4 hét, 10 kiló

Zsírégető diéta, étrenddel

Szeretnél formába lendülni, egészségesen táplálkozni, és megszabadulni súlyfeleslegedtől? Szánj négy hetet a diétára!

Nyereményjáték

Nyerd meg Sákovics Diana Hol rontom el? című pszichológiai könyvének dedikált példányát!

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A Szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című történelmi könyvet!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Lakást hónapokig, hitelt csak napokig keresnek, pedig életre szóló döntés (x)

Mi mulasztja el hatékonyan a hasmenést? - Ezek a leggyakoribb módszerek (x)

Imádni fogja a sportot és a mozgást, ha így foglalkoznak vele - Egyetlen dolog kell, hogy megszeresse (x)

Így jutott munkanélküliségtől a menő vállalkozásig két fiatal: csak 3 dolog kellett hozzá - Így csinálták (x)

A Válótársak sármos színésze új kihívások elé került – Interjú Lengyel Tamással (x)

beauty and style

Így fesd ki a szemöldököd egy mozdulattal - Azt nem ígérjük, hogy jó lesz »

Tengerészmódi: a blogger megmutatja, hogy variáld a csíkosat! »

A virágos ruhával nem lőhetsz mellé – Így fogjuk viselni idén! - Ihletadó képek »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha tartós, látványos és viszonylag gyors eredményt szeretnél elérni fogyókúráddal, de nem engedheted meg magadnak, hogy naponta keményen eddz, viszont hosszú távon is gondolkodsz az egészséges életmódban, próbáld ki az egészséges és könnyen betartható négy hetes alakformáló diétát. Segítségével már egy hónap alatt megszabadulhatsz attól a súlytól, ami testedet és lelkedet is nyomja.

Mit érhetsz el a diétával?

  • A négy hét alatt akár 10 kilót is lefaraghatsz súlyodból.
  • Felgyorsítod anyagcserédet, hozzájárulsz emésztésed helyes és egészséges működéséhez.

  • A sok zöldség és gyümölcs segítségével feltöltöd vitaminraktáraidat, és megerősíted szervezeted védekezőképességét.
  • Csökkentheted a szív- és érrendszeri, valamint a cukorbetegség kialakulásának kockázatát.
  • Szervezeted hozzászokik az egészséges táplálékokhoz, így a diéta lezárása után sem lesz nehéz ellenállnod az egészségtelen ételeknek és szokásoknak.
  • Ha követed az edzésjavaslatokat is, nem csak vékonyabb leszel, de gyönyörű és arányos alakot biztosíthatsz magadnak.

Hogyan kövesd a diétát?

  • Kövesd a mintaétrendet, mely kizárólag egészséges és csökkentett kalóriatartalmú ételeket tartalmaz.
  • Fogyassz bőséges mennyiségben folyadékot, napi 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvizet, gyógyteát, gyümölcs- vagy zöldséglevet.
  • Próbáld meg minden nap kipihenni magad, és ha nem is nyolc órát, de legalább hat-hét órát tölts alvással.
  • Tartsd be a napi három fő étkezést, illetve tízóraira és uzsonnára is egyél legalább egy-egy darab gyümölcsöt vagy zöldséget.
  • A diéta ideje alatt próbáld meg elkerülni a túlságosan feldolgozott és mesterséges adalékanyagokkal ellátott élelmiszereket.
  • A négy hét alatt lehetőleg ne fogyassz alkoholt, kerüld a dohányzást, valamint a kávét is. Ha már az ereidben is kávé folyik, a koffeinfüggőségen segíthet egy kis zöld tea.

Edzés
Az első két hétben próbálj meg minden nap legalább fél órát sétálni. A friss levegő jótékony hatásain kívül fontos, hogy a séta a kalóriákat is égeti. Próbálj meg minél gyorsabban sétálni. A második két hétben a fél óra sétát váltsd fel fél óra kocogással, szobabiciklizéssel, vagy ha teheted, futással.

Mintaétrend

Tízóraira és uzsonnára egyél egy-egy gyümölcsöt, egy-egy müzliszeletet vagy egy-egy zsírszegény joghurtot.

1. és 3. hét

Hétfő

Reggeli: zabpehely zsírszegény tejjel.
Ebéd: zöldségleves, egy szelet pirítós teljes kiőrlésű lisztből.
Vacsora: sovány csirkehús grillezett zöldségekkel.

Kedd

Reggeli: egy grépfrút fele teljes kiőrlésű lisztből készült teasüteménnyel.
Ebéd: zöldséges tonhalsaláta.
Vacsora: zöldségsaláta grillezett csirkehússal.

Szerda

Reggeli: két szelet pirítós teljes kiőrlésű lisztből, grillezett paradicsommal.
Ebéd: görögsaláta csirkehússal, egy szelet pirítós teljes kiőrlésű lisztből.
Vacsora: zöldségleves, egy szelet pirítós teljes kiőrlésű kenyérből.

Csütörtök

Reggeli: két szelet pirítós teljes kiőrlésű lisztből, egy főtt tojás.
Ebéd: zöldségleves, egy szelet pirítós teljes kiőrlésű kenyérből.
Vacsora: három-négy fej gomba, zöldségsalátával.

Péntek

Reggeli: édesítetlen müzli friss gyümölcsökkel, zsírszegény tejjel.
Ebéd: zöldségsaláta grillezett csirkével.
Vacsora: zöldségleves, egy szelet fokhagymás pirítós teljes kiőrlésű kenyérből.

Szombat

Reggeli: egy kisebb gyümölcs ízlés szerint, egy pohár zsírszegény joghurt.
Ebéd: négy kisebb fej gomba grillsütőben sütve, egy szelet pirítós teljes kiőrlésű kenyérből.
Vacsora: sovány csirkehús grillezve, uborkasalátával.

Vasárnap

Reggeli: három-négy karika ananász friss gyümölcsből.
Ebéd: rántotta három kisebb tojásból, olívaolajon sütve, zöldségekkel.
Vacsora: grillezett lazac citrommal, paradicsomsalátával.

2. és 4. hét

Hétfő

Reggeli: tükörtojás egy tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós.
Ebéd: három kisebb héjában főtt krumpli, zöldségsaláta zsírszegény sajttal.
Vacsora: zöldségleves, egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós sonkával és ananásszal.

Kedd

Reggeli: egy alma, egy pohár zsírszegény joghurt.
Ebéd: tésztasaláta teljes kiőrlésű lisztből készült tésztával.
Vacsora: sovány pulykamell zöldségsalátával.

Szerda

Reggeli: kisebb adag zöldségsaláta.
Ebéd: tonhalas szendvics zöldségekkel.
Vacsora: joghurtos gyümölcssaláta.

Csütörtök

Reggeli: egy alma, zsírszegény joghurt.
Ebéd: saláta héjában főtt krumpliból és sonkából.
Vacsora: tonhalsaláta zöldbabbal.

Péntek

Reggeli: édesítetlen müzli, zsírszegény tej.
Ebéd: zöldségleves, egy szelet pirítós teljes kiőrlésű kenyérből.
Vacsora: egy szelet sovány csirkehús, zöldségsaláta.

Szombat

Reggeli: két szelet pirítós teljes kiőrlésű lisztből, vékonyan megkenve lekvárral.
Ebéd: tojássaláta diétás majonézzel.
Vacsora: spagetti teljes kiőrlésű lisztből sok paradicsommal és zöldséggel.

Vasárnap

Reggeli: kisebb adag gyümölcssaláta.
Ebéd: zöldségleves, egy szelet pirítós teljes kiőrlésű lisztből.
Vacsora: grillezett lazac zöldségsalátával.

Fontos!
A diéta négy hétig tartható. A kúrát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. A kúra során naponta minimum 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz vagy gyógytea elfogyasztása ajánlott. Mielőtt elkezdenéd, kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin