőt és a mazsolát se mellőzd.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Tartsd magad a napi ötszöri étkezéshez, azonban sose fogyassz egyszerre nagyobb adagokat. Tízóraira és uzsonnára csak gyümölcsöt vagy zöldséget egyél.

  • Igyál meg naponta legalább 2-2,5 liter folyadékot, szénsavmentes víz, hígított gyümölcs- és zöldséglevek, illetve gyógyteák formájában.
  • Mindig friss ételeket fogyassz, és ne a félkész, mirelit fogásokon spórolj időt magadnak.
  • Ne sózd meg az ételeket - árt az egészségednek, és a vizet is megköti szervezetedben.
  • Ha önmagadra sem jut sok időd, a káros szenvedélyekre se jusson! Felejtsd el a koffeint, az alkoholt és a nikotint.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy banán, 2 dl sovány, natúr joghurt, egy evőkanál tökmag.
Ebéd: egy szelet magvas kenyér, egy piros húsú paprika, néhány szem dió vagy mogyoró.
Vacsora: 7,5 dkg roston sütött pulykamellfilé, két sárgarépa.

2. nap

Reggeli: három evőkanál müzli, 2 dl sovány joghurt, három aszalt szilva.
Ebéd: 3,5 dl zöldségleves két evőkanál babbal, két szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Vacsora: 7,5 dkg hal roston sütve, néhány szelet citrommal, egy párolt sárgarépával.

3. nap

Reggeli: egy főtt tojás, egy szelet pirítós rozskenyérből, egy körte.
Ebéd: két szelet magvas kenyér, két szelet pulykasonka, két szelet zsírszegény sajt, salátalevelek.
Vacsora: 7,5 dkg roston sütött pulykamellfilé, citromos uborkasaláta egy kígyóuborka feléből.

4. nap

Reggeli: egy alma, 2 dl kefir, egy evőkanál lenmag.
Ebéd: omlett két tojásból, kevés olívaolajon sütve, két paradicsom.
Vacsora: 7,5 dkg hal roston sütve, 5 dkg céklasaláta.

5. nap

Reggeli: egy marék mazsola, 2 dl sovány, natúr joghurt, egy evőkanál fenyőmag.
Ebéd: 3,5 dl lencseleves - rántás nélkül -, két szelet pirítós rozskenyérből.
Vacsora: zöldségsaláta két sárgarépából, három evőkanál babból, fél kígyóuborkából, két paradicsomból.

6. nap

Reggeli: három evőkanál müzli, 2 dl sovány tejben elkeverve.
Ebéd: 7 dkg barnarizs, egy párolt sárgarépa, egy narancs.
Vacsora: két szelet magvas kenyér, két szelet pulykasonka, két szelet zsírszegény sajt, salátalevelek.

7. nap

Reggeli: 2 dl sovány, natúr joghurt, egy evőkanál lenmag.
Ebéd: omlett két tojásból, kevés olívaolajon sütve, két paradicsom.
Vacsora: 7,5 dkg roston sütött pulykamellfilé, salátalevelek olívaolajjal.

Tízóraira és uzsonnára fogyassz - legfeljebb - 10 dkg zöldséget. Zöldség- és gyümölcslevet tetszőleges mennyiségben ihatsz. A második héten kövesd az első hét mintaétrendjét.

Fontos!
A diéta két hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

izpont
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

6 hét, 10 kiló - Add le teljes túlsúlyod az Ízpont-diétával!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Blog.hu ajánló