Egyszerű, de mégis működik! Mínusz 5 kiló 1 hónap alatt az 5 faktor diétával
Pörgesd fel az anyagcseréd, és adj le öt kilót nyaralásig!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

A 79 éves Jane Fonda retus nélkül mutatta meg magát - Most is gyönyörű »

Képeken a H&M Erdem kollekciója! Csodás dizájner darabok »

Nem is gondolnád, milyen nőies lehet a fekete rúzs! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha nem kedveled a bonyolult diétákat, próbáld ki Harley Pasternak személyi edző igazán könnyen követhető módszerét.

Az 5 faktor diéta az 5-ös szám körül forog, így pofonegyszerű lesz megjegyezni és betartani az előírásokat.

5 faktor diéta

Az első és legfontosabb dolog, hogy naponta öt alkalommal egyél, kis adagokban. Így egy-egy étkezéssel nem terheled meg túlságosan az emésztőrendszeredet, viszont folyamatos lesz az utánpótlás, vércukorszinted kiegyensúlyozottá válik. Ügyelj rá, hogy az étkezések lehetőleg mind az ötféle tápanyagot tartalmazzák.

A fehérjét elsősorban tojásfehérje, hal, szárnyasok és élőflórás tejtermékek formájában vidd be.

Felejtsd el az egyszerű szénhidrátokat, fogyassz helyettük összetetteket, például édesburgonyát, vadrizst, babot, lencsét, zabpelyhet, quinoát.

Fontos még a magas rostbevitel, amihez szükséges napi ötszöri zöldség-gyümölcsfogyasztás, valamint teljes kiőrlésű pékáruk és tésztafélék. Szervezeted zsírszükségletét olyan egészséges zsírokból fedezd, mint a tengeri halak, olívaolaj vagy repceolaj.

Végül ne feledkezz meg a napi legalább két-két és fél liter folyadékfogyasztásról: ezt szénsavmentes vízből és emésztést segítő gyógyteákból, például borsmentából fedezd.

Csalónap

Hetente egy alkalommal tarthatsz úgynevezett csalónapot, aminek lényege, hogy bűnözhetsz kicsit, eltérhetsz az étrendtől. Arra azonban ügyelj, hogy ne legyenek túl nagy kilengések - lehetőleg ne egyél süteményt hamburgerrel.

25 perc mozgás

A hét legalább öt napján a mozgást is iktasd be az életedbe: sportolj 5x5, vagyis 25 percet naponta. Kezdetben ennyi elég lesz, de a továbbiakban növelheted még az adagot. Lényegében mindegy, hogy a kerékpárt, a futást, az úszást vagy a konditermet választod, az a fontos, hogy szívesen csináld. Ha pedig mindezt betartod, heti legalább egy kiló fogyásra számíthatsz, de egy hónap alatt akár öt kiló súlyfeleslegtől is megszabadulhatsz.

Mintaétrend

Tízóraira és uzsonnára fogyassz élőflórás natúr joghurtot friss gyümölccsel, zabpehellyel. A tízórait kiegészítheted sózatlan olajos magvakkal - dióval, mandulával, mogyoróval, kesudióval. Uzsonnára jó választás lehet még egy müzliszelet is gyümölccsel.

1. nap

Reggeli: egy adag zabkása lenmaggal, mandulával, bogyós gyümölccsel.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell édesburgonyával, párolt zöldborsóval.
Vacsora: tonhalas pirítós teljes kiőrlésű kenyérből, sajttal és paradicsommal.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós sajttal, sonkával, paradicsommal.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac quinoával, párolt zöldséggel.
Vacsora: párolt gomba, zöldsaláta.

Hibák a diéta során

Kattints az alábbi videóra, és hallgasd meg, mit mond a szakértő, melyek a legkönnyebben elkövethető fogyókúrás hibák!

3. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, uborkával, sajttal.
Ebéd: grillezett csirkemell brokkolival, barna rizzsel.
Vacsora: tonhalas tészta saláta - teljes kiőrlésű tésztából.

Blog.hu ajánló