5 nap, 2 kiló

Béltisztító, vízhajtó villámdiéta

A legkönnyebben azoktól a kilóktól szabadulhatsz meg, melyeket a salakanyagoknak és víznek köszönhetsz. Diétánk segít!

Nyereményjáték

Nyerj Magyarország természeti csodái című könyvet, és ismerd meg hazánk legértékesebb kincseit!

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

2 perc alatt lett éles a látása Katának, ma már nem is tudja, milyen volt szemüvegesnek lenni (x)

Észbontó programsorozat igen neves hazai és külföldi előadókkal, amiből 300 előadás és koncert ingyenes! (x)

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

beauty and style

Körömlakkot kent a papírra: gyönyörű rajzok lettek belőle »

Szürke színű ruhákkal ünnepelte 70. születésnapját a divatház »

Salma Hayek elfelejtett öregedni – Iszonyat jól néz ki az új fotókon »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A villámdiéták sikere elsősorban abban rejlik, hogy a speciális étrend hatására viszonylag gyorsan megszabadulhatsz a szervezetedben felgyülemlett salakanyagoktól, mérgektől, illetve a szövetekben felhalmozódott víztől.

Mivel a villámdiéták során nem zsírtartalékaidból veszítesz, életmódváltás hiányában nem eredményeznek nagymértékű fogyást, azonban arra tökéletesen alkalmasak, hogy a lehető leghamarabb megszabadulj egy-két plusz kilótól, továbbá az olyan kellemetlen tünetektől, mint a haspuffadás, a végtagfeszülés, a székrekedés, illetve a rendellenes emésztés és anyagcsere-működés következtében kialakuló egyéb problémák.

Amellett, hogy könnyű és kímélő, vízhajtó és salaktalanító táplálékokkal kiegészített diétás étrendet követsz, fontos, hogy lemondj az olyan rossz szokásokról, melyek a fenti tünetek kialakulásának, valamint kiújulásának legfőbb okai lehetnek, legyen szó a nehezen emészthető, zsírban gazdag ételekről, a mesterséges adalékanyagok, finomított cukrok és édesítőszerek fogyasztásáról, az alkoholfogyasztásról, vagy épp a mozgáshiányról.

Ha legalább napi 15-20 percet testmozgásra fordítasz, emellett követed mintaétrendünket, öt nap alatt akár 2 kilótól is megszabadulhatsz, felgyorsítod anyagcserédet, helyreállítod emésztésed egészséges működését, illetve energiát nyerhetsz, és közérzeted is lényegesen javul.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Ne fogyassz szénsavas italokat, ugyanis amellett, hogy egészségtelenek, puffadást és gyomor-bél-rendszeri fájdalmat okozhatnak.
  • Egyszerre mindig csak kis adag ételt fogyassz el, kerüld a nehéz, zsírban gazdag fogásokat.
  • Kerüld a mesterséges adalékanyagokat, tartósító- és édesítőszereket tartalmazó élelmiszereket.
  • Mérsékeld a sóbevitelt: a túl sok sót tartalmazó ételek fogyasztása fokozza a szervezetben a vízvisszatartást.
  • Lehetőleg ne rágózz - miközben rágsz, óhatatlanul is levegőt nyelsz, ami az emésztőrendszerbe kerülve puffadást okozhat.
  • Egyes teák kifejezetten jótékony hatással vannak az emésztésre, és a fogyást is elősegítik: igyál borsmentateát - megszünteti a puffadást és az emésztési panaszokat - vagy vízhajtó zöld teát.
  • Fogyassz növényi magvakat - többek közt lenmagot -, illetve olívaolajat.
  • Támogasd emésztőrendszered jótékony baktériumait probiotikus, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurttal.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy tányér zabkása 2 dl zsírszegény tejjel készítve.
Tízórai: egy pohár zsírszegény, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurt.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, fél csésze spenót két sárgarépából készült pürével.
Uzsonna: 2 dl zsírszegény tej fél teáskanál mézzel.
Vacsora: omlett két tojássárgájából és három tojásfehérjéből, egy paradicsommal, fél csésze spenóttal, zöldfűszerekkel, egy kisebb tányér saláta zöld leveles zöldségekből.

2. nap

Reggeli: rántotta két tojássárgájából és három tojásfehérjéből, 2 dl frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy pohár zsírszegény, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurt.
Ebéd: 10 dkg grillezett halhús, egy tányér saláta zöld leveles zöldségekből.
Uzsonna: egy pohár zsírszegény, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurt.
Vacsora: egy tányér saláta paradicsommal, uborkával, spenóttal, mandulával, egy héjában főtt krumplival, egy evőkanál tejföllel.

3. nap

Reggeli: egy tányér zabkása 2 dl zsírszegény tejjel készítve.
Tízórai: egy pohár zsírszegény, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurt.
Ebéd: 10 dkg grillezett pulykamell, egy tányér saláta paradicsommal, uborkával, fejes salátával, két evőkanál kapros-tejfölös öntettel.
Uzsonna: 2 dl zsírszegény tej fél teáskanál mézzel.
Vacsora: két héjában főtt krumpli, egy tányér saláta zöld leveles zöldségekből.

4. nap

Reggeli: fél csésze natúr rizs- vagy gabonapehely, 2 dl zsírszegény tej.
Tízórai: egy pohár zsírszegény, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurt.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, két sárgarépa.
Uzsonna: egy pohár zsírszegény, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurt.
Vacsora: egy csésze gomba olívaolajon párolva, fél csésze barnarizs.

5. nap

Reggeli: egy tányér zabkása 2 dl zsírszegény tejjel készítve, egy alma.
Tízórai: egy pohár zsírszegény, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurt.
Ebéd: 10 dkg grillezett halhús, egy tányér spenótsaláta paradicsommal.
Uzsonna: egy pohár zsírszegény, élő kultúrát tartalmazó natúr joghurt.
Vacsora: egy tányér vegyes zöldségsaláta héjában főtt krumplival.

Fogyassz el minden nap két-három csésze borsmenta- vagy zöld teát. Továbbá figyelj arra, hogy a zöldségsaláták ne tartalmazzanak olyan puffasztó jellegű zöldségeket, mint például a káposzta, a bab, a borsó vagy a hagyma.

Fontos!
A diéta öt napig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!
Blog.hu ajánló