Fogyj akár 7 kilót 4 hét alatt a zsírapasztó Day-Off diétával - Itt az étrend, amivel belekezdhetsz

Különleges módszer a diétázóknak.

nagykep?cikkid=170244&kep=egeszseges valasztas1-lead

Nyereményjáték

Nyerd meg Sákovics Diana Hol rontom el? című pszichológiai könyvének dedikált példányát!

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A Szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című történelmi könyvet!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Egy hotel, ahol kárpótolnak ha esik az eső a nyaralásod ideje alatt. - Csak eddig tart az akció (x)

Külföldre készülsz nyáron? Ennél egyszerűbben nem utazol Budapestről - Ezekre az úti célokra érvényes (x)

Lakást hónapokig, hitelt csak napokig keresnek, pedig életre szóló döntés (x)

Mi mulasztja el hatékonyan a hasmenést? - Ezek a leggyakoribb módszerek (x)

Így jutott munkanélküliségtől a menő vállalkozásig két fiatal: csak 3 dolog kellett hozzá - Így csinálták (x)

beauty and style

Mi lesz az esküvői ruha alatt? 8 szexi fehérnemű a nagy napra - Nemcsak hófehérben »

Hordható, nőiesen modern ruhák a magyar márkától - Tavaszra és nyárra »

Krémes szemhéjfesték házilag: csak 2 dolog kell hozzá »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az Egyesült Államokban egy teljesen új diéta kelt életre a közelmúltban, amely a Day-Off nevet viseli. A kúra Oprah Winfrey TV-műsorával, a Dr. Oz Show-val vált közismertté, a benne részt vevők sikerei pedig magukért beszélnek.

A Day-Off-diéta célja, hogy személyre szabott lehetőséget biztosítson a fogyni vágyók számára, mégpedig úgy, hogy közben az akaraterejüket sem kell próbára tenniük, hiszen nem kell lemondani egyetlen kedvenc ételről sem. A megkötés csupán annyi, hogy a szigorú étrendbe csak egy-egy olyan nap illeszthető be, amikor ezeket megengedetten fogyaszthatják a fogyókúrázók, a többi napon tartaniuk kell magukat a meghatározott szabályokhoz.

Egy nap a Day-Off diétában

A Day-Off diéta követőinek a nap kezdetén egy csésze forró citromos vizet kell elfogyasztaniuk azért, hogy az emésztésük már reggel felpöröghessen, és hogy egész napra biztosítsák a megfelelő tápanyag-felszívódást. A reggelivel 25 gramm fehérjét kell bevinni a szervezetbe, ez fokozza a súlyvesztés sikerességét, és az éhségérzetet is csökkenti a nap további részében.

Az ebéd és a vacsora három fő elemre épül: keményítőben szegény zöldségekre, fehérjére és összetett szénhidrátra. Az első kategória listája hosszú, és korlátlanul fogyasztható a diétában: így például az articsóka, a spárga, a kelbimbó, a cékla vagy a padlizsán. A fehérjében gazdag tápanyagok közé sorolják a csirkét, a pulykát, a halat és a tofut. Az összetett szénhidrátok legjobb forrásainak pedig a lencsét, a csicseriborsót, az édesburgonyát, borsót, a gabonák közül pedig a quinoát nevezik meg.

A nagy Day-Off nap

Hetente egyszer terveznek be a diétába egy napot, amikor bármilyen kedvenc finomságot meg lehet enni. Ilyenkor bűntudat nélkül el lehet menni egy baráti összejövetelre akár egy cukrászdába is, természetesen azonban óva intenek attól, hogy ezen a napon bárki túlzásba essen az egészségtelen nassolnivalók töménytelen fogyasztásával, de jutalomként megengedett egy szelet torta. Ezt viszont szigorúan újabb hat diétás napnak kell követnie.

A diéta követőinek a többi napon sem kell a nassolnivalókról teljesen lemondaniuk, a lényeg, hogy a zsírlebontást támogató telítetlen zsírsavakban gazdag harapnivalókat kell választani, méghozzá naponta kétszer. Ajánlják többek között a diót, a tökmagot és az olívabogyót is. Mindezeken felül egy adag gyümölcsöt is kell fogyasztani.

Mintaétrend a Day-Off diétához

A diéta szigorúnak tűnhet, de nagyon tudatosan építi fel a megfelelő mértékű tápanyagbevitelt az étrendben.

1. nap

Reggeli előtt: 2,5 deciliter forró citromos víz.
Reggeli: rántotta egy tojásból 60 gramm spenóttal és 60 gramm paradicsommal.
Ebéd: ratatouille 20 gramm cukkinival, 20 gramm padlizsánnal, 20 gramm paradicsommal és hagymával, 1 teáskanál bazsalikommal és kakukkfűvel.
Vacsora: sült karfiolrózsák negyed fej karfiolból, 20 gramm retekkel, hagymával és petrezselyemzölddel.
Nassolnivaló: 30 gramm dió.

2. nap

Reggeli előtt: 2,5 deciliter forró citromos víz.
Reggeli: mandulás-banános smoothie 2 deciliter görög joghurtból 1 teáskanál mandulavajjal és egy fél banánból.
Ebéd: 3 deciliter minestrone leves répával, paradicsommal, babbal, zellerrel és cukkinival.
Vacsora: pulykával töltött salátaburger - 110 gramm sovány pulykamellhúst darálj meg, majd keverd össze 1 teáskanál vöröshagymával, egy tojásfehérjével, nyolcad teáskanál szárított fokhagymával, és pirítsd össze őket olíva- vagy kókuszolajon. Vegyél két-két nagyobb salátalevelet, amiből az egyikre tegyél egy szelet paradicsomot, halmozd rá a pástétomot, az 1 teáskanál görög joghurtból és 2 teáskanál mustárból készült öntetet, majd fedd be a másik levéllel!
Nassolnivaló: negyed avokádó.

3. nap

Reggeli előtt: 2,5 deciliter forró citromos víz.
Reggelispenótos frittata egy tojásból paradicsommal és bazsalikommal.
Ebéd: fél roston sült csirkemellszelet 60 gramm rukkolával vagy vízitormával.
Vacsora: 100 gramm grillezett lazac zöldbabsalátával - 150 gramm zöldbabból, 30 gramm salátából, egy édesburgonyából, 1 teáskanál petrezselyemzöldből, másfél teáskanál citromléből, 1 teáskanál extraszűz olívaolajból és 1 teáskanál mustárból.
Nassolnivaló: 30 gramm tökmag.