Egészségesebb, mint a mediterrán étrend?
Ezzel indítsd 2015-öt, ha fogyni akarsz
Nemcsak fogyaszt, de nagyon finom is következő diéta.

Nyereményjáték

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

Nyerd meg otthoni gyógyításhoz az 5 db aromaterápiás csomag egyikét közel 45 000 Ft értékben! (x)

Nyerj egy éves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg az egyik legjobb olasz kaja receptjét! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Elkerülheted a legrosszabbat, ha már most megveszed a gyerek ajándékát

Ezek a természetes kivonatok és olajok vasalják ki legkönnyebben a ráncokat (x)

Beindulnak a test öngyógyító folyamatai ettől a stresszoldó masszázstól - Próbáld ki! (x)

Feszesednek az izmok, eltűnik a narancsbőr és a zsír ettől a keringésjavító billenőmozgástól - Orvos ajánlja (x)

Azonnali orvosi segítséget kaphatsz egyetlen mobilapplikációval: egy gombnyomással érhető el otthonról (x)

beauty and style

Kényeztető fürdőbomba házilag: hideg, téli estéken a legjobb barátod lesz »

Bombabiztos módszer a csizma szagtalanítására: csak 2 dolog kell hozzá »

Így használd a fahéjat az esküvőn: csodás dekoráció lehet belőle »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az új északi diéta vagy más néven dán diéta - amelynek az elmúlt években számos követője akadt - Arne Astrup dietetikus nevéhez köthető.

A diéta alapját a hagyományos északi étrend adja, nem igényel kalóriaszámlálást, de természetesen fontos, hogy ne edd magad degeszre, ha valóban a fogyás a cél.

Próbáld ki a dán diétát!

A diéta olyan hagyományos skandináv élelmiszerekre épül, mint a tengeri halak, a hüvelyesek - bab, borsó, lencse -, az olajos magvak, a bogyós gyümölcsök, a vadhús. Ezen kívül sok zöldség, illetve a gabonafélék közül a zab és az árpa fogyasztását javasolja.

Az étrend nemcsak anyagcsere-serkentő rostokban, de antioxidánsokban és esszenciális zsírsavakban is gazdag - ebben a tekintetben nagyon emlékeztet a mediterrán étrendre.

Hasznos tanácsok a diétához

  • Kerüld az olajban sütést, az olajos salátaöntetek helyett balzsamecetet használj.
  • A són és borson kívül más fűszert is használj. Próbáld ki az almaecetet, a lime-ot.
  • A ketchup, a mustár, a majonéz helyett fogyassz savanyúságot vagy friss zöldségeket.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: rántotta - petrezselyemmel és frissen reszelt tormával.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac árpagyönggyel, káposztasalátával.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: chilis-fokhagymás ráksaláta.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, sajttal, uborkával, egy főtt tojással.
Tízórai: egy marék áfonya.
Ebéd: egy adag tonhalas tésztasaláta - teljes kiőrlésű tésztából - sok zöldséggel.
Uzsonna: egy kis tányér müzli - narancslével.
Vacsora: egy nagy tányér csirkehúsleves.

3. nap

Reggeli: egy tányér zabkása lenmaggal, reszelt almával, fahéjjal, dióval.
Tízórai: egy csésze zöld tea, egy körte.
Ebéd: egy adag szarvasragu párolt zöldbabbal, gyöngyhagymával.
Uzsonna: egy marék napraforgómag.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós kagylóval - lehet konzerv is.

Blog.hu ajánló