7 napos salaktalanító, narancsbőr elleni kúra

Mintaétrenddel

Hozd a legjobb formád, és vágj bele egy télzáró, narancsbőr elleni kúrába! Az eredmény önmagáért beszél majd.

Nyereményjáték

Nyerj Magyarország természeti csodái című könyvet, és ismerd meg hazánk legértékesebb kincseit!

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

2 perc alatt lett éles a látása Katának, ma már nem is tudja, milyen volt szemüvegesnek lenni (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Észbontó programsorozat igen neves hazai és külföldi előadókkal, amiből 300 előadás és koncert ingyenes! (x)

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

beauty and style

Idd ezt lefekvés előtt, és garantált a 8 óra alvás »

Szuper recept zsírosodó hajra: friss, puha tincsek, gyakori mosás nélkül »

Káprázatos anyagokkal várja az őszt az olasz divatház »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Célirányosan fogyni a problémás területekről, a kötőszövet formában tartásával, hét napon keresztül napi ezer kalória elfogyasztásával nem okozhat problémát! A speciális tápanyag-kombináció sok egészséges, telítetlen zsírsavval és fehérjével segíti az anyagcserét, és kollagént épít fel. A cink gondoskodik a sejtépítésről, és védi az érzékeny bőrt. A B6- és a C-vitamin kölcsönzi a kötőszövetnek a szükséges rugalmasságot, a tirozin, a triptofán és a jód pedig elszállítja a zsírt a sejtekből.

Mintaétrend

A reggeli minden nap müzli, illetve egy-két csésze zöld tea.

1. nap

Ebéd: currys bab.

Hozzávalók: 25 dkg zöldbab, jódozott só, 10 dkg pulykamellfilé, 1 kávéskanál szójaolaj, 2 kávéskanál curry, 20 g kesudió, 1,5 dl sovány joghurt, feketebors.

A megtisztított, darabokra vágott babot sós vízben főzd 20 percig. A kockákra vágott pulykamellet süsd meg forró olajban, és csepegtesd le. A curryt és a kesudiót tedd az olajba, és pirítsd meg. A zöldbabot hozzáadva párold tovább, majd tedd bele a húst, és keverd bele a joghurtot. Sóval, borssal ízesítsd, és még 5 percig hagyd állni.

Vacsora: bazsalikomos parmezánsaláta.

Hozzávalók: 10 dkg bazsalikom, 2 evőkanál fehérborecet, jódozott só, feketebors, 1 kávéskanál szójaolaj, 20 g parmezán sajt, 10 dkg füstölt pisztráng, 4-5 levél jégsaláta.

A bazsalikomot tépdesd apróra. Keverd össze az ecetet, a sót, a borsot és az olajat, majd keverd bele a bazsalikomot. Reszelj rá sajtot. A pisztrángot darabold fel, és tedd a salátára.

2. nap

Ebéd: guacamola.

Hozzávalók: fél avokádó, 1 zöld citrom leve, 2 db paradicsom, 1 fej vöröshagyma, fél csokor koriander, 1 chili, jódozott só, fekete bors, 3 szelet Abonett kenyér.

A meghámozott, apróra vágott avokádóra csepegtesd rá a zöld citrom levét. Vágd kockákra a paradicsomot, a hagymát, a kimagozott chilit, és aprítsd fel a koriandert. Az egészet passzírozd át. Sóval, borssal ízesítsd, és az Abonett kenyérre kenve fogyaszd.

Vacsora: halfilé édesköménnyel.

Hozzávalók: 30 g natúrrizs, jódozott só, 1 fej vöröshagyma, 1 fej édesköménygumó, 2 evőkanál bor, feketebors, 12 dkg halfilé, 1 evőkanál balzsamecet.

Főzd meg a rizst, majd a kockákra vágott hagymát forró olajban pirítsd meg. Add hozzá az apróra vágott édesköményt, és együtt párold tovább. Öntsd fel borral, fűszerezd sóval, borssal, és 5 percig főzd. Tedd az egészet egy hőálló tálba, a megtisztított halat borssal szórd meg, és rakd a zöldségekre. Balzsamecetet csepegtess rá. 175 fokos sütőben 20 percig süsd.

3. nap

Ebéd: brokkolifelfújt.

Hozzávalók: 80 g makaróni, jódozott só, 2 db nagy, húsos paradicsom, 15 dkg brokkoli, 1 fej vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, 1 evőkanál olívaolaj, őrölt bors, 50 g ementáli sajt.

A makarónit forrásban lévő sós vízben 10 percig főzd. Öblítsd le, és tedd felfújtformába. Húzd le a paradicsom héját, magozd ki, és vágd kockákra. A megmosott brokkolit szedd rózsáira, és forrásban lévő sós vízben 2-3 percig főzd, majd csepegtesd le, és add a tésztához. Vágd kockára a megtisztított vöröshagymát és a fokhagymát, majd forró olajban pirítsd üvegesre. Tedd bele a paradicsomot, és 5 percig párold. Sóval, borssal fűszerezd, és keverd a tésztához. A tetejét szórd meg reszelt sajttal. 200 fokon süsd 30 percig, majd forrón tálald.

Vacsora: sült nyelvhal burgonyasalátával.

Hozzávalók: 15 dkg burgonya, jódozott só, 1 db piros húsú paprika, 1 evőkanál fehérborecet, feketebors, 1 kávéskanál szójaolaj, fél csokor petrezselyem, 2 nyelvhal - 10 dkg, 1 kávéskanál margarin.

A burgonyát főzd meg, húzd le a héját, és szeleteld fel. A paprikát vágd kockákra, keverd el az ecettel, a sóval, a borssal és az olajjal. A petrezselymet aprítsd fel, és az egészet keverd össze. A lecsepegtetett halat forró olajban süsd meg.

4. nap

Ebéd: túrófelfújt eperrel.

Hozzávalók: 15 dkg eper, 25 dkg sovány túró, 1 tojás, 1 kávéskanál méz, 70 ml sovány tej, 10 g aszalt szilva, 10 g mazsola.

A megtisztított epret vágd félbe, és rakd felfújtformába. A túrót keverd habosra a tojással, a mézzel és a tejjel. Keverd bele a mazsolát és az apróra vágott aszalt szilvát, majd kend az eperre. 175 fokos sütőben süsd 15 percig.

Vacsora: petrezselyemmártásos spagetti.

Hozzávalók: 50 g spagetti, jódozott só, 1 csokor petrezselyem, 10 g fenyőmag, 1 kávéskanál szójaolaj, 20 g parmezán sajt, feketebors.

Főzd meg a tésztát. A petrezselyemleveleket mozsárban törd össze, közben add hozzá a magokat, az olajat és a sajtot. Végül sóval, borssal ízesítsd, és keverd el a lecsepegtetett tésztával.

5. nap

Ebéd: aszalt tönkölyfelfújt.

Hozzávalók: 50 g aszalt tönköly, édes-nemes paprika, 10 dkg brokkoli, 1 db piros húsú paprika, 1 fej vöröshagyma, 1 kávéskanál szójaolaj, 1-1 szál kakukkfű és oregano, 20 g gouda sajt.

Az aszalt tönkölyt főzd sóval és fél kávéskanál paprikával 1 dl vízben 20 percig. Az apróra vágott brokkolit, vöröshagymát és paprikát olajban pirítsd meg. A lecsepegtetett aszalt tönkölyt a zöldségekkel együtt tedd felfújtformába, szórd meg zöldfűszerrel, reszelt sajttal, és süsd 20 percig.

Vacsora: burgonya-sárgarépa gratin.

Hozzávalók: 20 dkg burgonya, 20 dkg sárgarépa, 1 fej vöröshagyma, 10 g fenyőmag, 2 evőkanál főzőtejszín, 70 ml zöldségleves, jódozott só, feketebors, reszelt szerecsendió, 2 szál kakukkfű.

A meghámozott burgonyát szeleteld fel, a répát vágd darabokra, a vöröshagymát pedig kockákra. Az egészet a fenyőmaggal együtt tedd felfújtformába. Keverd el a főzőtejszínt a zöldséglevessel, majd sóval, borssal, szerecsendióval és kakukkfűvel ízesítsd. 175 fokos sütőben süsd 40 percig.

6. nap

Ebéd: endíviasaláta hónapos retekkel.

Hozzávalók: 1 csokor retek, 10 dkg szendvicsparadicsom, fél salátauborka, negyed jéghegysaláta, 1 zöldcitrom leve, jódozott só, feketebors, 1 kávéskanál olívaolaj, 10 g szezámmag, 10 g napraforgómag, 1 db teljes kiőrlésű lisztből készült zsemle.

A retket vágd szeletekre, az uborkát darabokra, a paradicsomot pedig félbe. A salátát tépdesd apróra. Keverd össze a zöld citrom levét a sóval, a borssal és az olajjal. A szezámmagot és a napraforgómagot zsiradék nélkül pirítsd meg. Az egészet keverd el, és fogyaszd zsemlével.

Vacsora: serpenyős hal cukkínivel.

Hozzávalók: 30 g natúrrizs, jódozott só, 20 dkg cukkíni, 1 fej vöröshagyma, 10 dkg halfilé, 1 kávéskanál szójaolaj, 20 g tejszín, 70 ml zöldségleves, 2 szál oregánó, 2 mentalevél, feketebors.

Főzd meg a rizst, a cukkínit és a hagymát vágd darabokra. A halfilét süsd meg forró olajban, a visszamaradt olajban pedig pirítsd meg a cukkínit és a hagymát. A tejszínt a levessel és a fűszerlevelekkel keverd el, és főzd fel. A halat darabold fel, és tedd a serpenyőbe. Sóval, borssal fűszerezd, és 10 percig főzd.

7. nap

Ebéd: paprikás tortilla.

Hozzávalók: 15 dkg burgonya, jódozott só, 1 db piros húsú paprika, fél zöld húsú paprika, 1 vöröshagyma, 1 kávéskanál szójaolaj, feketebors, 1 tojás.

A megfőtt burgonya héját húzd le, és vágd darabokra. A paprikát aprítsd fel, és a kockára vágott hagymával együtt pirítsd meg. A felvert tojást ízesítsd borssal, keverd el a burgonyával és a paprikával, tedd felfújtformába, és 175 fokos sütőben 30 percig süsd.

Vacsora: chikoréesaláta naranccsal.

Hozzávalók: 1 chikorée, 2 narancs, jódozott só, feketebors, Cayenne bors, 2 szál kakukkfű, 1 evőkanál szójaolaj, 20 g kesudió.

A salátát vágd csíkokra, a narancsot filézd. Visszamaradt levét sóval, borssal, Cayenne-borssal, kakukkfűvel ízesítsd, majd keverd bele a salátát és a narancsot. Szórd meg apróra vágott kesudióval.

Fontos!
A kúrát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek és emésztőszervi megbetegedésekben szenvedők nem alkalmazhatják. A kúra ideje alatt naponta legalább 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz, gyümölcslé vagy tea elfogyasztása javasolt. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Blog.hu ajánló