Bombázó alak hetek alatt: képeken minden idők 8 leggyorsabban fogyasztó sportja
Próbáld ki azokat a sportokat, melyek gyorsan formába hoznak.

Dia

	Az aerobikot Jane Fonda hozta divatba a '80-as évek elején. A zsírégető, alakformáló sport népszerűsége azóta is töretlen, érdemes hetente legalább három alkalommal végezned.

Az aerobikot Jane Fonda hozta divatba a '80-as évek elején. A zsírégető, alakformáló sport népszerűsége azóta is töretlen, érdemes hetente legalább három alkalommal végezned.

Dia

	A bicikliben az a jó, hogy nem csupán sport, hanem közlekedési eszköz is. Ha tehát nincs időd mozogni, járj bicajjal munkába, és máris összekötötted a kellemeset a hasznossal.

A bicikliben az a jó, hogy nem csupán sport, hanem közlekedési eszköz is. Ha tehát nincs időd mozogni, járj bicajjal munkába, és máris összekötötted a kellemeset a hasznossal.

Dia

	A futás a lehető legegyszerűbb, szinte bárhol végezhető sport, mindössze egy kényelmes, rugalmas futócipő kell hozzá. 20-30 perc mozgás után indul be az intenzív zsírégetés, ennyi időt tehát érdemes mozognod.

A futás a lehető legegyszerűbb, szinte bárhol végezhető sport, mindössze egy kényelmes, rugalmas futócipő kell hozzá. 20-30 perc mozgás után indul be az intenzív zsírégetés, ennyi időt tehát érdemes mozognod.

Dia

	A spinning az egyik legjobb kardio edzésforma, melynek segítségével akár 700-800 kalóriát is elégethetsz egy óra alatt. Az edzés intenzitását variálhatod: tekerhetsz hegymenetben, országúton, vagy akár versenyezhetsz is.

A spinning az egyik legjobb kardio edzésforma, melynek segítségével akár 700-800 kalóriát is elégethetsz egy óra alatt. Az edzés intenzitását variálhatod: tekerhetsz hegymenetben, országúton, vagy akár versenyezhetsz is.

Dia

	A zumba az elmúlt években mind nagyobb rajongótáborra tett szert. Az energikusságot és kitartást igénylő mozgásforma átmozgatja az egész testedet, és gyorsan formába hoz. Heti több alkalommal is ajánlott járnod.

A zumba az elmúlt években mind nagyobb rajongótáborra tett szert. Az energikusságot és kitartást igénylő mozgásforma átmozgatja az egész testedet, és gyorsan formába hoz. Heti több alkalommal is ajánlott járnod.

Dia

	Ha szereted a természetet, és leadnál pár kilót, a hétvégi kirándulások alkalmával érdemes a hegyekbe látogatnod. Kezdetnek megteszi 800-1000 méternyi szintkülönbség is.

Ha szereted a természetet, és leadnál pár kilót, a hétvégi kirándulások alkalmával érdemes a hegyekbe látogatnod. Kezdetnek megteszi 800-1000 méternyi szintkülönbség is.

Dia

	Bár a görkorcsolyára sokan úgy tekintenek, mint a tizenévesek sportjára, ha van benned némi kalandvágy, érdemes újra kipróbálnod a kiváló zsírégető mozgásformát.

Bár a görkorcsolyára sokan úgy tekintenek, mint a tizenévesek sportjára, ha van benned némi kalandvágy, érdemes újra kipróbálnod a kiváló zsírégető mozgásformát.

Blog.hu ajánló
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: