1 hét, 4 kiló
Anyagcsere-pörgető, energetizáló diéta
Szeretnéd felpezsdíteni az anyagcserédet? Energiára van szükséged? Étrendünkkel még a plusz kilókat is leadhatod!

Nyereményjáték

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

Nyerd meg otthoni gyógyításhoz az 5 db aromaterápiás csomag egyikét közel 45 000 Ft értékben! (x)

összesen 5 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Így tüntesd el magadról a parfüm illatát: egy mozdulat, és nyoma sem lesz »

Mintás, meleg pulcsik 6 ezer forint alatt - Csinos és kényelmes mind »

A legszebb körömminták ősz végére, tél elejére: magadnak is elkészítheted »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amennyiben anyagcseréd optimálisan működik, és szervezeted megfelelő energiaszintje is biztosított a nap folyamán, kiegyensúlyozottnak, frissnek és fittnek érzed majd magad, emellett a nehéz ételeknek és a nassolásnak is könnyebben mondasz nemet.

Mindehhez elengedhetetlen, hogy betarts néhány alapszabályt: fogyassz sok rostban gazdag gyümölcsöt és zöldséget, emellett kizárólag természetes, minőségi táplálékokat vegyél magadhoz.

Továbbá fontos, hogy naponta többször egyél, azonban mindig csak keveset, így nem terheled túl emésztőrendszered, valamint egyensúlyban tartod vércukorszintedet is, így elkerülnek a különböző testi panaszok, a hirtelen rád törő fáradtságérzet, az éhségből fakadó szédelgés, egyúttal szellemi teljesítményed sem csökken.

Azonban azon túl, hogy bizonyos étkek fogyasztásával növeled energiaszintedet, anyagcserédet is felpörgetheted velük. Étrendünk követésével nem kevesebb mint három legyet üthetsz egy csapásra: elkerülheted a tavaszi fáradtságot, aktiválod emésztőrendszered, nem utolsósorban pedig néhány kilótól is - a hét nap alatt kettő-négy kilótól is - könnyedén megszabadulhatsz.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Reggelente fogyassz el egy csésze zöld teát.
  • Ügyelj a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztásra: a napi 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz biztosítja szervezeted megfelelő hidratáltságát és frissességét.
  • Mindig csak kis adag ételt fogyassz - ezzel felpörgeted anyagcseréd, és agykapacitásodat is növelheted.
  • Kerüld a mesterséges adalékanyagokat, illetve a finomított, valamint egészségtelen eljárásokkal feldolgozott termékeket.
  • Az étrendben megadott adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét.
  • Fogyassz legalább napi három alkalommal zöldséget vagy gyümölcsöt. 

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: 2 dl zöld tea, két szelet magos pirítós, vékonyan megkenve mogyoróvajjal.
Tízórai: fél bögre pirított mandula, három darab keksz.
Ebéd: egy grillezett csirkehúsos szendvics magos kenyérből elkészítve - egy kis szelet csirkehússal, két szelet alacsony zsírtartalmú sajttal, szeletelt uborkával -, egy pohár joghurt.
Uzsonna: egy közepes méretű banán, fél bögre bébirépa.
Vacsora: 2,5 dl tej, egy bögre zöldséges barnarizs, egy bögre gyümölcssaláta.

2. nap

Reggeli: 2 dl zöld tea, 2 dl tej, fél bögre magas rosttartalmú gabonapehely.
Tízórai: három keksz, két szelet zsírszegény sajt.
Ebéd: egy tonhalas szendvics két szelet magos kenyérből elkészítve - negyed bögre tonhalat keverj össze egy teáskanál majonézzel és egy kockákra vágott pirospaprikával.
Uzsonna: egy pohár joghurt, egy kisebb idénygyümölcs.
Vacsora: 2,5 dl tej, 10 dkg grillezett csirkehús, egy bögre párolt zöldbab.

3. nap

Reggeli: 2 dl zöld tea, 2 dl tej, fél bögre teljes kiőrlésű gabonapehely.
Tízórai: egy pohár joghurt.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkehús, fél bögre fokhagymás zöldbab, egy alma.
Uzsonna: egy narancs, egy maréknyi apró perec.
Vacsora: 2,5 dl tej, 10 dkg grillezett pulykahús, egy bögre szeletelt paradicsom és uborka.

4. nap

Reggeli: 2 dl zöld tea, egy kisebb péksütemény teljes kiőrlésű lisztből.
Tízórai: 2,5 dl narancslé, egy marék sózatlan mogyoró, három keksz.
Ebéd: egy bögre paradicsomsaláta, egy szelet magos kenyér, egy pohár joghurt, fél bögre friss gyümölcs.
Uzsonna: fél bögre aszalt gyümölcs.
Vacsora: 2,5 dl tej, 10 dkg grillezett csirke, egy bögre barnarizs, egy narancs.

5. nap

Reggeli: 2 dl zöld tea, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet sonka, egy szelet zsírszegény sajt.
Tízórai: egy pohár joghurt.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirke, egy bögre barnarizs, egy kisebb alma.
Uzsonna: egy közepes méretű banán.
Vacsora: 2,5 dl tej, egy bögre durum tészta megforgatva fokhagymás olívaolajban, két teáskanálnyi parmezánnal megszórva, egy bögre párolt brokkoli.

6. nap

Reggeli: 2 dl zöld tea, turmix 2 dl joghurtból, fél banánból, fél bögre bogyósgyümölcsből.
Tízórai: egy marék sózatlan földimogyoró, három keksz.
Ebéd: 7 dkg grillezett csirkecsík, fél bögre bébirépa, fél bögre szeletelt uborka, egy körte.
Uzsonna: egy bögre gyümölcs.
Vacsora: 10 dkg vegyes zöldsaláta balzsamecetes öntettel, egy narancs.

7. nap

Reggeli: 2 dl zöld tea, egy szelet pirítós két teáskanál lekvárral, egy bögre bogyósgyümölcs.
Tízórai: fél bögre vegyes csonthéjas gyümölcs.
Ebéd: 10 dkg grillezett lazac, egy bögre vegyes zöldsaláta.
Uzsonna: egy pohár joghurt.
Vacsora: két-három kisebb, héjában főtt édesburgonya, egy bögre gyümölcssaláta.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Blog.hu ajánló