Zsírégető ananász-kúra
Látványos eredmény 5 nap alatt!
Az ananász rendkívül hatékony zsírégető, tele van rostokkal, emellett íze is megér egy misét.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt a Sárik Péter Trió elragadó jazzkoncertjére a Pesti Vigadóba! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Így öltözz fel, ha széles a vállad, és fiús a csípőd - A stylist tippjei segítenek »

4 meleg ital hideg napokra, melyektől nem fogsz hízni - Felpörgetik az anyagcserét »

Minden hajszála kihullott egy betegség miatt, mégis csodás fotók készülnek róla »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ananász pompásan édes és lédús gyümölcs, ráadásul 10 dekánként csak 56 kalóriát tartalmaz. Kiváló a fogyókúrához is, mert bővelkedik a bromelain nevű enzimben, ami elsősorban a fehérjeemésztést segíti elő, így a táplálékot szervezeted jobban tudja hasznosítani.

A következő öt napos ananászdiéta - amennyiben pontosan betartod - garantálja, hogy centiméterekkel karcsúbbá válj. A következő "szentenciákról" egyik napon se feledkezz meg! Igyál meg naponta legalább 2 liter ásványvizet vagy gyógyteát. Az ebédet és a vacsorát alkalmanként fel is cserélheted.

Mintaétrend

Reggelire fogyassz 10 dkg összeturmixolt ananászt 1 dl sovány joghurttal és két kávéskanál zabpehellyel elkeverve, vagy egy kemény tojást egy szelet Abonett-kenyérrel, 2 dkg lazacsonkával és 5 dkg vajjal.

1. nap

Ebéd: curry-s rizs.

Két és fél dkg rizst főzz puhára, majd pirítsd meg egy kávéskanál forró olajon, öntsd le kevés zöldséglevessel, és tegyél bele fél kávéskanál curryport. Vágj darabokra 10 dkg ananászt, és tálalás előtt keverd a rizshez. Szórd meg petrezselyemmel, újhagyma-karikákkal vagy friss korianderrel.

Vacsora: egy szelet ananász, túróval töltött burgonya.

Héjában főzz meg két burgonyát, közben keverj össze 5 dkg sovány túrót egy evőkanál tejföllel és egy kávéskanál tormával. A meghámozott burgonyát a túrókrémmel még forrón tálald.

2. nap

Ebéd: egy szelet ananász, halfilé gombával.

Egy szelet halfilét egy kávéskanál olajon piríts meg, majd kevés vizet ráöntve fedő alatt párold puhára. 5 dkg gombát szeletelj fel, és add a halhoz. Sóval, borssal ízesítsd. Egy szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyérrel fogyaszd el.

Vacsora: ráksaláta.

Vágj kockára 10 dkg ananászt, és készíts elő 10 dkg apró rákot, 5 dkg zellersalátát, 10 dkg darabokra vágott salátauborkát. Az egészet keverd össze két evőkanál majonézzel, sóval és vagdalt kaporral.

3. nap

Ebéd: tarka saláta.

Vágj kis darabokra 10 dkg ananászt és egy negyed fejes salátát, csíkokra egy fél paprikát, két paradicsomot pedig szeletekre. Az egészet halmozd tányérra. Az öntethez keverj össze egy csipetnyi fokhagymás sót késhegynyi tormával és mustárral, ízlés szerint citromlével, három kávéskanál tejszínnel és egy kávéskanál olajjal.

Vacsora: sajtos, zöldséges ragu ananásszal.

10 dkg cukkínit vágj cikkekre. Egy kávéskanál apróra vágott vöröshagymával és fokhagymával egy kávéskanál olajon párold meg. 10 dkg sovány kemény sajtot és 10 dkg ananászt vágj kis kockákra, és tálalás előtt keverd a cukkínihez, majd adj hozzá két szelet Abonett-kenyeret.

4. nap

Ebéd: halsaláta, narancs.

Vágj kockára 10 dkg grillezett halfilét, 10 dkg ananászt és három gerezd narancsot, keverd el két evőkanál zöldborsóval, két kávéskanál light majonézzel. Sóval, cayenne-borssal ízesítsd. Salátalevélen tálald.

Vacsora: egy szelet ananász, zellerleves.

Vágj kockára 20 dkg zellert, 5 dkg burgonyát és egy vöröshagymát. Két gerezd fokhagymával egy csészényi zöldséglevesben főzd 15 percig. Ezután turmixold össze, és egy evőkanál tejföllel ízesítsd. Szórd meg vagdalt petrezselyemmel.

5. nap

Ebéd: töltött pástétom.

Egy kávéskanál vagdalt vöröshagymát egy kávéskanál olajon piríts meg, majd adj hozzá 10 dkg szeletelt gombát és egy szál szeletekre vágott metélőzellert. Rövid ideig pirítsd, majd öntsd le kevés zöldséglevessel, és sóval, illetve cseppnyi worchesterszósszal ízesítsd. A tűzről levéve tegyél bele 6 dkg kockára vágott ananászt. Ezután süss leveles tésztából két pástétomkosárkát, és tedd bele a korábban elkészített tölteléket.

Vacsora: édes rizs.

Főzz puhára 5 dkg rizst, majd keverj hozzá 10 dkg kockára vágott ananászt, és folyékony édesítőszerrel ízesítsd.

Cikkünk a Fitt Élet írása alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

Blog.hu ajánló