8 kiló mínusz egy hónap alatt a Tónus-diétával
Mintaétrend és edzésprogram
Egy diéta, ami nemcsak karcsúsít, de feszesíti is a testet.

Nyereményjáték

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

Nyerd meg otthoni gyógyításhoz az 5 db aromaterápiás csomag egyikét közel 45 000 Ft értékben! (x)

Nyerj egy éves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg az egyik legjobb olasz kaja receptjét! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Elkerülheted a legrosszabbat, ha már most megveszed a gyerek ajándékát

Ezek a természetes kivonatok és olajok vasalják ki legkönnyebben a ráncokat (x)

Beindulnak a test öngyógyító folyamatai ettől a stresszoldó masszázstól - Próbáld ki! (x)

Feszesednek az izmok, eltűnik a narancsbőr és a zsír ettől a keringésjavító billenőmozgástól - Orvos ajánlja (x)

Azonnali orvosi segítséget kaphatsz egyetlen mobilapplikációval: egy gombnyomással érhető el otthonról (x)

beauty and style

Készíts szemöldökfestéket természetes anyagokból: a legjobb recept »

Kicsi a melled? Akkor ezt a 8 trükköt neked is ismerned kell »

A 44 éves Vanessa Paradis nincs túl jó formában: retusálatlanul egész másképp néz ki »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha megelégelted a könnyű és villámgyors fogyást ígérő, ám rendre kudarcba fulladó diétákat, és végleg elszántad magad, hogy megszabadulj a túlsúlytól, akkor a Tónus-diéta lesz a neked való program.

A rendszeres edzéssel kombinált zsírégető, izomépítő étrend nemcsak a karcsúságról, de a feszes vonalakról is gondoskodik.

Izmokat a zsír helyére

A Tónus-diéta mintaétrendje úgy van kialakítva, hogy biztosítsa az anyagcsere működéséhez szükséges vitaminokat és ásványi anyagokat, rostjai segítsék az emésztést és a salaktalanítást, emellett pedig elegendő fehérjét és összetett szénhidrátot is tartalmaz, hiszen, ha rendszeres testmozgásba fogsz, ezekre a tápanyagokra is szükséged lesz a zsírégetés beindításához.

A megváltozott étrendre és a rendszeres mozgásra a szervezeted gyorsan reagál, anyagcseréd felgyorsul, tested pedig az edzés során az elraktározott tartalékokhoz, vagyis a zsírpárnákért nyúl. Eközben a fehérjék gondoskodnak az izmok védelméről, így a hurkák alól fokozatosan előtűnnek a feszes, formás, kívánatos idomaid is.

Mozdulj!

Még reggeli előtt indítsd valami könnyebb testmozgással a napot, hogy beinduljon az anyagcseréd, és a bevitt táplálék megemésztése is könnyebben menjen, de ne erőltesd túl magad.

Egy húsz perces kocogás vagy fél óra jóga is tökéletes lesz, majd következhet a laktató, egészséges reggeli, ami biztosítja a felpörgetett anyagcsere szükségleteit.

Délután vagy az esti órákban jöhet az intenzívebb mozgás: kezdj húsz guggolással bemelegítésként, majd végezz harminc felülést. Ezután állj meg az egyik fallal szemben, körülbelül egy lépés távolságra, és támaszkodj meg mindkét tenyereddel vállmagasságban. Kezdd el lassan nyomni magad a faltól, miközben az egyik lábadat a talajon tartod, a másikat pedig megemeled hátrafelé. A térdedet végig tartsd kinyújtva. Tartsd ki ezt a mozdulatot néhány másodpercig, majd ismételd meg a másik lábaddal is. Ez a gyakorlat megnyújtja a lábizmokat, és formálja a fenekedet is.

Hetente háromszor iktass be egy intenzív kardióedzést is, így a karcsúsító, feszesítő étrend képes lesz kifejteni a hatását.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy kis méretű alma, egy csipet fahéj.
Tízórai: egy bögre áfonya.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt brokkoli.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: turmix egy pohár tejből és egy banánból, egy evőkanál zabpehely.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, két főtt tojás, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy marék szőlő, 5 dkg sajt.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykasonka, 5 dkg sovány túró, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett marhahús, egy bögre párolt bab.
Uzsonna: egy marék aszalt szilva.
Vacsora: egy bögre zöldségleves gazdagon, tészta nélkül.

4. nap

Reggeli: egy bögre hajdinakása friss fűszerekkel, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas kefir.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék, egy főtt tojás.
Uzsonna: egy zellerszár.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykasonka, egy teáskanál majonéz, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy répa.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre citromos zöldsaláta.
Uzsonna: egy bögre málna.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta.

Blog.hu ajánló