4 kiló mínusz egy hét alatt
Salaktalanító salátadiéta
Ha a kánikulában szeretnél megszabadulni néhány kilótól, tedd salátákkal, melyek nemcsak karcsúsítanak, de salaktalanítanak is.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

beauty and style

A legszebb esküvői dekorációk tökkel: őszi hangulat a javából »

Így tedd rendbe a kibolyhosodott ruhát - Olyan lesz, mint új korában »

Egy szemöldöke van a modellnek, de így is imádja a szakma - Neked is tetszeni fog »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A diétás saláták minden esetben tartalmaznak zöldségeket, gyümölcsöket, melyek telve vannak tápanyagokkal, emellett pedig alacsony kalóriaértékkel bírnak. Egy hatásaikra épülő fogyókúra előnye, hogy változatos, hiszen salátákból bőven lehet válogatni, így nem válik unalmassá a diéta, emellett pedig finomak, átmossák a bélrendszert, helyreállítják a bélflórát, és serkentik az emésztési folyamatokat is.

Éltető zöldségek

Ha zöldségekből válogatsz, és azokat egészíted ki sovány húsokkal, könnyű öntetekkel, az rendkívül jó hatással lesz szervezetedre, hiszen rengeteg ásványi anyag, többek között kalcium, foszfor, folsav és a béta-karotin is található legtöbbjükben. Emellett mindegyikük telve van antioxidánsokkal, melyek nemcsak immunerősítő hatással rendelkeznek, de a rákos megbetegedések kialakulásának kockázatát is csökkentik.

A bennük található rostok sok vízzel kísérve megduzzadnak a bélrendszerben, és annak falairól eltávolítják a lerakódott salakanyagot, ami hozzájárul szervezeted sav-bázis háztartásának helyreállításához is. A diéta másik fontos eredménye, hogy megszűnik az esetleges általános puffadás, sokkal könnyebben emésztesz majd, így szervezeted kevesebb zsírt és szénhidrátot raktároz el.

Változatos étrend

Az étkezések alapjául a zöldségek szolgálnak, de emellett az összetevők változatosak, húsimádók és vegetáriánusok is kedvükre válogathatnak. A sovány tejtermékek a polcodon maradhatnak, viszont a lisztet és a cukrot mellőznöd kell. A péksüteményeket teljes kiőrlésű formában fogyaszthatod, viszont csak kis adagokban, nem túl gyakran.

A húsfélék tekintetében a szárnyasokkal és a hallal sosem hibázhatsz, nagyon egészséges, ízletes és alacsony kalóriatartalmú élelmiszerek. Válogass bátran a különféle saláták közül, arra azonban figyelj, hogy cukrot és tésztaféléket ne tartalmazzanak.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre reszelt káposzta ízesítve, egy kis doboz natúr joghurt.
Tízórai: egy közepes őszibarack.
Ebéd: egy bögre zöldbabos csirkesaláta mustáros öntettel.
Uzsonna: öt szem aszalt szilva.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos, paradicsomos mozzarella saláta.

2. nap

Reggeli: egy bögre vegyes, gyümölcsös saláta.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé.
Ebéd: egy bögre zellersaláta 15 dkg párolt hallal.
Uzsonna: egy kis doboz kefir.
Vacsora: egy bögre kőrözött, egy paradicsom.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megkenve pestóval, öt szelet uborka.
Tízórai: egy közepes méretű alma.
Ebéd: 15 dkg grillcsirke narancsos brokkolisalátával.
Uzsonna: öt szem bogyósgyümölcs.
Vacsora: egy bögre tzatziki saláta.

4. nap

Reggeli: egy bögre juhtúrós paprika-paradicsom saláta.
Tízórai: egy pohár zellerlé.
Ebéd: egy bögre görög saláta 15 dkg grillezett tengergyümölcseivel.
Uzsonna: egy szelet puffasztott búza, egy kis doboz natúr joghurt.
Vacsora: egy bögre alma-sárgarépa saláta egy csepp mézzel.

5. nap

Reggeli: egy bögre céklasaláta.
Tízórai: egy kis doboz gyümölcsjoghurt.
Ebéd: egy bögre joghurtos karfiolsaláta.
Uzsonna: 10 dkg sárgadinnye.
Vacsora: pirítós egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből, bazsalikomos paradicsomszósszal megkenve.

6. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós vékonyan megkenve gombakrémmel.
Tízórai: egy kis doboz natúr joghurt búzacsírával elkeverve.
Ebéd: egy bögre caprese saláta 10 dkg teljes kiőrlésű bruschettával.
Uzsonna: egy bögre reszelt alma kevés mézzel.
Vacsora: egy bögre paradicsomos tonhalsaláta.

Fontos!
A diétát egy hétig tartsd. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

7. nap

Reggeli: egy bögre dinnyesaláta.
Tízórai: öt szem datolya.
Ebéd: egy bögre friss spenótsaláta pirított fenyőmaggal, egy szelet pirítós.
Uzsonna: egy közepes méretű mangó.
Vacsora: egy bögre natúr túrókrém zöldfűszerekkel ízesítve, egy paradicsom.

OLVASD EL EZT IS!

epres szendvics
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Mínusz 10 kiló koplalás és jojó nélkül

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Blog.hu ajánló