5 kiló mínusz a Green-diétával

Állítsd helyre az anyagcseréd!

Fogyni akarsz, méghozzá tartósan, úgy, hogy egészségedért is sokat teszel? A Green-diéta neked szól.

Nyereményjáték

Nyerj luxuskozmetikumokat egy pár Hollóházi Porcelán fülbevalóval!

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 2 db játék

Ez is érdekelhet

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

Az iskolakezdési stressz jelei a gyereknél - Így segíthetsz neki csökkenteni a feszültséget

Arany cipő, ezüst szoknya - 3 tipp, hogyan viseld a metálfényű ruhadarabokat

Neked mennyit ér 2 élet? Jótékonysági licit indult Erika és Jázmin megsegítésére!

beauty and style

7 perc múlva úgy nézhetsz ki, mint aki 8 órát aludt - Egy smink, amit jó, ha mindenki ismer »

Festékbe mártotta a fehér ruhát: gyönyörű lett a végeredmény »

Házi arcpakolás aknéra és fekete mitesszerre: az aktív szén mindent kipucol »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Míg korábban az egészségtudatos táplálkozás és az ehhez szükséges élelmiszerek beszerzése problémákba ütközött, addig manapság a bio-alapanyagokhoz már szinte bármelyik hipermarketben hozzájuthatsz. A természetes táplálkozás a lelassult, felborult anyagcsere-folyamatokat is normalizálja, a méreganyagok teljes mellőzése pedig sugárzóan fiatalos és karcsú külsőt eredményez. Ha mindezt megtapasztalnád, kövesd te is a Green-diétát!

Válts zöldre te is!

A káros környezeti hatások, a helytelen táplálkozás és a tartósított élelmiszerek fogyasztása megviseli szervezeted, minek következtében kimerültség, fáradtság, rossz közérzet jelentkezik.

Hogy mindezen változtass, a Green-diéta szabályainak értelmében el kell felejtened a gyorséttermek kínálatát, a műételeket, az egészségtelen nassolni- és rágcsálnivalókat, melyek üres kalóriákat tartalmaznak, hiszen tápanyagtartalmuk csekély, viszont rendkívül magas a zsírtartalmuk, mely szinte azonnal lerakódik szervezetedben. Mindezt ellensúlyozhatod, ha jó minőségű, megbízható forrásból származó, tartósítószerektől mentes termékeket vásárolsz.

Hogyan kövesd a diétát?

Bár a Green-diéta elsősorban a permetező szerektől és műtrágyázástól mentes, növényi alapú élelmiszerek fogyasztásának fontosságát emeli ki, követése korántsem jelenti azt, hogy át kellene állnod a teljes vegetáriánus életmódra, hiszen a biogazdálkodás sem kizárólag a növénytermesztésre koncentrálódik. Ha a Green-diéta szerint étkezel, és kívánsz megszabadulni felesleges kilóidtól, a húskészítményeket is célszerű a biopiacon, illetve a termelői boltokban keresned. Ha biopiac nincs a közeledben, a nagyáruházak helyett vásárolj húsboltban.

Ha a bioboltok kínálatát túl drágának tartod, nyugtasson a tudat, hogy már a hagyományos piacokon vásárolt zöldségek és gyümölcsök nagyobb mértékű fogyasztásával és a túlfinomított ételek kiiktatásával is sokat teszel egészségedért.

A diéta követése során a fűszerekkel bánj csínján, sózáshoz inkább tengeri sót használj, emellett részesítsd előnyben a zöldfűszereket. A pékáruk közül is az egészségesebb, teljes kiőrlésű változatokat válaszd.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy tányér zabkása, egy pohár általad facsart narancslé.
Tízórai: egy pohár zöldséglé, két natúr, puffasztott rizsszelet.
Ebéd: 15 dkg szójaszószos csirkemellfalat, egy bögre főtt, hántolatlan barnarizs, egy pohár bio ananászlé.
Uzsonna: három szelet búzacsírás Abonett, egy paradicsom.
Vacsora: egy tányér zöldségleves, 15 dkg csirkés cézár saláta.

2. nap

Reggeli: egy bögre friss gyümölcsökből készült saláta.
Tízórai: két közepes méretű alma.
Ebéd: 15 dkg lencsés, magos tojásrizottó.
Uzsonna: egy maréknyi cukrozatlan müzlikeverék, egy kis doboz natúr joghurt.
Vacsora: 25 dkg csirkemell egy bögre currys, párolt karfiollal.

3. nap

Reggeli: két főtt tojás, egy paradicsom, egy zöldpaprika, egy bögre szójatej.
Tízórai: egy bögre joghurtos zöldsaláta.
Ebéd: 15 dkg tejszínes-kapros csirkemell, 10 dkg párolt kukorica.
Uzsonna: négy-öt szem aszalt szilva.
Vacsora: 20 dkg falafelgolyó joghurtos mártásban, egy bögre párolt, vegyes zöldségkörettel.

4. nap

Reggeli: két teljes kiőrlésű kifli, két szelet selyemsonka, három szelet kígyóuborka.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: egy tányér zöldborsófőzelék, két gombafasírt.
Uzsonna: két kocka sajt, egy paradicsom.
Vacsora: 20 dkg chilis-babos tofu, egy bögre főtt barnarizs.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

5. nap

Reggeli: két tojásból készült zöldséges rántotta, egy pohár narancslé.
Tízórai: két szelet Abonett.
Ebéd: egy tányér zöldbableves, 15 dkg roston sült pulyakacsík, egy bögre zöldsaláta.
Uzsonna: egy pohár paradicsomlé.
Vacsora: 15 dkg csirkemell, 15 dkg almás párolt káposzta.

6. nap

Reggeli: két szelet tönkölybúzás, pirított kenyér, két szelet alacsony zsírtartalmú sajt, egy szelet csirkemellsonka.
Tízórai: 10 dkg bazsalikomos paradicsomsaláta.
Ebéd: 20 dkg csirkemell, egy bögre zöldséges barnarizs.
Uzsonna: 2 dl kaukázusi kefir, egy körte.
Vacsora: 15 dkg roston sült tengeri halfilé, egy közepes méretű, héjában főtt burgonya.

7. nap

Reggeli: 5 dkg mazsolás kukoricapehely, egy bögre szójatej.
Tízórai: két-három szelet Abonett.
Ebéd: egy tányér sütőtökleves, 20 dkg zöldséges barnarizs.
Uzsonna: egy bögre vegyes gyümölcsökből és szójatejből készült turmix.
Vacsora: egy tányér sárgarépa-főzelék, 15 dkg natúr csirkemell.

OLVASD EL EZT IS!

no borral
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Tartós fogyás a Hampton-diétával

lazac
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Lapos has 2 hét alatt

Blog.hu ajánló