6 hetes testátalakító diéta: így szabadulj meg a teljes túlsúlyodtól!
Michael Thurmond testépítő módszerével akár 11 kiló feleslegtől is megszabadulhatsz.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Így fesd ki a szemed, ha lelógó szemhéjad van - Nem tűnsz többé morcosnak »

A 79 éves Jane Fonda retus nélkül mutatta meg magát - Most is gyönyörű »

Képeken a H&M Erdem kollekciója! Csodás dizájner darabok »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hathetes testátalakító diétát arra tervezték, hogy viszonylag rövid időn belül nagyobb súlyfelesleget is leadhass. Az étrendnek, illetve a mozgásnak köszönhetően másfél hónap alatt akár 11 kg plusztól is megszabadulhatsz.

A diéta célja, illetve sikerességének oka, hogy fokozza az anyagcserét, kalóriát éget, elősegítve ezzel a fogyás beindulását.

Hathetes testátalakító diéta

Az angolul Body Makeovernek hívott étrendet Michael Thurmond testépítő dolgozta ki. A diéta alacsony kalóriatartalmú és magas fehérjetartalmú ételekből áll, emellett összetett szénhidrátokat is tartalmaz. Thurmond szerint a sovány fehérjék - mint például a fehér húsok - és a természetes szénhidrátok - például a teljes kiőrlésű gabonák - fogyasztásával elérhető, hogy az anyagcsere beinduljon, megkezdődjön a kalóriaégetés.

Nincs éhezés

A diéta további jellemzője, hogy nincs éhezés. Thurmond úgy véli, ha a szervezet nem koplal, nem is áll be tartalékoló üzemmódra, hiszen úgy érzékeli, hogy folyamatos az élelmiszer-utánpótlás. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy a ló túlsó oldalára átesve folyamatosan enned kellene - inkább csak figyeld tested jelzéseit. Annak érdekében, hogy az anyagcsere felpörögjön, napi ötször kell enned.

Sok folyadék

Csakúgy, mint minden diéta idején, itt is fontos, hogy sok folyadékot fogyassz, hiszen enélkül nem pörög fel az anyagcseréd. Napi legalább három liter szénsavmentes ásványvizet, csapvizet vagy fogyást elősegítő teát fogyassz.

Amit nem lehet

A hathetes testátalakító diéta során nem szabad tejtermékeket fogyasztanod, ki kell zárnod étrendedből a tejet, a sajtot, a vajat, a joghurtot, a fagylaltot. Mivel azonban a fenti táplálékok sok kalciumot tartalmaznak, más forrásokból kell pótolnod ezt a fontos ásványi anyagot, például brokkoliból, mandulából. Ugyancsak tilos a koffein, a cukor és a zsíros ételek fogyasztása.

Mozgás

Annak érdekében, hogy a zsírégetés beinduljon, a testmozgásról se feledkezz el. Napi fél óra kardióedzés ajánlott. Felejtsd el súlyzózást, inkább olyan aerob jellegű mozgást válassz, mint a futás, a kerékpározás vagy akár a lépcsőzés.

Mintaétrend

Az alábbi mintaétrendhez nem kell túl szigorúan ragaszkodnod, inkább útmutatóként szolgál. Ha napközben megéheznél, fogyassz bátran valamilyen zöldséget, gyümölcsöt vagy egy marék olajos magvat.

1. nap

Reggeli: rántotta két tojásból pár szem olajbogyóval, egy csésze zöld tea.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell vegyes zöldségkörettel.
Uzsonna: három-négy szem szilva.
Vacsora: egy adag tökfőzelék.

Fontos!
A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér sonkával, paradicsommal, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, párolt brokkoli.
Uzsonna: egy fél liter natúr popcorn.
Vacsora: egy adag wokban sütött vegyes zöldség.

Ezek lassítják az anyagcserét!

Ha nem szeretnéd, hogy leálljon a fogyás, kattints az alábbi videóra, és hallgasd meg a dietetikus tanácsait!

3. nap

Reggeli: egy adag gyümölcssaláta.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: egy adag spenót főzelék tört krumplival, főt tojással.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: egy adag tonhalsaláta.

OLVASD EL EZT IS!

no muzli
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

6 napos testátalakító diéta

izpont
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

6 hét, 10 kiló - Add le teljes túlsúlyod az Ízpont-diétával!

Blog.hu ajánló