Edd magad soványra!
Intenzív anyagcsere-pörgető diéta
Ha szeretnél koplalás nélkül fogyni, miközben annyit ehetsz, amennyit csak akarsz, próbáld ki diétánkat!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

beauty and style

Ilyen csizmafazonokkal viseld idén a bokavillantó farmert »

3 frufrufazon vágás nélkül: próbáld ki mindet, mielőtt fodrászhoz mész! »

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ki ne szeretne úgy fogyni, hogy közben nem kell számolgatnia a kalóriákat, nem kell lemondania a rendszeres étkezésről, nem kell órákat szánnia a speciális ételek elkészítésére, ráadásul annyit ehet, amennyit csak akar? Speciális anyagcsere-pörgető diétánk nemcsak a fentieket segít megvalósítani, de feltölt energiával, és akár napi fél kilós fogyást is biztosít.

A módszer lényege

A Cooley-féle anyagcsere-pörgető diéta elsősorban a kiegyensúlyozott és stresszmentes életvitelre alapoz, melynek része az egészséges és rendszeres táplálkozás is.

A módszer szerint az ételmegvonás, a kalóriaszámolgatás, a túlságosan kötött étrend stresszt okozhat, ami hátráltathatja a fogyást. Ezért tulajdonképpen lehet sokat enni, néhány alapszabályt azonban be kell tartani. Ezek közé tartozik, hogy az elfogyasztott ételek 50%-a fehérjetartalmú legyen, és a napi kalória-bevitel lehetőleg haladja meg az 1000 kalóriát.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Étkezz körülbelül kétóránként, de egyszerre mindig csak keveset fogyassz.
  • Legalább egy órával az étkezés előtt igyál bőségesen folyadékot.
  • A gyümölcsöket és a paradicsomot meghámozva fogyaszd.
  • Igyál natúr gyümölcsleveket, gyógynövényteákat, zöld teát.
  • Cukor helyett édesíts mézzel vagy barnacukorral.
  • Naponta legfeljebb 2,5 dl 1,5%-os zsírtartalmú tejet fogyaszthatsz.
Fontos!
A diéta ideje alatt tilos fogyasztani a következőket: vaj, margarin, tejszín, tejföl, zsíros tej, olaj, zsír, olajos öntetek, puding, zsírban sült ételek, szalonna, töpörtyű, sajt, tojássárgája, olajos hal, csonthéjas gyümölcsök, napraforgómag, zsíros húsok, kolbász, szalámi, kész mártások, torta, sütemény, csokoládé, keksz, marcipán, kakaó, kész krémleves, tojással készített termékek.

Mintanap

Két étkezés között, tízóraira, illetve uzsonnára igyál paradicsom- és zöldséglevet.

Reggeli

Hagyományosan ehetsz 5 dkg sonkát rengeteg paradicsommal, vagy egy darab teljes kiőrlésű lisztből készült zsemlét 5 dkg csirke- vagy pulykamell-sonkával és két paradicsommal. Fogyaszthatsz gyümölcsféléket, például egy banánt egy pohár diétás joghurttal, vagy 10 dkg hozzáadott cukor nélkül készült őszibarack-befőttet ugyancsak egy pohár diétás joghurttal, vagy egyszerűen annyi friss gyümölcsöt, amennyit csak szeretnél. Fogyaszthatsz továbbá 2,5 dkg zabpelyhet vízzel és két teáskanál mézzel elkeverve, vagy 2,5 dkg kukoricapelyhet, puffasztott rizst vagy két szelet Abonettet. Mindehhez ihatsz kávét vagy teát.

Ebéd

Fogyaszthatsz hideg ebédet, például 10 dkg sovány túrót zöldségekkel, esetleg egy-egy körtével vagy almával, négy szelet Abonettet káposztasalátával, vagy 20 dkg sárgarépa-salátát, tarkababsalátát. Ha meleg ebédet eszel, fogyassz héjában sült burgonyát sovány tehéntúróval, sült almát mézzel és egy pohár diétás joghurttal, vagy erőlevest egy szelet pirítóssal és friss gyümölccsel, esetleg héjában főtt burgonyát paradicsommártással.

Vacsora

Az előétel lehet narancs-grépfrút koktél, túróval töltött körte, dinnyegolyók gyömbérsörben, erőleves vagy koktélparadicsom. Húsos főételként ehetsz párolt csirkét zöldségekkel, halat, bolognai spagettit, sült csirkét bőr nélkül, rizottót, kínai csirkét, grillezett sonkaszeleteket ananásszal. Vegetáriánus főételként ehetsz roston sült zöldségeket, töltött karalábét, zöldséges chilit, töltött paprikát, babsalátát vagy bármilyen zöldsalátát. Desszertnek fogyassz gyümölcsjoghurtot, 10 dkg friss gyümölcssalátát, diétás rizspudingot, sült banánt és körtét.

Fontos!
A diéta legfeljebb egy hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

Cikkünk megírásában Horváth Ildikó Zsuzsanna, az Illia Kiadó gondozásában megjelent Nagy Fogyikönyv című kiadványa segített.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Blog.hu ajánló